Gezondheid alle pijlers

Afscheiding

24-10-2020 22:32 15 berichten
Hoi,
Sinds 3 mnd ben ik aan de pil (microgynon 20). Merk dat ik ong. 1x per maand paar dagen vieze klonterige afscheiding heb, ruikt verder nergens naar, ook geen klachten van jeuk oid.

Wel sinds woensdag pijn in linker onderbuik, diarree, misselijk en toch honger en hoofdpijn.

Kan deze afscheiding door pil gebruik? Meer mensen die dit hebben? Vanmiddag seks gehad en mijn partner heeft het dan aan zijn vingers zitten.. vind ik zo vies en genant🤮.......
Echt hoor...!
Cateautje schreef:
24-10-2020 22:49
Echt hoor...!
??
Carpe-diem93 schreef:
24-10-2020 22:53
??
GA NAAR DE HUISARTS, in plaats van een topic te openen.
Alle reacties Link kopieren
Huisarts.

En neem dat vriendje mee zodat jullie ineens beiden getest worden op SOA's.
Better safe than sorry.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Cateautje schreef:
24-10-2020 22:56
GA NAAR DE HUISARTS, in plaats van een topic te openen.
.
Triest hoor, zo schreeuwen tegen een TO die een onschuldige vraag stelt.

Vaginale middeltjes zijn een aantal jaar geleden naar zelfzorg gegaan, dus het is helemaal niet raar om eerst “zelf te dokteren”. Gelijk naar de huisarts voor een beetje vaginale afscheiding, moet niet gekker worden...

TO, geen idee of jouw afscheiding normaal is, maar denk je dat samenhangt met de diarree of dat het nu toevallig tegelijk is? Ga voor jezelf na of er een patroon zit in hoeveel / welke afscheiding je hebt. En vraag evt advies bij de drogist. Bij aanhoudende klachten ga je natuurlijk wel even naar de huisarts he, spreekt voor zich.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
24-10-2020 22:56
GA NAAR DE HUISARTS, in plaats van een topic te openen.
Misschien is het verstandig om wat vriendelijker te zijn tegen Carpe-diem93, want je zou haar op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen!
;-D
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
puntillita schreef:
25-10-2020 04:55
.
Triest hoor, zo schreeuwen tegen een TO die een onschuldige vraag stelt.

Vaginale middeltjes zijn een aantal jaar geleden naar zelfzorg gegaan, dus het is helemaal niet raar om eerst “zelf te dokteren”. Gelijk naar de huisarts voor een beetje vaginale afscheiding, moet niet gekker worden...

TO, geen idee of jouw afscheiding normaal is, maar denk je dat samenhangt met de diarree of dat het nu toevallig tegelijk is? Ga voor jezelf na of er een patroon zit in hoeveel / welke afscheiding je hebt. En vraag evt advies bij de drogist. Bij aanhoudende klachten ga je natuurlijk wel even naar de huisarts he, spreekt voor zich.
Ik denk dat dit niet met elkaar in verband hangt idd. Voel me al dagen niet helemaal goed, vooral ontzettend misselijk.

Ik denk zelf door de anticonceptiepil zulke afscheiding, maar i dont know
fitch schreef:
25-10-2020 07:56
Misschien is het verstandig om wat vriendelijker te zijn tegen Carpe-diem93, want je zou haar op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen!
;-D
Haha deze snap ik niet🙈?
Alle reacties Link kopieren
Carpe-diem93 schreef:
25-10-2020 08:16
Haha deze snap ik niet🙈?
Dat is een quote die iemand onder haar berichten heeft staan.

Oh, Cateau zelf.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Beste @carpediem, is er een bepaald moment in de cyclus dat je deze afscheiding hebt? Daar ben ik benieuwd naar. Want als het rond de vruchtbare dag is ( ca. 14 dagen vóór de eerste dag van de volgende menstruatie), dan is dit baarmoederhalsslijm. Dit slijm zorgt voor een betere doorgang van het sperma. Als je het uittrekt, is het bijna als een elastiekje, dus taai en rekbaar en doorzichtig.
Mathilde, TO is aan de pil, die heeft dan toch geen vruchtbare dagen?
Alle reacties Link kopieren
Mathilde53 schreef:
29-10-2020 11:56
Beste @carpediem, is er een bepaald moment in de cyclus dat je deze afscheiding hebt? Daar ben ik benieuwd naar. Want als het rond de vruchtbare dag is ( ca. 14 dagen vóór de eerste dag van de volgende menstruatie), dan is dit baarmoederhalsslijm. Dit slijm zorgt voor een betere doorgang van het sperma. Als je het uittrekt, is het bijna als een elastiekje, dus taai en rekbaar en doorzichtig.
TO slikt de pil, dan is er helemaal geen sprake van een cyclus
Inderdaad even langs de ha. Het kan een soa of een schimmel zijn, je weet het nooit zeker. Alleen een testje kan dat uitsluiten.
saartje- schreef:
29-10-2020 12:16
TO slikt de pil, dan is er helemaal geen sprake van een cyclus
Jullie hebben gelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven