Welk roeiapparaat?

30-04-2024 22:15 13 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De zoekfunctie is niet bruikbaar, dus dan even zo. Ik ben op zoek naar een roeiapparaat voor thuis. De enige harde eis is dat deze inklapbaar moet zijn. Ik ben nu zo lang aan het zoeken en zie door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand hier misschien ervaring mee en welk apparaat raad je aan of juist niet en waarom?
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren Quote
welk budget heb je??
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb vele roeiapparaten geprobeerd maar ik zou absoluut een concept2 roeier willen. De rest voelt allemaal veel minder stabiel en fijn. Hij is alleen niet inklapbaar volgens mij maar je kan hem wel rechtop zetten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor minder dan een concept2 zou ik het eerlijk gezegd ook niet doen. Je kan ze evt. huren/huurkopen.
Niet inklapbaar, kan wel in 2 delen uit elkaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben ook aan het kijken naar zo iets.

Die concept maakt wel een hoop herrie. Je hebt ook magnetische roeiers. Die schijnen stil te zijn. Heeft iemand daar ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou er een van Decathlon kopen. Goede kwaliteit, heel scherp geprijsd, goede garantie en honderden lovende reviews voor alle modellen.

Opvouwbaar zijn ze allemaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
eeka schreef:
01-05-2024 10:31
Ik heb vele roeiapparaten geprobeerd maar ik zou absoluut een concept2 roeier willen. De rest voelt allemaal veel minder stabiel en fijn. Hij is alleen niet inklapbaar volgens mij maar je kan hem wel rechtop zetten.
Ja, die wil ik ook wel. Maar daar heb ik het budget niet voor en gezien de ruimte die ik heb, wil ik echt een inklapbare die ik in een berging kam rollen.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
01-05-2024 08:38
welk budget heb je??
Tussen de 400-600 euro, max.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren Quote
Boogschutter10 schreef:
01-05-2024 15:53
Ik zou er een van Decathlon kopen. Goede kwaliteit, heel scherp geprijsd, goede garantie en honderden lovende reviews voor alle modellen.

Opvouwbaar zijn ze allemaal.
Ja, daar heb ik ook zeker gekeken. Ik kom er ook niet uit welke weerstand ik wil. Qua geluid is magnetisch het fijnst. Maar ik kan niet inschatten hoeveel last buren zouden hebben van lucht- of waterweerstand.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren Quote
bijtie schreef:
01-05-2024 12:09
Voor minder dan een concept2 zou ik het eerlijk gezegd ook niet doen. Je kan ze evt. huren/huurkopen.
Niet inklapbaar, kan wel in 2 delen uit elkaar.
Voor dat geld kan ik net zo goed naar de sportschool fietsen. Ik wil iets naast wielrennen kunnen doen en helaas is hardlopen fysiek geen optie en wil ik juist niet naar de sportschool.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren Quote
Concept2 of RP3
Alle reacties Link kopieren Quote
MockTurtle schreef:
01-05-2024 20:00
Voor dat geld kan ik net zo goed naar de sportschool fietsen. Ik wil iets naast wielrennen kunnen doen en helaas is hardlopen fysiek geen optie en wil ik juist niet naar de sportschool.
Op Funda zie ik heel vaak huizen van mensen die dat idee hadden en dan staat er een of ander apparaat amper gebruikt ergens zielig in een hoekje.

Dus ik ben ook team concept2, want dat is een roeier die universeel als prettig wordt ervaren. En als je er jaren plezier van hebt verdien je het alsnog wel terug ten opzichte van een sportschool abonnement.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat kun je natuurlijk nooit weten van een foto op Funda. Maar los daarvan heb ik dat budget zoals al eerder aangegeven niet, ondanks dat het zichzelf terugverdient. Dus de concept 2 blijven aanraden heeft geen zin omdat ik simpelweg dat geld niet heb.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven