Gezondheid alle pijlers

Vraag over voedingssupplementen voor huid, haar en nagels.

27-05-2017 16:53 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar dagen ben ik gestart met het slikken van een voedingssupplement voor sterker haar, mooie huid en sterkere nagels (van het Kruidvat). Ik merk dat ik nu merkbaar meer haaruitval heb dan eerder. Is iemand hier die dit kan verklaren? o_o
Bitterbleu schreef:
27-05-2017 16:53
Sinds een paar dagen ben ik gestart met het slikken van een voedingssupplement voor sterker haar, mooie huid en sterkere nagels (van het Kruidvat). Ik merk dat ik nu merkbaar meer haaruitval heb dan eerder. Is iemand hier die dit kan verklaren? o_o

Toeval, zo snel werkt het niet (tegen)
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
27-05-2017 16:58
Toeval, zo snel werkt het niet (tegen)
Ja? Denk je? Het valt me gewoon echt op. :|
Ik heb zinkdrankjes gekregen ivm mijn extreme haaruitval van de dermatoloog. Pas na 3 maanden hebben we toen weer opnieuw dat gehalte in het bloed geprikt, omdat het tijd nodig heeft om aan te slaan. Ik merkte inderdaad ook pas na 3 maanden verbetering. Datzelfde zal voor dit soort supplementen gelden, als het al werkt.
Ik heb jarenlang extreme haaruitval. Soms periodes van twee jaar, dan weer van een paar maanden. Ik slik nu denk een jaar die pillen,maar het valt extreem uit (1000haren per dag zoiets). Maar haaruitval kan echt onwijs veel oorzaken hebben. Heb jij bijvoorbeeld ijzertekort, dan helpen die pillen echt niet. Maar als je vitamine b tekort kwam, kunnen ze het proces ondersteunen. Als het lang blijft aanhouden kan je bij een dermatoloog evt een bloedonderzoek doen. Zoek niet teveel op internet naar de oorzaak. Althans dit was mijn valkuil..maar er zijn echt teveel oorzaken hiervoor. Shampoo's etc werken trouwens bijna nooit tegen haaruitval.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je in de rui.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heb je al eens na laten kijken of je wel zo'n supplement nodig hebt omdat je ergens een tekort hebt? Het kan natuurlijk geen kwaad als je van bepaalde dingen iets teveel binnenkrijgt maar het is gewoon zonde van het geld als dat zo is. Die supplementen weten toch ook niet dat ze specifiek voor een bepaald doel geslikt worden.
Alle reacties Link kopieren
Nee, haar wat uitvalt zat al 1-3 maanden los.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
27-05-2017 17:40
Misschien ben je in de rui.
:-D Daar lijkt het wel op. Maar voordat ik die supplementen slikte had ik nauwelijks last van haaruitval en nu opeens wel en echt opvallend. :-?
Alle reacties Link kopieren
closednote schreef:
27-05-2017 18:09
Heb je al eens na laten kijken of je wel zo'n supplement nodig hebt omdat je ergens een tekort hebt? Het kan natuurlijk geen kwaad als je van bepaalde dingen iets teveel binnenkrijgt maar het is gewoon zonde van het geld als dat zo is. Die supplementen weten toch ook niet dat ze specifiek voor een bepaald doel geslikt worden.
Je hebt gelijk. Ik ben ze gaan slikken voor mijn huid. Maar misschien kan ik beter overstappen op een supplement die allen gericht is op de huid. :idee:
Wat je eet heeft veel invloed. En hormonen... Kun je niet je eetstijl iets aanpassen? Dan heb je ook geen supp nodig..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven