Jumbo zegels gezocht voor ouderen met dementie

17-05-2024 16:25 26 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedeavond,

Voor mijn werk, woongroep voor ouderen met dementie willen we graag kroeg avonden houden. Nu zijn we daarom opzoek naar jumbo zegels zodat we de glazen kunnen gaan kopen om deze avonden mogelijk te maken.

Hebben jullie nog zegels over?

De bewoners en ik zijn jullie dankbaar!

https://www.jumbo.com/zegelverzoek/3626 ... 29e4419151
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb er 33 gegeven.
Burn , baby burn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had er maar 6 maar heb ze je gestuurd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je hebt er van mij 41 gekregen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er maar 12, maar gedoneerd! Mooi initiatief.
Alle reacties Link kopieren Quote
40 gedoneerd. Veel borrelplezier
Alle reacties Link kopieren Quote
11 erbij!
Ik hoop dat de bewoners TO veel plezier gaat beleven aan haar kroeg avonden :)
guavepapaya wijzigde dit bericht op 17-05-2024 22:08
Reden: Loepje
9.39% gewijzigd
Make it one day
Alle reacties Link kopieren Quote
63 gegeven namens mijn moeder. Ze gunt ze veel lekkere wijntjes
Alle reacties Link kopieren Quote
Jumbo heeft toch geen zegels? Die hadden ze nooit.

Ah, ik zie het al. Je moet ze kopen en een app downloaden.

De Action is goedkoper. Daar koop je glazen met geld, niet met privacy.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had er 19!

Proost!
Alle reacties Link kopieren Quote
merano schreef:
17-05-2024 18:19


Ah, ik zie het al. Je moet ze kopen en een app downloaden.

Nee hoor. Per 10 besteedde euro krijg je 1 zegel. Nu spaar he voor glazen maar ze hebben ook spaaracties gehad voor pannen, bakjes en servies
De zegels die jij bedoeld zijn de koopzegels waar je 10% van je kassabon waarde voor moet betalen en een (hoger) rendement uitkeren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er 98. Stuur ze naar je!
Alle reacties Link kopieren Quote
Zojuist 69 zegels gestuurd, veel plezier ermee :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er 23 naar je gestuurd. Veel plezier met z'n allen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vijf volle kaarten (161 zegels) gestuurd. Veel fijne kroegavonden gewenst!
Alle reacties Link kopieren Quote
Je werkte toch in het ziekenhuis To? Daar zijn geen woongroepen hoor. En icm met dat je al veel vaker om die zegels bedelt, geloof ik weinig van dit verhaal. Ik werk nl wel in de ouderenzorg en kan me niet voorstellen dat je niet wat glazen zou kunnen lenen uit de ontmoetingsruimte.
Alle reacties Link kopieren Quote
Of plastic herbruikbekers kan kopen van geld dat je er bij moet betalen?

Ook handig voor de bewoners met dementie, iets met veiligheid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mogen die demente bejaarden alcohol? Van mij mag het hoor en ik wens ze veel plezier maar een kroegavond voor mensen die doorgaans handenvol pillen slikken lijkt mij een ambitieus plan.
En even geleden wilde je de zegels voor jouw uitzet trouwens, is die inmiddels compleet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Okedan schreef:
17-05-2024 21:23
Je werkte toch in het ziekenhuis To? Daar zijn geen woongroepen hoor. En icm met dat je al veel vaker om die zegels bedelt, geloof ik weinig van dit verhaal. Ik werk nl wel in de ouderenzorg en kan me niet voorstellen dat je niet wat glazen zou kunnen lenen uit de ontmoetingsruimte.
Dankje. Ik wilde ze gaan geven en zag dit berichtje.
Dàt, plus dat er al enorm veel zegels/kaarten zijn gegeven, houdt me nu tegen. Nu heb ik ook mijn bedenkingen.
Zoveel glazen zijn er ook weer niet nodig en inderdaad, die kun je ook uit het restaurant lenen, of de woongroep zelf. En het loepje.

Groetjes naïeve ikke.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Okedan schreef:
17-05-2024 21:23
Je werkte toch in het ziekenhuis To? Daar zijn geen woongroepen hoor. En icm met dat je al veel vaker om die zegels bedelt, geloof ik weinig van dit verhaal. Ik werk nl wel in de ouderenzorg en kan me niet voorstellen dat je niet wat glazen zou kunnen lenen uit de ontmoetingsruimte.
Shit, had even moeten loepen dus.
Ben er met open ogen ingetrapt.
Stom want heb zelf ook met dementerende ouderen gewerkt
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
17-05-2024 21:42
Shit, had even moeten loepen dus.
Ben er met open ogen ingetrapt.
Stom want heb zelf ook met dementerende ouderen gewerkt
Wie zwijgt stemt toe?
Totaal geen reactie/weerwoord. Ik heb er een nare smaak aan overgehouden, en dan heb ik niet eens zegels gegeven. Als iemand gewoon zegt ik hou ze zelf of geef ze door, geen probleem. Maar iets verzinnen, daar hou ik niet van.
Ik heb ook op een pg gewerkt, nu somatiek.
Dat er iets wordt geregeld door de verzorging heb ik vaker meegemaakt, ivm weinig budget. Maar glazen en bekers zijn er gewoon standaard. Of leen je wat bij op andere afdelingen of het restaurant.
Iemand vroeg of deze mensen alcohol mogen, ja bij ons mag dat, met mate. Je kunt niet alles afpakken.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja beetje jammer dit. Had dan gewoon gezegd dat je ze zelf wil gebruiken. Ik had ze toch over, dus waarschijnlijk had je ze wel gekregen, maar nu bezorg je iedereen die heeft gegeven een rotgevoel.
Alle reacties Link kopieren Quote
scottiewinkie schreef:
19-05-2024 13:33
Wie zwijgt stemt toe?
Totaal geen reactie/weerwoord. Ik heb er een nare smaak aan overgehouden, en dan heb ik niet eens zegels gegeven. Als iemand gewoon zegt ik hou ze zelf of geef ze door, geen probleem. Maar iets verzinnen, daar hou ik niet van.
Ik heb ook op een pg gewerkt, nu somatiek.
Dat er iets wordt geregeld door de verzorging heb ik vaker meegemaakt, ivm weinig budget. Maar glazen en bekers zijn er gewoon standaard. Of leen je wat bij op andere afdelingen of het restaurant.
Iemand vroeg of deze mensen alcohol mogen, ja bij ons mag dat, met mate. Je kunt niet alles afpakken.
Ja bij ons mogen ze ook af en toe een drankje. Daarom zijn op alle woongroepen wel glazen aanwezig voor een wijntje/biertje/likeurtje. En aangezien op onze woongroepen gemiddeld 8 mensen wonen, heb je ook weer niet heel veel glazen nodig. Maar desnoods leen je die elders. Daarom vond ik dit meteen een raar verhaal. Loepje bevestigde m’n vermoeden. Ik kan daar ook slecht tegen. Zag dat van een forummer zelfs haar moeder zo lief is geweest om te doneren.
Ik hoop dat to hierdoor toch net even wat minder plezier heeft van die glazen. Ik zou er niet gelukkig van worden als ik elke keer dat ik het keukenkastje opendoe, aan deze streek herinnerd zou worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
maaike_92 schreef:
19-05-2024 22:11
Ja beetje jammer dit. Had dan gewoon gezegd dat je ze zelf wil gebruiken. Ik had ze toch over, dus waarschijnlijk had je ze wel gekregen, maar nu bezorg je iedereen die heeft gegeven een rotgevoel.
Ik heb geen rotgevoel ervan, ik heb uit goede intenties gegeven dat verandert niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Okedan schreef:
20-05-2024 09:21
Ja bij ons mogen ze ook af en toe een drankje. Daarom zijn op alle woongroepen wel glazen aanwezig voor een wijntje/biertje/likeurtje. En aangezien op onze woongroepen gemiddeld 8 mensen wonen, heb je ook weer niet heel veel glazen nodig. Maar desnoods leen je die elders. Daarom vond ik dit meteen een raar verhaal. Loepje bevestigde m’n vermoeden. Ik kan daar ook slecht tegen. Zag dat van een forummer zelfs haar moeder zo lief is geweest om te doneren.
Ik hoop dat to hierdoor toch net even wat minder plezier heeft van die glazen. Ik zou er niet gelukkig van worden als ik elke keer dat ik het keukenkastje opendoe, aan deze streek herinnerd zou worden.
Nou idd. Al ben ik bang dat het haar totaal niet interesseert als je al dementen gebruikt om je uitzet voor elkaar te krijgen :facepalm:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven