Smalle sandaaltjes jongen

19-04-2019 19:57 15 berichten
Goede avond ,

Weten jullie wat een fijn merk sandaaltjes is voor jongetjes met een smalle voet ?

Vorig jaar hadden we teva’s maar dat vind ik van die slappe dingen.

Bedankt voor de reactie’s.
Alle reacties Link kopieren
Salt water sandals zijn hier favoriet en vallen smal.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft breedtemaat 2,5 en teva's zijn voor haar te breed. De leren sandaaltjes van Kipling passen haar goed.
Alle reacties Link kopieren
De sandalen van het merk trackstyle. In meerdere breedtematen te krijgen. Wel prijzig.
Teva’s slap? Is wel beter voor de voeten, flexibele zolen. Nooit van die stugge dingen kopen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor zoons toen smalle voet eigenlijk altijd wel geslaagd bij bristol of van haren. Gewoon zoeken en winkel in en uit. Er is niet echt één merk waarvan alle schoenen smal vallen. Heb ooit cock sportiv aangeraden bleek het een model later al niet meer zo smal.
Elefanten. Deze hebben verschillende breedte maten.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon had toen hij klein was Trackstyle, via de betere schoenenzaak.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen hebben schoenen van twins en tracksstyle ook breedtemaat 2-2.5
Sandalen van teva passen daarentegen wel goed.
Ze zijn wel makkelijk af te spoelen
Alle reacties Link kopieren
-
rabida wijzigde dit bericht op 11-11-2019 00:47
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rabida schreef:
19-04-2019 21:16
Dochter heeft breedte maat 2 en zij heeft (weer) teva tirra die door de schoenenwinkel in ons dorp op maat smaller zijn gemaakt. Smaller maken kan hier bij andere modellen ook, maar dit model heeft ook een smalle zool. Wellicht is er ook een smaller model voor jongens.
Dan moeten ze inderdaad wel smaller worden gemaakt, want Teva tirra heeft standaard breedtemaat 4.
Te weinig steun met de teva tjes vond ik.
Trackstyle lijkt me ook wel goed.
Alle reacties Link kopieren
-
rabida wijzigde dit bericht op 11-11-2019 00:47
0.00% gewijzigd
Ik heb met zoon vandaag sandalen gepast maar ze zijn allemaal te breed, ook teva's. Het lijkt wel alsof teva iets veranderd heeft want vorig jaar paste hij teva's gewoon prima... heeft iemand die ervaring ook?

De dame van de winkel zei ook dat de schoenen dit seizoen heel breed waren. Vreemd he.
Alle reacties Link kopieren
Hush Puppy's een idee?
Te koop bij Scapino.

Dochter ook smalle voeten, passen goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven