Bso of kdv in het weekend.

24-01-2020 15:51 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of deze bestaan in de regio Roosendaal/Breda?

Google helpt me nog niet helemaal verder helaas :(

*toevoeging. Het is niet dat ik niks heb gevonden maar een zeer beperkt aanbod. Dus mocht iemand ervaring hebben met opvang buiten de kantoortijden hoor ik het graag.
trien30 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 17:08
43.30% gewijzigd
Hopelijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Wel in Bergen op Zoom

https://www.kinderopvanghotel.nl/-Actie--Tarieven.html
LAgirl82 schreef:
24-01-2020 15:57
Hopelijk niet.
Waarom? Er zit toch geen verschil tussen een dag naar de KDV op een woensdag of op een zaterdag?
Treurniet12 schreef:
24-01-2020 16:00
Waarom? Er zit toch geen verschil tussen een dag naar de KDV op een woensdag of op een zaterdag?
Niet happen.
Alle reacties Link kopieren
Das toch niet zo moeilijk te vinden?

https://thenanny24-7.nl/kinderopvang/

http://kinderdagverblijfmelodie.nl/info ... een-rijtje
LAgirl82 schreef:
24-01-2020 15:57
Hopelijk niet.
Hoezo?
Niet iedereen heeft weekend op zaterdag/zondag toch?
Neeeeeeeee....
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
24-01-2020 16:03
Neeeeeeeee....
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
24-01-2020 15:57
Hopelijk niet.
dus jij doet nooit boodschappen in het weekend, of een dagje weg naar een zwembad of attractiepark?

newsflash: ook daar werken mensen die kinderen hebben
Alle reacties Link kopieren
Als je googelt staat het bedrijf waar je voor spamt bovenaan.
Alle reacties Link kopieren
Maar omdat het toch een reclametopic is: ik laat ze in het weekend gewoon achter met tv, chips en cola, veel goedkoper, zelfde effect.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een baan aangeboden gekregen waarbij men vraagt een dag in het weekend te werken.
Helaas heeft mijn zoon geen vader die er dan voor hem kan zijn en mijn familie woont ver weg.

Het is dus niet dat mijn kind nu 5 dagen per week naar een opvang gaat. Ik probeer zo veel mogelijk onder schooltijd te werken en zo min mogelijk op een bso te leunen.
trien30 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 16:26
0.28% gewijzigd
https://thenanny24-7.nl/#intro
In Breda
Alle reacties Link kopieren
De eerste had ik idd gevonden. En de tweede linkt door naar ali expres.
Trien30 schreef:
24-01-2020 16:07
Ik heb een baan aangeboden gekregen waarbij men vraagt een dag in het weekend te werken.
Helaas heeft mijn zoon geen vader die er dan voor hem kan zijn en mijn familie woont ver weg.

Het is dus niet dat mijn kind nu 6 dagen per week naar een opvang gaat. Ik probeer zo veel mogelijk onder schooltijd te werken en zo min mogelijk op een bso te leunen.
Oei oei, dat is een trigger voor het volgende relaas:
Alle reacties Link kopieren
Pandax schreef:
24-01-2020 16:07
Maar omdat het toch een reclametopic is: ik laat ze in het weekend gewoon achter met tv, chips en cola, veel goedkoper, zelfde effect.
Nee dit is gewoon een oprechte vraag. En een kind van 5 alleen thuis laten :facepalm:
Trien30 schreef:
24-01-2020 16:10
Nee dit is gewoon een oprechte vraag. En een kind van 5 alleen thuis laten :facepalm:
Ja, was ook echt serieus natuurlijk. :roll: :roll:
Ziekenhuis in de buurt met kinderopvang mogelijkheid voor medewerkers. Die zijn al gewend aan weekend diensten.
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
24-01-2020 16:13
Ziekenhuis in de buurt met kinderopvang mogelijkheid voor medewerkers. Die zijn al gewend aan weekend diensten.
Dankjewel voor de tip. Dat is ook nog een idee om te kijken. Er zit een ziekenhuis om de hoek daar. Dus wie weet.
LAgirl82 schreef:
24-01-2020 15:57
Hopelijk niet.

Is jouw forumtijd vandaag nou nog niet om? Hebben je kinderen je niet nodig? Moet er niet gekookt worden?

De tijd dat alle mensen op zaterdag en zondag vrij hadden heeft nooit bestaan.

De tijd dat de meeste mensen op zaterdag en zondag vrij waren is al heel lang voorbij.

Kinderen hebben geen idee van weekdagen, dus voor hen is kdv op zondag geen verschil met kdv op woensdag.
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
24-01-2020 16:08
De eerste had ik idd gevonden. En de tweede linkt door naar ali expres.
Das echt onzin, die tweede linkt gewoon door.

Hier is hij nog een keer:

http://kinderdagverblijfmelodie.nl/

Ben je nu gewoon aan het spammen?
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
24-01-2020 16:10
Nee dit is gewoon een oprechte vraag. En een kind van 5 alleen thuis laten :facepalm:

Wat was er mis met de eerste link als je googelt op weekendopvang Breda? Dat is letterlijk de vraag die je hier post. Omdat het stukken makkelijk is om die woorden in Google in te typen dan om hier een account aan te vragen en vervolgens je vraag te posten, was ik er vanuit gegaan dat dit een spampoging was.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed: bel een gastouderbureau voor een gastouder.
Pandax schreef:
24-01-2020 16:25
Wat was er mis met de eerste link als je googelt op weekendopvang Breda? Dat is letterlijk de vraag die je hier post. Omdat het stukken makkelijk is om die woorden in Google in te typen dan om hier een account aan te vragen en vervolgens je vraag te posten, was ik er vanuit gegaan dat dit een spampoging was.
To heeft 1460 berichten dus niet hiervoor aangemeld lijkt me ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven