‘Relatie uit’

10-12-2018 07:11 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op dit moment in een voor mij heel lastige situatie *ik ben mij ervan bewust dat dit waarschijnlijk op de lange termijn beter is, en wil dit daarom gewoon graag van mij afschrijven*

Bijna 3 jaar geleden leerde ik een leuke jongen kennen, bijna direct hadden wij dagelijks leuk contact via app en hij wilde in die periode daarom ook een keer met mij afspreken. Door mijn schuld is dat er uiteindelijk toen nooit van gekomen ivm een ex waar ik nog niet overheen was en ik was er toen gewoon nog niet klaar voor.
Desondanks hebben we wel leuk contact gehouden en bleef er wel altijd spanning tussen ons.

Begin dit jaar merkte ik dat ik hem steeds leuker begon te vinden en werd verliefd op hem. Hij vertelde dat hij niet klaar was voor een relatie en dat hij in deze fase van zijn leven graag vrijgezel wilde blijven. Op een of andere manier accepteerde ik dit toen en bleven wij alsnog contact houden. We zagen elkaar voornamelijk na feestjes (gezamenlijke vriendengroep) en zo bleef het een beetje doorgaan. We hebben meerdere malen geprobeerd het contact te verbreken (1000x) maar niemand had de ballen dat door te zetten en na een paar dagen begon het weer van voor af aan.
Na een tijd was ik het beu en merkte ook hij dat dit zo niet langer kon als hij niet hetzelfde voelde als ik. Ik heb hem toen gezegd dat hij pas weer contact op mocht nemen als hij 100% zeker wist dat hij een relatie met mij wilde..

Na een maand (nu 2 maanden geleden) stuurde hij mij een berichtje met of ik met hem op date wilde. Ik was super blij en ging ervan uit dat het dus nu echt wat zou gaan worden gezien onze afspraak. Om een lang verhaal kort te houden, hij begon weeer te twijfelen toen ik vroeg hoe hij zich, na een paar afspraakjes, voelde. Ik kon niet meer tegen deze onzekerheid en heb hem gezegd dat hij een keus moest maken. Uitiendelijk zei hij na 2 dagen nadenken dat het zo niet werkte en heeft hij het weer afgekapt. Ik wist niet wat ik hoorde en kon het niet geloven. We hebben de hele avond samen gehuild en uiteindelijk verliet hij mijn huis met de opmerking ‘als ik je nu ga appen hebben we een relatie’. Weer die hoop geven..

Gisteren heb ik hem een bericht gestuurd met wat ik voelde en dat ik de deur, die hij altijd op een kier houdt, dicht doe nu. Ik vroeg hem of het definitief klaar was nu en hij zei dat hij niet door zou gaan met appen en daten omdat zijn twijfels daardoor niet weggaan.. Hij is verdrietig, schaamt zich en voelt zich ook heel rot. Ik weet dat dit op de lange termijn beter is, maar het doet zoveel pijn en ik kan niet geloven dat het misschien nu echt klaar is omdat het eerder altijd weer goed kwam. Ik weet dat het geen gezonde situatie was en dat ik hem veel eerder had moeten loslaten, maar ik heb ontzettend veel moeite met voor mezelf opkomen en mensen loslaten waar ik veel om geef..

Ik huil de hele dag en denk niet rationeel na.. Ik mis hem en heb nog steeds het stomme gevoel dat ik hem terug wil, ook na al die ellende en twijfels.. Bah.
Iemand nog tips om sneller los van iemand te komen en om de liefdesverdriet misschien iets te verzachten?
Kortom, het werkte niet.
Gaat wel weer over dat beloof ik je.

Tip voor de volgende keer: niet zo ontzettend claimen en een relatie eisen.
Als een man een keer een date met je heeft denk dan terug aan wat deze date zei:
"zo werkt het niet".

Ik zou het echt benauwd krijgen van een man die zo loopt te pushen en er als een haas vandoor gaan. Heeft hij ook gedaan. Volgende keer gewoon kijken waar het schip strand.
Leermomentje.

Wat ik wel heel raar vind is dat jij er een punt achter zet maar je schrijft alsof jij de bons hebt gekregen, hoe zie je dat zelf?
anoniem_375455 wijzigde dit bericht op 10-12-2018 07:35
Reden: typfout
0.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MevrouwMikMak schreef:
10-12-2018 07:33
Kortom, het werkte niet.
Gaat wel weer over dat beloof ik je.

Tip voor de volgende keer: niet zo ontzettend claimen en een relatie eisen.
Als een man een keer een date met je heeft denk dan terug aan wat deze date zei:
"zo werkt het niet".

Ik zou het echt benauwd krijgen van een man die zo loopt te pushen en er als een haas vandoor gaan. Heeft hij ook gedaan. Volgende keer gewoon kijken waar het schip strand.
Leermomentje.

Wat ik wel heel raar vind is dat jij er een punt achter zet maar je schrijft alsof jij de bons hebt gekregen, hoe zie je dat zelf?
Bedankt voor je reactie! Achteraf gezien heb ik er ook spijt van dat ik zo snel heb gevraagd hoe en wat, aan de andere kant zat ik al zo lang in twijfel en onzekerheid dat ik gewoon zekerheid wilde. Bevestiging dat het dit keer wel goed zou komen. Zoiets denk ik. Hij heeft er een punt achter gezet om mij te beschermen de keer dat we afspraken. Alleen om het minder definitief te maken sluit hij altijd af met een opmerking waaruit blijkt dat het ooit misschien nog iets zou kunnen worden, waardoor ik onbewust weer ga ‘wachten’. En dat wilde ik dit keer niet meer.. Hoe moeilijk ook..
Je moet jouw gevoel niet van zijn reactie af laten hangen. Jij wil dit niet meer, dus klaar ermee. Wat maakt het uit dat hij deuren op een kier zet of steeds terugkomt wanneer je het juist had afgesloten? Jij wil niet. Punt uit.
Alle reacties Link kopieren
ugh... drie jaar lang appen en gedoe met iemand die niet echt voor je gaat, wat zonde zeg

ik zou ook huilen als ik jou was, niet om hem maar om die kostbare tijd
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Zoiets is heel naar en daar kan je je even erg rot om voelen. Heel begrijpelijk.
Maar probeer rationeel te blijven. Deze man twijfelt, trekt je aan en stoot je af en weet niet wat ie wil. Daar word je echt niet gelukkig van. Echt niet. Slechts hooguit van korte duur, want daarna twijfelt ie weer etc. Je verdient beter.
Wis zijn nummer. Ontvolg hem op sociale media. En probeer door te gaan met je leven. Het wordt uiteindelijk beter.
MevrouwMikMak schreef:
10-12-2018 07:33
Kortom, het werkte niet.
Gaat wel weer over dat beloof ik je.

Tip voor de volgende keer: niet zo ontzettend claimen en een relatie eisen.
Als een man een keer een date met je heeft denk dan terug aan wat deze date zei:
"zo werkt het niet".

Ik zou het echt benauwd krijgen van een man die zo loopt te pushen en er als een haas vandoor gaan. Heeft hij ook gedaan. Volgende keer gewoon kijken waar het schip strand.
Leermomentje.

Wat ik wel heel raar vind is dat jij er een punt achter zet maar je schrijft alsof jij de bons hebt gekregen, hoe zie je dat zelf?
Claimen en pushen? Ik vind dat ze veel te lang heeft gewacht met duidelijkheid vragen. Drie jaar! Wat lullig dat jij haar het gevoel geeft dat het aan haar ligt dat hij nu afhoudt
MevrouwMikMak schreef:
10-12-2018 07:33
Kortom, het werkte niet.
Gaat wel weer over dat beloof ik je.

Tip voor de volgende keer: niet zo ontzettend claimen en een relatie eisen.
Als een man een keer een date met je heeft denk dan terug aan wat deze date zei:
"zo werkt het niet".

Ik zou het echt benauwd krijgen van een man die zo loopt te pushen en er als een haas vandoor gaan. Heeft hij ook gedaan. Volgende keer gewoon kijken waar het schip strand.
Leermomentje.

Wat ik wel heel raar vind is dat jij er een punt achter zet maar je schrijft alsof jij de bons hebt gekregen, hoe zie je dat zelf?
Ik denk niet dat het probleem in claimen en pushen zit. In mijn ogen zit de 'fout' meer in het eindeloos doormodderen terwijl op zich wel vrij duidelijk was dat die jongeman er niet echt voor ging.
Alle reacties Link kopieren
Eens. Deze jongen zou eeuwig blijven twijfelen. Ik vind niet dat het aan jou ligt. Ik zou wel voornemen dat je je voortaan niet meer zo aan het lijntje houdt, zo zonde van je tijd!
Alle reacties Link kopieren
Het is nooit aan geweest.
Hij heeft je 3 jaar in de waan gelaten dat het misschien ooit wel wat kan worden.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
10-12-2018 08:10
Je moet jouw gevoel niet van zijn reactie af laten hangen. Jij wil dit niet meer, dus klaar ermee. Wat maakt het uit dat hij deuren op een kier zet of steeds terugkomt wanneer je het juist had afgesloten? Jij wil niet. Punt uit.
Klopt, ik heb heel veel moeite met relaties beëindigen en wil het liefst zo lang mogelijk mijn best doen. Terwijl ik wel wist dat hij toch wel zou blijven twijfelen.. Bedankt voor je reactie!
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
10-12-2018 09:11
ugh... drie jaar lang appen en gedoe met iemand die niet echt voor je gaat, wat zonde zeg

ik zou ook huilen als ik jou was, niet om hem maar om die kostbare tijd
Klopt, het heeft echt veel veel veel te lang geduurd. :(
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
10-12-2018 09:13
Zoiets is heel naar en daar kan je je even erg rot om voelen. Heel begrijpelijk.
Maar probeer rationeel te blijven. Deze man twijfelt, trekt je aan en stoot je af en weet niet wat ie wil. Daar word je echt niet gelukkig van. Echt niet. Slechts hooguit van korte duur, want daarna twijfelt ie weer etc. Je verdient beter.
Wis zijn nummer. Ontvolg hem op sociale media. En probeer door te gaan met je leven. Het wordt uiteindelijk beter.
Nee, en hij gaat ook nooit weten wat hij wil ben ik bang.. Dus nu maar een keer door de pijn heen ipv elke keer weer opnieuw.. Bedankt voor je reactie!
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
10-12-2018 09:49
Eens. Deze jongen zou eeuwig blijven twijfelen. Ik vind niet dat het aan jou ligt. Ik zou wel voornemen dat je je voortaan niet meer zo aan het lijntje houdt, zo zonde van je tijd!
Daar ben ik ook bang voor.. Ja, ga ik zeker proberen. Doet alleen maar heel veel pijn elke keer. Bedankt voor je reactie!
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
10-12-2018 10:19
Het is nooit aan geweest.
Hij heeft je 3 jaar in de waan gelaten dat het misschien ooit wel wat kan worden.
Zeker waar, helaas
Alle reacties Link kopieren
Het beste is toch echt naar een andere jongen. Mijn ex heeft het vorige maand of twee? Ook uitgemaakt en toen ben ik naar een andere jongen gehobbeld en was ik weer verliefd binnen 2 dagen ofzo....soms is het moeilijk maar heb geleerd dat het beste medicijn tegen ldvd een andere nemen is.
.
-vanille- schreef:
10-12-2018 20:21
Het beste is toch echt naar een andere jongen. Mijn ex heeft het vorige maand of twee? Ook uitgemaakt en toen ben ik naar een andere jongen gehobbeld en was ik weer verliefd binnen 2 dagen ofzo....soms is het moeilijk maar heb geleerd dat het beste medicijn tegen ldvd een andere nemen is.
Waar koop je die dan?

Fijn dat het voor jou werkt maar ik denk voor veel mensen niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven