Gezondheid alle pijlers

Sago zijn voor je menstruatie ligt het toch echt aan jezelf

02-05-2024 10:09 40 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.ad.nl/woerden/chagrijnig-vo ... k~ad5fbde5

Ik kom steeds meer artikelen tegen over de wonderlijke kracht van de baarmoeder, en dan bedoel ik niet het fabriceren van kleine mensjes.

Zijn er werkelijk mensen die meedoen met de trend?
granny71 wijzigde dit bericht op 02-05-2024 12:40
1.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Sago

https://nl.wikipedia.org/wiki/Sago
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
Dit soort dom geneuzel is eigenlijk zeer schadelijk voor vrouwen en hun echte klachten en of ze dat mogen uiten of niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben nu vast heel dom.. maar snap niet direct waar dit topic over gaat?
Alle reacties Link kopieren Quote
Pagina in OP kan niet gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pindakaasjes schreef:
02-05-2024 10:12
Ik ben nu vast heel dom.. maar snap niet direct waar dit topic over gaat?

Sago. jeweettog.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
De pagina werkt niet. Maar ik weet waar over gaat, zie op insta en tiktok ook van die vrouwen neuzelen over hun baarmoeders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap het topic niet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Link doet het niet en van een sago heb ik nog niet eerder gehoord.
Alle reacties Link kopieren Quote
Womb Awakening bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren Quote
Chago wordt er denk ik bedoeld
Heanig an
Alle reacties Link kopieren Quote
Sago is een zetmeel, gewonnen uit varens??
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik mag niet het hele artikel plaatsen maar ik zal de inleidende tekst plaatsen.

Chagrijnig voor het menstrueren? Hormoonyoga kan helpen: ‘Richt je aandacht op je linkereierstok’
Last van opvliegers, premenstruele chagrijnigheid of andere hormonale klachten? Yoga biedt uitkomst, stellen Diana Horsman en Lizzy Wakefield. Na Duitsland en Amerika, waar hormoonyoga enorm populair is, bieden de twee in Woerden en Linschoten hormoonyogalessen. AD Groene Hart neemt een kijkje.


De rest is misschien te vinden met google
Alle reacties Link kopieren Quote
En wat is je eigen standpunt?
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
02-05-2024 10:22
En wat is je eigen standpunt?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
En ze hebben weer wat gevonden waardoor er tegen vrouwen gezegd kan worden "Stel je niet zo aan want het ligt aan jezelf en het is prima op te lossen"
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik begrijp er geen hol van.

Maar te mooi weer hiervoor. Succes met sago!
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik word heel chagrijnig van vrouwenhaat
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
02-05-2024 10:25
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
En ze hebben weer wat gevonden waardoor er tegen vrouwen gezegd kan worden "Stel je niet zo aan want het ligt aan jezelf en het is prima op te lossen"

Wat erg..
Dus als ik iedere maand ongeveer 10 dagen heftig vloei, en dat inmiddels al meer dan 30 jaar,, zo erg dat ik volwassen incontinentiemateriaal moet gebruiken i.p.v een fancy lapje Always. Dan ligt dat aan mij? Ben ik niet lief genoeg tegen mijn baarmoeder? Mis ik het contract met mijn eierstokken?
Nou, ik snap dat je moet lachen hoor TO! Doe ik ook.. terwijl het natuurlijk eigenlijk om te janken is!
Goed dat je dit aankaart.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
02-05-2024 10:25
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
En ze hebben weer wat gevonden waardoor er tegen vrouwen gezegd kan worden "Stel je niet zo aan want het ligt aan jezelf en het is prima op te lossen"
Precies dat.
Ook vrouwen onderling weten dat allemaal heel goed aan elkaar wijs te maken, in sommige kringen.
Yoga kan iemands welzijn enorm opkalefateren, net als bijv tuinieren voor anderen, en daardoor bepaalde klachten verlichten of een start zijn van een bepaalde levenswijze waar sommige mensen veel aan hebben.
Maar dat is niet voor iedereen de weg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat er maar eens echt goede oplossingen komen en vooral begrip voor vrouwen die last hebben van hormonale klachten.
Zelf heb ik geen bloedverlies en ook nooit echt veel maandelijkse klachten gehad. Maar er zijn zoveel vrouwen die dat wel hebben. Die zich elke maand weer naar het werk moeten slepen terwijl ze vernikkelen van de pijn. Soms komt er dan eens zo'n 'grappige' uitzending waarbij mannen dmv een tens apparaat zouden kunnen voelen wat vrouwen voelen terwijl ze ongesteld zijn. Dan voelen ze het eventjes (wat totaal niet realistisch is want je voelt dat op de huid ipv inwendig zoals vrouwen, zet dan minstens dat apparaat op hun ballen of penis om geslachtsdeel-pijn te kunnen ervaren), waarna alles weer doorgaat zoals altijd: vrouwen moeten het maar wegslikken en doorgaan.
Er wordt zoveel geld gestoken in de farmaceutische industrie, tijd dat het vrouwelijke stuk eens serieus onderzocht en behandeld wordt. Juist door dit soort dingen zoals zo'n artikel wordt het iets lacherigs voor mannen. 'Met yoga kun je je al beter voelen, dus stel je niet zo aan'. Dat soort gedachten komen eruit voort, vrees ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien is het geen toeval dat Sago zo lijkt op Saga....
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is de link: https://www.ad.nl/woerden/chagrijnig-vo ... ~ad5fbde5/

TO, je moet de smiley uit de url-tags halen, daarom werkt ie niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
dat deze dames maar een hufter van een huisarts mogen treffen als ze in de overgang komen :)
(en nee, dat meen ik niet letterlijk)
Alle reacties Link kopieren Quote
De stap van 'yoga kan helpen' en 'klachten zijn je eigen schuld' is veel te groot. Ik zie ze dat in het artikel ook helemaal niet beweren.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren Quote
S-Groot schreef:
02-05-2024 11:13
Dit is de link: https://www.ad.nl/woerden/chagrijnig-vo ... ~ad5fbde5/

TO, je moet de smiley uit de url-tags halen, daarom werkt ie niet.

Betaalmuur.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven