Weekendje weg in okt

18-08-2022 12:27 25 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil graag in de herfstvakantie een weekendje weg met mijn kinderen. Twee jongens van dan 19,18 en meisje van 7.

Nu had ik bij landal en center parcs gekeken, zwemmen vinden we allemaal leuk. En genoeg te doen daar dus voor ieder wat wils. Maar schrok ook wel een beetje van de prijzen.

Iemand anders nog tips? Aktie van de dag? VakantieVeilingen? Iemand daar ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Roompot is vaak wel wat goedkoper.
Honey, you should see me in a crown
Vroeger had je het mysterie park van center pars
Goedkoper maar je hoort waar je heen moet 😀
Alle reacties Link kopieren Quote
Calla schreef:
18-08-2022 12:35
Vroeger had je het mysterie park van center pars
Goedkoper maar je hoort waar je heen moet 😀

Oh dat klinkt wel spannend! Heb je dat zelf ooit gedaan?
Aquadelta zijn de appartementen betaalbaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
18-08-2022 12:36
Oh dat klinkt wel spannend! Heb je dat zelf ooit gedaan?
Ik wel.
Je krijgt dan gewoon een huisje dat over is.
Kan van alles zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wellicht via voordeeluitjes, met het bekende nl erachter. Veel keuzes, hotels, huisjes etc. En ik vind de prijzen ook redelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
18-08-2022 12:36
Oh dat klinkt wel spannend! Heb je dat zelf ooit gedaan?
Heb ik wel eens gedaan, wij hadden toen best wel een groot huisje in Zeeland en heel leuk gehad daar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij boeken ook wel eens bij Roompot. Zoals bijv Weerterbergen (dan moet je wel een 'nieuw ingericht' huisje kiezen). Maar daar is ook wel van alles te doen. Zwembad, glowgolf, bowlen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Wil je perse een vakantiepark? Er zijn ook hotels met een zwembad. Bijvoorbeeld bij hotelspecials, daar hebben wij ook wel eens een verrassing hotelspecials geboekt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Centerparcs is wel het leukst hoor, daar wordt zoveel georganiseerd dat de kinderen zich prima vermaken. De goedkopere parken zijn meer voor de rust zoekende natuurliefhebber. Ook prima dus, als je dat wilt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Achteraan aansluiten ... .

Heel veel gezinnen willen in de herfstvakantie voor een midweek ofzo naar zo'n vakantiehuis. Erheen met eigen auto, flinke voorraad eten mee en zelf koken om kosten te besparen op 1 avond uiteten na. Vliegen is even uit de gratie i.v.m. kofferellende en bij elkaar opgeteld is een vliegvakantie best duur. Dus zoekt men naar mogelijkheden in eigen land en dan komen al die gezinnen bij een vakantiehuis op een familie vakantiepark met zwembad. Prijzen zijn daardoor erg hoog.

Goedkoper gaat het niet meer worden. Voordeelacties zijn er niet. Nu boeken of het is volgeboekt (v.w.b. herfstvakantie dan) ... .
Alle reacties Link kopieren Quote
Huizenruil en dan naar lokale zwembad?
Alle reacties Link kopieren Quote
Boogschutter10 schreef:
19-08-2022 13:05
Achteraan aansluiten ... .

Heel veel gezinnen willen in de herfstvakantie voor een midweek ofzo naar zo'n vakantiehuis. Erheen met eigen auto, flinke voorraad eten mee en zelf koken om kosten te besparen op 1 avond uiteten na. Vliegen is even uit de gratie i.v.m. kofferellende en bij elkaar opgeteld is een vliegvakantie best duur. Dus zoekt men naar mogelijkheden in eigen land en dan komen al die gezinnen bij een vakantiehuis op een familie vakantiepark met zwembad. Prijzen zijn daardoor erg hoog.

Goedkoper gaat het niet meer worden. Voordeelacties zijn er niet. Nu boeken of het is volgeboekt (v.w.b. herfstvakantie dan) ... .
Dit!
Voor de leeftijd van jou kinderen zou Hof van Saksen ook wel genoeg vertier moeten bieden, maar vrees dat die nog duurder uitkomen dan Center Parcs.

Anders misschien zo’n All In hotel als Preston Palace of Bonte Wever?
Alle reacties Link kopieren Quote
Boogschutter10 schreef:
19-08-2022 13:05
Achteraan aansluiten ... .

Heel veel gezinnen willen in de herfstvakantie voor een midweek ofzo naar zo'n vakantiehuis. Erheen met eigen auto, flinke voorraad eten mee en zelf koken om kosten te besparen op 1 avond uiteten na. Vliegen is even uit de gratie i.v.m. kofferellende en bij elkaar opgeteld is een vliegvakantie best duur. Dus zoekt men naar mogelijkheden in eigen land en dan komen al die gezinnen bij een vakantiehuis op een familie vakantiepark met zwembad. Prijzen zijn daardoor erg hoog.

Goedkoper gaat het niet meer worden. Voordeelacties zijn er niet. Nu boeken of het is volgeboekt (v.w.b. herfstvakantie dan) ... .
Tuurlijk wel, ze vraagt om goedkopere opties dan Centerparcs, die zijn er best. Bijvoorbeeld:

https://www.roompot.nl/bestemmingen/?fh ... 6b2b729265

Of voor nog geen 400,- een lang weekend Slagharen, inclusief entree tot het park en watergebeuren.

Landal, gefilterd op lang weekend en tot 300:

https://www.landal.nl/bestemmingen/park ... JzIjoiMSJ9
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren Quote
Eurus schreef:
19-08-2022 14:11
Tuurlijk wel, ze vraagt om goedkopere opties dan Centerparcs, die zijn er best. Bijvoorbeeld:

https://www.roompot.nl/bestemmingen/?fh ... 6b2b729265

Of voor nog geen 400,- een lang weekend Slagharen, inclusief entree tot het park en watergebeuren.

Landal, gefilterd op lang weekend en tot 300:

https://www.landal.nl/bestemmingen/park ... JzIjoiMSJ9
Kom je enkel in Duitsland en België uit, waar dan die week geen herfstvakantie is...
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
19-08-2022 14:31
Kom je enkel in Duitsland en België uit, waar dan die week geen herfstvakantie is...
Apart, ik kreeg ook accomodaties in Zeeland, Drenthe, Noord-Brabant.
Bospark Lunsbergen bijvoorbeeld, 166,- vrijdag - maandag, met overdekt zwembad.
Weerterbergen, 238,- vrijdag - maandag
Etc. etc.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren Quote
wij zitten nu ivm terugverhuizing uit het buitenland 15 weken op CenterParcs ( dits is de 3e week en het zwembad komt de tieners al de strot uit haha)
Maar de prijzen zijn echt bizar idd ( bij langer verblijf dan 4 weken krijg je gelukkig een heel ander tarief anders is het echt niet te doen)

op wisseldag is het idd heerlijk om te kijken wat iedereen weer heeft meegesleept voor een weekend of midweek. Zwembad is op het park behoorlijk druk maar verder zou je echt niet zeggen dat het hier hoogseizoen is.
Heb wel het gevoel dat het hier overwegend britten, duitsers en fransen zijn

succes met iets zoeken
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
19-08-2022 14:31
Kom je enkel in Duitsland en België uit, waar dan die week geen herfstvakantie is...
Moet het perse in Nederland zijn? Ik zat ook al te denken dat je net over grens wellicht wat goedkoper uit bent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eurus schreef:
19-08-2022 14:56
Apart, ik kreeg ook accomodaties in Zeeland, Drenthe, Noord-Brabant.
Bospark Lunsbergen bijvoorbeeld, 166,- vrijdag - maandag, met overdekt zwembad.
Weerterbergen, 238,- vrijdag - maandag
Etc. etc.
Welke week pak je dan, want midden en zuid heeft andere data herfstvakantie...
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
19-08-2022 16:16
Welke week pak je dan, want midden en zuid heeft andere data herfstvakantie...
Dat zie je toch in mijn links welke data ik heb geselecteerd of reset ie naar homepage? Vrijdag 14 - maandag 17 had ik gepakt, maar week later vrijdag 21 - maandag 24 krijg ik vrijwel zelfde resultaten.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had op midweek gekeken :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
19-08-2022 16:37
Ik had op midweek gekeken :bonk:
:mrgreen:
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
18-08-2022 16:18
Wil je perse een vakantiepark? Er zijn ook hotels met een zwembad. Bijvoorbeeld bij hotelspecials, daar hebben wij ook wel eens een verrassing hotelspecials geboekt.

Nou wil graag mijn twee hondjes mee. Dan is een park handiger denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
20-08-2022 21:00
Nou wil graag mijn twee hondjes mee. Dan is een park handiger denk ik.
Ja dan wel.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven