Hem confronteren en haar op de hoogte stellen?

18-08-2022 21:52 812 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey allemaal,

Zoals jullie lezen ben ik radeloos, ik heb al vier jaar een relatie met een man we hebben het gehad over kinderen, trouwen en van de week vroeg hij mij of ik samen wilde wonen, ik was over de top van blijheid. Hij is bijna iedere avond bij mij en de weekenden ook

Deze week zou hij op een businesstrip gaan. Nu ontvang ik van een vriendin foto's van hem met een andere vrouw waar hij ook een kind mee blijkt te hebben en ze zijn bij haar familie, het kindje is al drie..

Dus zowel ik als zijn vriendin/vrouw worden in de maling genomen. Ik ga hem face to face confronteren, en twijfel of ik het haar moet vertellen. Hij kan blijkbaar zo goed liegen dat hij het haar zelf waarschijnlijk niet verteld. Ene kant vind ik dat zij het recht heeft dit ook te weten, andere kant wil ik geen gezinsbreuk op mijn naam.

Help a girl out
radeloos123 wijzigde dit bericht op 19-08-2022 07:09
Reden: Verkeerde woord gebruikt brengt verwarring
0.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Jij hebt geen gezinsbreuk op jouw naam hoor, dat heeft hij als ze uit elkaar gaan. Verder heel veel sterkte, lijkt me ontzettend kut om zoiets te ontdekken.
Ik zou haar inderdaad ook op de hoogte brengen. Wat Een Lul…
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb zoiets ook meegemaakt. Ik heb de vrouw weten te bereiken. We hebben eerst heel lang met elkaar gepraat en toen zijn we hem samen gaan confronteren.

Jij hebt de breuk niet veroorzaakt als je het vertelt. Hij heeft het echt helemaal zelf gedaan.

Sterkte ermee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar woont hij?
Kun je altijd naar/in zijn huis?
Of course your opinion matters. Just not to me.
Alle reacties Link kopieren Quote
Salopette schreef:
18-08-2022 23:04
Ik heb zoiets ook meegemaakt. Ik heb de vrouw weten te bereiken. We hebben eerst heel lang met elkaar gepraat en toen zijn we hem samen gaan confronteren.

Jij hebt de breuk niet veroorzaakt als je het vertelt. Hij heeft het echt helemaal zelf gedaan.

Sterkte ermee.
:redrose:
Of course your opinion matters. Just not to me.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou het maar allemaal voor je houden. Je schrijft dat hij zowat iedere avond en de weekenden bij je is daardoor vermoed ik dat de vrouw/vriendin óf vanalles door de vingers ziet of erg goedgelovig richting haar man/vriend.
Lang verhaal kort; grote kans dat ze je niet zal geloven of wil geloven.
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan het trouwens niet zijn ex zijn? Of een gewone vriendin?
Hij had natuurlijk nooit moeten liegen dat hij voor werk weg moest hoor.
Maar zou er een andere verklaring kunnen zijn dan dat hij nog een gezin heeft?
En je weet zeker dat het zijn vrouw en kind is
Alle reacties Link kopieren Quote
Shero schreef:
18-08-2022 23:06
:redrose:
Lief!
Ik zou het vertellen, ik had gewild dat iemand het ook bij mij gedaan had.
Ik zou het ze lekker laten uitzoeken met z’n tweeën. Afkappen, contact verbreken, toedeloe. Not your monkeys, not your circus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet je heel zeker dat hij een relatie met haar heeft en het zijn kind is? Hoe weet je dat ze bij haar familie waren? Dat kun je toch niet met zekerheid zeggen adhv foto's?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een raar verhaal. Als je vier jaar een relatie hebt ben je toch ook vaak bij hem thuis geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Johanna67 schreef:
18-08-2022 23:25
Wat een raar verhaal. Als je vier jaar een relatie hebt ben je toch ook vaak bij hem thuis geweest.
TO noemt het ‘omgang’.

Op zich al vreemd..
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
Als het inderdaad zo is als jij schetst; ja, vrouw wel op de hoogte brengen.
I wanna live my life with the volume full!
Het kan ook zijn dat het een vriendin is geworden in die vier jaar tijd. Dat hij haar later heeft ontmoet dan jou en in twee relaties is terecht gekomen. Misschien is het kind alleen van haar. Maar waarschijnlijk gaat hij vreemd. Want waarom zou je er anders over liegen? Maar dat het zijn kind en vriendin is lijkt mij erg sterk. Dan eis je vaak als vrouw wel dat je je partner vaker ziet. Amper een weekend kan bijna niet. Want waar zou hij zijn en waarom is hij er niet voor zijn kind?
Ik denk dat je, voordat je echt stappen gaat ondernemen, het beste eerst voorzichtig kunt proberen uit te vinden hoe de zaken precies in elkaar steken.

Je weet niet wie die vrouw op de foto is. Het kan zijn dat hij een verhouding met haar heeft, maar het kan net zo goed om een onschuldig contact gaan.

Verder is het ook onduidelijk hoe je vriendin aan die foto's komt.

Misschien moet je ook rekening houden met de mogelijkheid dat je vriendin geen fraaie rol speelt. Het zou net zo goed kunnen zijn dat ze jaloers is op jouw relatie, dat ze zelf iets met hem wil beginnen en nu met die foto's probeert een bom onder jouw relatie te leggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe komt je vriendin aan deze foto's?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe weet je al die aanvullende informatie (dat het zijn kind is en haar familie bijvoorbeeld) En hoe zeker weet je dat die allemaal klopt?

Kijk, als hij op zakenreis zou zijn en hij is gewoon hier dan is er iets niet volledig in de haak, dat snap ik ook wel. Maar de invulling van hoe het allemaal zit vind ik op basis van wat je hier schrijft nogal kort door de bocht.
Eidde schreef:
18-08-2022 23:35
TO noemt het ‘omgang’.

Op zich al vreemd..
Het is misschien een beetje ouderwets woord, maar ik zie er niets vreemds aan dat TO het "omgang" noemt.
Je weet zeker dat het zijn vriendin is, omdat…
Je weet zeker dat het zijn kind is, omdat…

Ga eerst eens normaal in gesprek in plaats van in het wilde weg te gaan ‘confronteren’.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vraag me ook heel erg af hoe jouw vriendin aan foto's van hem met een andere vrouw komt. Ga eerst met hem in gesprek voor je van alles stukgooit.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
ik vind bedrog zeer slecht dus ik zou het zeker zeggen
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar als jij al 4 jaar omgang met hem hebt èn hem zo vaak ziet, is zij dan niet de 'andere vrouw'?
Niets is blijvend, behalve de verandering.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven