Mode & Beauty alle pijlers

Boxers die net zo lekker zitten als Bjorn Borg?

19-04-2019 20:14 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Die leuke vent van mij heeft dus maar 6 boxers en ik ben het een beetje zat om elke paar dagen een wasje hiervoor te draaien inplaats van een x in de twee weten wat ik hiervoor in m'n eentje makkelijk redden. Ik heb ondergoed voor de komende maanden schoon liggen namelijk. Welke boxers zitten net zo lekker als de Bjorn Borg die hij nu draagt? Ik vind die namelijk bijzonder duur en zonde van mijn geld... Tips zijn welkom!
Is hij niet gewoon lui?
Alle reacties Link kopieren
Hier een abonnementje 'On That Ass' super leuk maar volgens mij wel net zo prijzig 🙈
Waarom betaal jij die?

Mijn man heeft die van de Zeeman. Prima dingen.
Vesper- schreef:
19-04-2019 20:16
Is hij niet gewoon lui?
die snap ik niet.
JessMariano_1986 schreef:
19-04-2019 20:18
Hier een abonnementje 'On That Ass' super leuk maar volgens mij wel net zo prijzig 🙈
Ik vind dat altijd zo treurig als je volwassen mannen met een randje "on that ass" boven de broek ziet lopen (als ze bukken of zich uitrekken ofzo).
Ik koop ze alleen in de uitverkoop en laatste keren 3 voor 20 euro bij Etos. Als je de reclames van Blokker/etos/kruidvat/Aldi etc een beetje bijhoudt dan heb je leuke Bjorn borg voor een fijne prijs. In de sale is de Bijenkorf ook een prima plek om ze te halen.
Alle reacties Link kopieren
Bamigo :-D
Alle reacties Link kopieren
Zalando essentials. Man zweert erbij, nog fijner dan BB, zegt hij.

https://images.app.goo.gl/3xfipk2FxwjQgQfU8
lizzy75 wijzigde dit bericht op 19-04-2019 20:38
32.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn man draagt Intimissimi.
Dat zijn boxers die een beetje laag vallen.
Alle reacties Link kopieren
Hier in huis gewoon de ziki van de action. Dikke prima.
Je kunt je er geen buil aan vallen, dus zou ze gewoon eens proberen. En dan wel tegen man zeggen dat deze ook wel prijzig waren, maar hopelijk net zo fijn (heb het gevoel dat een soort placebo effect best wel veel resultaat kan geven)
Alle reacties Link kopieren
Vesper- schreef:
19-04-2019 20:16
Is hij niet gewoon lui?
Absoluut!
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
19-04-2019 20:21
Waarom betaal jij die?

Mijn man heeft die van de Zeeman. Prima dingen.
Ik was niet van plan ze te betalen, maar meneer is te lui om uit te zoeken welke net zo lekker zitten ;)
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria schreef:
19-04-2019 20:44
Hier in huis gewoon de ziki van de action. Dikke prima.
Je kunt je er geen buil aan vallen, dus zou ze gewoon eens proberen. En dan wel tegen man zeggen dat deze ook wel prijzig waren, maar hopelijk net zo fijn (heb het gevoel dat een soort placebo effect best wel veel resultaat kan geven)
Top, dan ga ik die gewoon lekker halen voor hem :)
Hier ook van de zeeman, die met iets langere pijpjes. (Ze hebben meerdere soorten)
Bjorn borg ging heel snel kapot bij vriend, deze zijn stukken goedkoper en blijven langer heel.
Alle reacties Link kopieren
JessMariano_1986 schreef:
19-04-2019 20:18
Hier een abonnementje 'On That Ass' super leuk maar volgens mij wel net zo prijzig 🙈
Hier ook!
Kwalitatief vind ik ze wel te vergelijken met BB.
Alle reacties Link kopieren
Ziki van de Action. Niks mis mee.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik haal er èèn keer 2 jaar ofzo 5 voor een tientje op de markt. Naadloos en mooi strak. Verkleuren niet. Krimpen niet. Lubberen niet. Hij heeft er nu een stuk of 20/25. Ideaal.
"Nee", zei ons Diedeltje, "laat mij maar lopen. Buiten is 't goed en de hemel staat open".
Hugo Boss zijn de enige die hier vergelijkbaar zijn met Bjorn borg en die mijn man net zo graag draagt. Ik was beide op 60° en ze gaan erg lang mee.
HEMA?
Lizzy75 schreef:
19-04-2019 20:31
Zalando essentials. Man zweert erbij, nog fijner dan BB, zegt hij.

https://images.app.goo.gl/3xfipk2FxwjQgQfU8
Blijven ze ook een beetje lang goed? Dan ga ik ze ook eens bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Owlette schreef:
19-04-2019 21:48
Blijven ze ook een beetje lang goed? Dan ga ik ze ook eens bestellen.
Ja, zijn van prima kwaliteit.
Lizzy75 schreef:
19-04-2019 21:59
Ja, zijn van prima kwaliteit.
Top, dankje.
Alle reacties Link kopieren
Björn borg is misschien relatief duur maar ik vind de kwaliteit echt heel goed.

Vriend heeft vorig jaar pas zijn eerste Björn borg weggegooid vanwege versleten. Die was 10 jaar oud..

Ik sla (sloeg) altijd in als er acties bij de Aldi ofzo zijn. Maarja nu heeft hij er inmiddels meer dan genoeg, die dus ook nog erg lang meegaan.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Ja, de Ziki van de Action. Leuke motiefjes, heel veel verschíllende. Blijven ook keurig in de was.Afbeelding

@ Carrie Bradshaw :ís het leuk om 10 jaar lang dezelfde boxer te dragen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven