Mode & Beauty alle pijlers

Parfumwebshops met originele geuren

12-04-2024 15:21 22 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Concreet is mijn vragen: welke parfumeriewebshops raden jullie wel/niet aan? Waar weet ik 100% zeker dat ik de originele geur thuisbezorgd krijgt en geen dupes.

Het gaat mij er niet om hoe ik dat kan controleren, maar wie heeft goede ervaringen?

Thanks!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gewoon Douglas en Ici.
Alle reacties Link kopieren Quote
Notino, Skins.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.easycosmetic.nl/
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoek je een bijzondere geur ofzo?
Alle reacties Link kopieren Quote
Douglas of Ici inderdaad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Notino inderdaad
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zoek niet een speciale geur, maar qua prijsbeleving heb ik bij sommige webshops: het lijkt te mooi om waar te zijn. Krijg ik wel een origineel product.

Zo beveelt iemand hier easycosmetic aan, terwijl een ander beweert dat het daar geen originele geuren zouden zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar je kent toch de normale winkels wel?
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij is easycosmetic wel okay hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is webshop deloox betrouwbaar?

Ik ben verliefd geworden op Guerlain Aqua Allegoria Rosa Rossa.

Maar wat duur😅

En zouden jullie parfum of au de toilette nemen?
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Alle reacties Link kopieren Quote
Apatura2 schreef:
18-04-2024 21:27
Is webshop deloox betrouwbaar?

Ik ben verliefd geworden op Guerlain Aqua Allegoria Rosa Rossa.

Maar wat duur😅

En zouden jullie parfum of au de toilette nemen?
Ja, ik heb wel eens bij Deloox besteld. Meestal geef ik de voorkeur aan eau de parfum, maar ik hou van Arabische geuren en van niche; vaak is er dan voor een bepaalde geur geen specifieke keuze uit eau de toilette of eau de parfum. Dat zie je vooral bij designer geuren. Lastig vind ik: officieel is de concentratie geurstoffen in eau de parfum hoger, dus heb je een langer houdbare geur met meer projectie. Maar in de praktijk leidt het toch tot een geur die niet hetzelfde is.
Bijvoorbeeld, vroeger droeg ik graag de eau de toilette Angel van Mugler. Ik heb ook een keer de eau de parfum gekocht, maar die ruikt echt heel anders.
Mijn moeder draagt al jaren Tresor van Lancome, de eau de parfum weet ik nu. Per ongeluk een keer de eau de toilette voor haar gekocht. Dat had ze eerst zelf ook niet in de gaten, maar ze dacht dus dat ik een nepper had gekocht, omdat hij anders ruikt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fragrancex.com heeft originele geuren. Soms ook testers zoals bij de Douglas/Ici Paris staan.
Vaak goedkoper dan hier.
Heb nog nooit extra kosten hoeven te betalen maar het zou in principe wel kunnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Apatura2 schreef:
18-04-2024 21:27
Is webshop deloox betrouwbaar?

Ik ben verliefd geworden op Guerlain Aqua Allegoria Rosa Rossa.

Maar wat duur😅

En zouden jullie parfum of au de toilette nemen?
Ik ben verliefd op Guerlain Aqua Nerolia Vetivier :).

Ik heb de forte. Heerlijk.

De volgende keer ga ik aan de Rosa Rossa ruiken. Ik heb ook ergens gelezen, dat je deze serie goed zou kunnen combineren. Een spuitje van de ene en een spuitje van de ander.
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze hadden m'n oude geurtje nog :love: :yes:
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Alle reacties Link kopieren Quote
pompoenbloem schreef:
13-04-2024 11:42
Ik zoek niet een speciale geur, maar qua prijsbeleving heb ik bij sommige webshops: het lijkt te mooi om waar te zijn. Krijg ik wel een origineel product.

Zo beveelt iemand hier easycosmetic aan, terwijl een ander beweert dat het daar geen originele geuren zouden zijn.
Noem eens wat voorbeelden waar jij bij twijfelt dan?

Kun je niet gewoon bij de gangbare webshops zoals de Douglas, ICI Paris, Bijenkorf of Skins bestellen, of zoek je iets heel bijzonders?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat parfum helemaal uit was.
Alle reacties Link kopieren Quote
Paska schreef:
25-04-2024 10:14
Ik dacht dat parfum helemaal uit was.
Juist niet! Parfum en cosmetica gaan altijd top in tijden van recessie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
25-04-2024 10:22
Juist niet! Parfum en cosmetica gaan altijd top in tijden van recessie.
Toch zie ik om me heen dat er vroeger vaker geurtjes gegeven werden als cadeaus en ligt bij de bekende parfumeries de nadruk tegenwoordig vooral op make up en minder op parfum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
25-04-2024 10:22
Juist niet! Parfum en cosmetica gaan altijd top in tijden van recessie.
Oh ik snap het al, het is alleen in tijden van recessie. Het is geen recessie, dus dat verklaart het.
Alle reacties Link kopieren Quote
Paska schreef:
25-04-2024 10:32
Oh ik snap het al, het is alleen in tijden van recessie. Het is geen recessie, dus dat verklaart het.
Je neemt het te letterlijk.

Hoe dan ook, parfum is totaal niet uit. Het is dé manier voor de gewone man om toch iets van designmerken te kunnen kopen.

Ook herken ik niets van de nadruk meer op make-up dan parfum. Bijenkorf bijvoorbeeld, heeft de parfumafdeling zo ongeveer verdriedubbeld, waar het vroeger maar een hoekje in beslag nam.

En er zijn veel meer hype-geuren waar mensen ook veel hogere bedragen voor neertellen. Dit komt ook deels door influencers. Zonder influencers was iets als Baccarat Rouge nooit zo bekend geworden onder het mainstream publiek.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
25-04-2024 10:57
Je neemt het te letterlijk.

Hoe dan ook, parfum is totaal niet uit. Het is dé manier voor de gewone man om toch iets van designmerken te kunnen kopen.

Ook herken ik niets van de nadruk meer op make-up dan parfum. Bijenkorf bijvoorbeeld, heeft de parfumafdeling zo ongeveer verdriedubbeld, waar het vroeger maar een hoekje in beslag nam.

En er zijn veel meer hype-geuren waar mensen ook veel hogere bedragen voor neertellen. Dit komt ook deels door influencers. Zonder influencers was iets als Baccarat Rouge nooit zo bekend geworden onder het mainstream publiek.
Als de influencers mensen dan ook nog even duidelijk maken dat er (al snel) zoiets is als tevéél baccarat rouge 😅
Ik denk overigens dat dat nou wel de typische geur is waar mensen veel ‘nep’ van gebruiken. Het origineel is denk ik voor de meeste mensen toch echt boven budget voor parfum…

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven