Relatie tussen collega's die vreemd gaat met andere collega

23-06-2017 01:54 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ten einde raad! Ik heb bijna 3 jaar met mijn vriendin in een relatie gezeten. Hierin hebben wij niet heel veel problemen gehad, en zijn wij ook samen gaan wonen en dachten wij al aan kinderen krijgen.Dit hebben wij altijd met plezier gedaan en wij waren ook echt gelukkig. Nu kreeg ik in december een mogelijkheid om een hogere functie te krijgen op het werk (wij waren ook collega’) maar hiervoor moest ik ploegendiensten draaien. Toen gaf ze mij de keuze dat wanneer ik in ploegen zou gaan de relatie over was gewees, natuurlijk ben ik voor de relatie gegaan! Dit betekende wel dat ik mijn baan kwijt zou raken per 1 mei.(gelukkig wel iets weer vevonden maar een stuk minder) Nu een maand geleden nadat iIk ben ten einde raad! Ik heb bijna 3 jaar met mijn vriendin in een relatie gezeten. Hierin hebben wij niet heel veel problemen gehad, en zijn wij ook samen gaan wonen. Dit hebben wij altijd met plezier gedaan en wij waren ook echt gelukkig. Nu kreeg ik in december een mogelijkheid om een hogere functie te krijgen op het werk (wij waren ook collega’) maar hiervoor moest ik ploegendiensten draaien. Toen gaf ze mij de keuze om in ploegen te gaan maar dan wilde ze niet verder met de relatie, natuurlijk ben ik voor de relatie gegaan! Dit betekende wel dat ik mijn baan kwijt zou raken per 1 mei.(gelukkig wel iets weer gevonden maar een stuk minder Nu een maand geleden nadat ik een avond was wezen stappen maakt ze het opens uit met de smoes dat ik te veel gedronken had. Ik heb zo vaak sorry gezegt en alles geprobeerd om haar terug te krijgen maar nu kom ik er achter , (betrapt in ons bed,waarna ze precies verteld wat voor handelingen op wat voor manier ze gedaan hebben) dat ze het met een andere collega(die mijn functie heeft gekregen en mijn ex altijd voor bhoer heeft uitgescholden achter haar rug om, en mijn beloofd heeft nooit wat met mijn vriendin te doen) doet.ze zegt dat ze nog steeds van mij houd, maar geen relatie met mij wil, helaas kan of wil ze niet meer normaal tegen mij praten. en zitten wij met een koophuis waar madamme niks voor doet om het verkoop klaar te krijgen..
Maar toch wil ik haar nog heel graag terug!! Ik weet dat ik dom ben maar ik vergeef het haar(als dit eenmalig was).Ik ben er helemaal kapot van HELP HOE KRIJG IK HAAR TERUG????

Dan nog iets anders, ze zegt dat het puur voor seks is maar als je elke dag appt, zoent als je met een groepje (waaronder ik) op stap bent en de hele avond zoent, ( en vervolgens weer naast je ex ligt) samen uit eten gaat en elkaar elk weekend ziet en er ook blijf t slapen. En meerdere keren per dag seks hebt, dan is dat toch niet alleen voor de seks? Of zie ik dat verkeerd?dat is het volgens de ex wel..



HELP HOE KAN IK TOCH NOG MIJN EX TERUG KRIJGEN???

Wie zit fout?

Totaal aantal stemmen: 23

De Ex vriendin (52%)
De gezamenlijk collega (13%)
De gene die ze betrapt(in zijn eigen huis) (35%)
Alle reacties Link kopieren
:facepalm: :facepalm: :facepalm:
Leven en laten leven.
Uhhh je bent ten einde raad , maar maakt wel een pol? Zal wel aan mij liggen maar als je teneinde raad bent denk je niet eens aan een pol
Alle reacties Link kopieren
Twee keer geprobeerd, maar kom niet door de tekstbrij heen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap geen ene fuck van je verhaal! Wáárom ben je nu ten einde raad? Omdat je in ploegendienst moet werken? Omdat je ex-vriendin een collega neukt? Omdat je geen normaal, samenhangend verhaal kunt schrijven?
Dat laatste zou mijn grootste zorg zijn.
In je poll heb ik maar voor optie drie gekozen, denk dat ik daar wel goed mee zit.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer de copy paste functie beter gebruiken me dunkt.
Of op z'n minst jouw tekst nalezen...

Zoals ik het zie wou ze niet dat jij die hogere functie kreeg zodat ze (nog) meer kon flikflooien met die collega van jou.
Want heel toevallig heeft die collega wel die functie...

Iemand die een torpedo (in plaats van een mes) in jouw rug steekt wil je toch echt niet meer terug?

Hoe overduidelijk wil je het dat het niet eenmalig is?!
Alle reacties Link kopieren
Waarom had de collega beloofd niets met haar te doen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe krijg je haar terug?


Wie zit er fout?



Wow...
@(
Alle reacties Link kopieren
Voelt een beetje als een examen begrijpend lezen met die vraag onderaan. En dan nog een pittige ook. Ik kwam er niet doorheen en ben dus gezakt..
Je was ook dronken toen je de OP schreef? Eerst je roes uitslapen!
Alle reacties Link kopieren
Tokkies gonna tokkie...
Silence is golden. Duct tape is silver.
Wijze les voor de volgende keer: trek je eigen carrièreplan en laat je niet teveel beïnvloeden door de persoon met wie je een relatie hebt. Met het delen van zorgtaken ligt het uiteraard iets anders, maar nu sta jij met lege handen. Zo'n probleem waren die ploegendiensten niet als ze nu met de persoon is die die functie gekregen heeft.

Ga op zoek naar een vrouw die wel leuk is.
sandra1905 schreef:
23-06-2017 06:45
Je was ook dronken toen je de OP schreef? Eerst je roes uitslapen!
Dit. Waar is de optie om te stemmen op 'snap d'r niks van' ?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel nieuwsgierig wat voor soort bedrijf dit is.
Ik denk horeca of transport. Wat denken jullie?

Als je advies wil kun je op z'n minst even je tekst doorlezen. Er klopt geen hout van!

Als je vriendin vreemdgaat met een collega is het toch echt over. Dit is geen slippertje. Zet het uit je hoofd en zoek een andere leuke tokkie.

Tok tok tok tok.
dat ze het met een andere collega(die mijn functie heeft gekregen en mijn ex altijd voor bhoer heeft uitgescholden achter haar rug om, en mijn beloofd heeft nooit wat met mijn vriendin te doen)


Waarom zou een collega dat moeten beloven, wat is dat voor gek gedoe? Of moe(s)ten alle mannen in jullie omgeving aan jou beloven dat ze nooit wat met je (inmiddels ex-)vriendin doen?
Alle reacties Link kopieren
Bladiebladiebla2016 schreef:
23-06-2017 06:17
Voelt een beetje als een examen begrijpend lezen met die vraag onderaan. En dan nog een pittige ook. Ik kwam er niet doorheen en ben dus gezakt..
Weet je het juiste antwoord dan al? :whut: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
De levensles zit al in je openingspost. Je moet hem alleen nog zien.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dus. De juiste prioriteitenvolgorde is:

1. Jij
2. Je levensonderhoud
3. Je relatie.

Behalve als je kinderen hebt, dan komen die op nummer één en schuift de rest een plekje op.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel met je te doen hoor. Je vriendin heeft je enorm bedonderd en laten stikken. Ga morgen eens lekker
met je vrienden op stap, drink wat en heb lol. Draai keiharde muziek. Vanalles, klaag bij je vrienden dat ze een trut is.
Maar haar terug willen na wat ze heeft geflikt, mocht ze nu bij je terug komen dan blijft de onzekerheid aan je klagen, want wat als.. Lekker laten gaan die meid, ook al is dat moeilijk. Jij bent de sterkste, jij hebt haar niet nodig. Kop op! en Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Hoi Michael309,

Wat ontzettend gemeen van haar om je zo te belazeren. Te meer, aangezien jij in jouw carrièrekeuzes rekening met haar hield. En die collega van jou is ook een ontzettend toffe peer dat hij je dit flikt.

Ik hoop dat je voor jezelf kiest en afscheid neemt van deze twee mensen. Je bent meer waard. Concentreer je een tijdje op jezelf en maak verstandige keuzes zodat je je goed voelt over jezelf. Dan komt er op den duur vanzelf weer een leuke dame op jouw pad die jou hopelijk beter behandelt.

Verspil geen kostbare tijd en energie meer aan haar terugwinnen. Zij is jou niet waard. Gebruik die tijd en energie om aan jezelf te werken.

Heel veel sterkte en succes!
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand die de OP wel begrijpt hem even kort en helder samenvatten?
Alle reacties Link kopieren
:woa:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
masala schreef:
23-06-2017 09:14
Kan iemand die de OP wel begrijpt hem even kort en helder samenvatten?
TO heeft relatie 3 jaar, hij heeft nieuwe functie afgeslagen voor zijn vriendin daardoor zonder werk. Maar gelukkig weer werk gevonden en nu ligt vriendin met collega in bed.

TO heeft nog wel steeds seks en gaat uit eten met zijn (ex)vriendin
Alle reacties Link kopieren
masala schreef:
23-06-2017 09:14
Kan iemand die de OP wel begrijpt hem even kort en helder samenvatten?
3 jaar relatie.
TO kan nieuwe functie krijgen, maar (ex)vriendin dreigt met dumpen als hij hem aanneemt.
TO neemt functie niet en verliest zijn baan bij dat bedrijf, hij vindt wel snel iets nieuws.
Vervolgens neukt (ex)vriendin degene die nu de functie heeft die hij niet aan mocht nemen.
TO betrapt de twee in hun eigen bed.
Het is uit, maar TO wil ex terug.

Volgens mij vat dit het wel samen.
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
23-06-2017 09:25
TO heeft nog wel steeds seks en gaat uit eten met zijn (ex)vriendin
Om aan te geven hoe verwarrend het verhaal is; ik had geïnterpreteerd dat ze die collega puur voor de seks heeft. En dat TO zich afvraagt of het idd alleen voor seks is. :bonk:
Maar het kan idd ook zijn zoals jij zegt.
Ik ben benieuwd naar het vervolg! :popcorn:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven