Contact zoeken na date met onbeschermde sex?

24-04-2024 21:04 113 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben Lucas en dit is mijn eerste post op het forum. Van een familielid hoorde ik dat ze hier wel eens goede tips heeft gehad in het verleden.

Goed, ik ben dus een man van begin 30 zonder vaste relatie. Af en toe heb ik dates, een enkele keer zijn deze dates oprecht leuk (vaak ook niet echt maar ja). Een zo’n leuke date was een maand of 4 geleden met een vrouw uit Duitsland. Ik ben een redelijk gemiddelde man, een tikje saai, sociaal soms net niet handig of ad rem genoeg, maar ik praat best goed Duits voor een Nederlander en ik heb net zoals Duitsers niet zoveel gevoel voor humor dus dat had ik dan weer mee. In ieder geval was dit een leuke avond en tot mijn verbazing ging ze als vanzelfsprekend met me mee naar huis en was het meteen duidelijk wat haar bedoeling was. Tot mijn nog grotere verbazing hadden we onbeschermde sex, het hele onderwerp ‘bescherming’ kwam niet ter sprake. We hebben nog samen ontbeten, daar vertelde ze dat ze door een lastige fase ging en dat het voor ons allebei beter was dat het hierbij zou blijven. Ik vond dat jammer, maar aan de andere kant was dit wel gewoon een fantastische nacht met haar en soms moet je gewoon blij zijn met wat je overkomt.

Deze nacht is echter wel door mijn hoofd blijven spoken. Vooral het deeltje ‘onbeschermd’ zit me niet lekker, hoewel het dat destijds zeker wel was. Ik denk niet dat ik er iets aan heb overgehouden (in ieder geval niets van gemerkt) maar stel, stel, stel dat ze een kinderwens heeft en dat ik nu onbedoeld vader ga worden?

We hebben geen contact meer gehad en ik heb zelfs haar nummer niet, we hebben contact gekregen via een dating app waar ze niet meer op zit en ik weet eigenlijk best weinig over haar. Misschien wel net genoeg om met wat speurwerk meer te weten te komen.
Iets zegt met dat ik het gewoon moet laten rusten, maar een ander stemmetje zegt dat het goed is om zeker te weten dat er niet over 15 jaar een jongen of meisje contact met me zoekt omdat ik de vader ben. Tegelijkertijd is die kans natuurlijk wel enorm klein, want welke vrouw bij haar volle verstand raakt zwanger van een ONS met een nerdy licht autistisch type zoals ik?

Wat is hier wijsheid. Laten rusten of nog een poging doen om te kijken of ze niet met een dikke buik rondloopt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Begin 30 lijkt me royaal laat om te snappen dat een condoom echt een goed idee is.
En daarnaast, laat haar met rust, als ze je wat te vertellen heeft doet ze dat wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dus je wil nu contact zoeken om te vragen of ze niet zwanger is?
Goh.. ehhm tja..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
Doe condooms in je nachtkastje en in he beurs.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het kwam niet ter sprake? Je had gewoon een condoom om moeten doen natuurlijk.
En nu haar gaan zoeken lijkt me nogal onzinnig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nova schreef:
25-04-2024 10:30
Het kwam niet ter sprake? Je had gewoon een condoom om moeten doen natuurlijk.
En nu haar gaan zoeken lijkt me nogal onzinnig.
Ja, hoezo kwam het niet ter sprake, jij was er zelf toch ook bij?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja natuurlijk, die zocht een donor!
Alle reacties Link kopieren Quote
'Tot mijn grote verbazing hadden we onbeschermde seks'

Huh? Was jij gedrogeerd en kon je geen condoom pakken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Retorische vraag: ga je dan ooit echt zeker weten dat ze niet zwanger is, zelfs als je haar nog een appje stuurt?

Of anders bezien, ze zal je toch wel weten te vinden wanneer ze je nodig heeft?Hou je dating-profiel de komende 18-35 jaar maar up to date.

Paranoïde vraag: weet je het ooit zeker dat je een ander niet 'bezwangert', ook wanneer je denkt dat je het veilig hebt gedaan?

Voor je gemoedsrust kun je haar een onschuldig kaartje met je n.a.w.-gegevens sturen, maar beter dan dit wordt het niet, denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tegelijkertijd is die kans natuurlijk wel enorm klein, want welke vrouw bij haar volle verstand raakt zwanger van een ONS met een nerdy licht autistisch type zoals ik?
Ik ken er één, maar die liet de man in kwestie wel meebetalen. Ze was vooraf niet duidelijk over haar plan, achteraf des te meer.
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren Quote
Biologisch/technisch gezien is de kans erg klein dat je van een eenmalige vrijpartij zwanger wordt. Het kán, maar statistisch is het er onwaarschijnlijk. Zou het laten gaan. Overigens hoef je van bepaalde SOA's en HIV niet snel iets te merken natuurlijk, dus doe gewoon een condoom om.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zaad is zaad, alsof nerd en autisme minder vruchtbare zaad veroorzaakt. Verder alles goed met je? :bonk:

Geloof er geen bal van verder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze onzekerheid is het resultaat van je domme actie. Leer ervan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucifee2024 schreef:
25-04-2024 10:47
Zaad is zaad, alsof nerd en autisme minder vruchtbare zaad veroorzaakt. Verder alles goed met je? :bonk:

Geloof er geen bal van verder.

Ook dat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je bent wel bang dat ze zwanger is, maar niet dat je een soa hebt want je hebt er niks van gemerkt?

Verdiep je in soa's en laat je daar op testen, voordat je weer ombeschermde seks hebt "omdat het niet ter sprake kwam".
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou een soa test doen over een paar maanden (ivm hiv risico geloof ik 6 maanden) en het daarbij laten.

Hopelijk heb je hier niks van opgelopen, want blijkbaar is dit haar (en jouw..) gewoonte wat het een nogal risicovolle hobby maakt. En is je stress nu enkel 'leergeld' voor de volgende keer.

Ook, misschien is ze zwanger. Wat wilde je daaraan doen dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Waitingforthenight schreef:
25-04-2024 10:45
Biologisch/technisch gezien is de kans erg klein dat je van een eenmalige vrijpartij zwanger wordt. Het kán, maar statistisch is het er onwaarschijnlijk. Zou het laten gaan. Overigens hoef je van bepaalde SOA's en HIV niet snel iets te merken natuurlijk, dus doe gewoon een condoom om.
Hoezo dat? Statistiek zit hier toch echt op de achterbank. Het is niet zo dat een willekeurige TO een willekeurig meisje heeft uitgezocht en op een willekeurig moment seks met haar heeft gehad.

Stel, puur speculatie, maar stel dat deze dame zwanger wíl worden, dan gaat de statistiek de deur uit en komt de berekening naar binnen. De kansen op een voltreffer schieten omhoog :)

(sorry TO, niet wat je wil horen)
Alle reacties Link kopieren Quote
Even opgezocht: per menstruatiecyclus 20 procent kans zegt Google.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Zelfs over 15 jaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tot je grote verbazing hadden jullie onbeschermde seks.
Je was er zelf niet bij ofzo?
Alle reacties Link kopieren Quote
Waitingforthenight schreef:
25-04-2024 10:45
Biologisch/technisch gezien is de kans erg klein dat je van een eenmalige vrijpartij zwanger wordt. Het kán, maar statistisch is het er onwaarschijnlijk. Zou het laten gaan. Overigens hoef je van bepaalde SOA's en HIV niet snel iets te merken natuurlijk, dus doe gewoon een condoom om.
statistieken zijn erg leuk, maar je snapt hoe dat werkt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren Quote
Soa testje doen, ervan leren (volgende keer veilig seksen) en het hierbij laten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tuurlijk, joh!
Mooi verhaal ook, lekker kort :sick:
"Erf de ogen van je kind, kijk erdoor..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucas1991 schreef:
24-04-2024 21:04
en ik heb net zoals Duitsers niet zoveel gevoel voor humor dus dat had ik dan weer mee.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, TO je kan leuk schrijven trouwens :biggrin:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven