inklapbare loopband

26-04-2024 08:07 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Elke dag probeer ik te wandelen 2 of 3x als het kan korte stukjes.
Maar het is van de week hier weer heel de week vies weer geweest en ik ben het zat dat ik dan door dat vieze weer moet.

Dus ik wil gaan kijken voor een inklapbare loopband eentje die je onder bed of bank kan schuiven of tegen de muur. Nu heb ik er wel 1 gevonden van merk Xiaomi Kingsmith Walkingpad. Alleen die zijn toch vrij prijzig.

Heeft er iemand ervaring met dit merk of een soortgelijk merk.Wie heeft er een
inklapbare loopband en vond je het een goede aankoop of heb je er spijt van?

Bij mij kan het 2 kanten op of ik gebruik hem dagelijks of het ligt na paar weken te verstoffen. Ook het in en uit elkaar klappen elke dag lijkt me een aardig klusje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, ik heb er eentje staan van dat merk. Door sociale angst vond ik het moeilijk om buiten te wandelen. Ik heb er echt wel wat uren op gewandeld! Vaak tijdens tv kijken, luisteren van een podcast en zelfs tijdens het bellen. We hebben een hoge boxspring, daar staat hij onder.

Inmiddels ben ik moeder, geen sociale angst meer en gebruik ik hem dus niet meer. Ik weet niet in welke regio je woont? Als het redelijk in de buurt is mag je hem voor een klein prijsje ophalen.
Alle reacties Link kopieren Quote
GreenLadyFern schreef:
26-04-2024 08:39
Ja, ik heb er eentje staan van dat merk. Door sociale angst vond ik het moeilijk om buiten te wandelen. Ik heb er echt wel wat uren op gewandeld! Vaak tijdens tv kijken, luisteren van een podcast en zelfs tijdens het bellen. We hebben een hoge boxspring, daar staat hij onder.

Inmiddels ben ik moeder, geen sociale angst meer en gebruik ik hem dus niet meer. Ik weet niet in welke regio je woont? Als het redelijk in de buurt is mag je hem voor een klein prijsje ophalen.
Welk model heb je? Want ik wil er ook op kunnen hardlopen. En vond je het een beetje te doen met het geluid wat het maakte en het in en uitklappen?

Woon in regio noord-brabant beetje zo rond breda/den Bosch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah hardlopen gaat niet, het is een walkingpad en gaat tot max 6 km per uur.
Geluid was redelijk veel maar kon er prima mee bellen. In en uitklappen was echt heel eenvoudig!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er ook 1 gehad, is idd alleen om mee te wandelen, hardlopen lukte er niet op daar is ie te smal voor.
Geluid viel mee net als het in en uitklappen, kwestie van boutje losdraaien en neerleggen. Ik had 'm gewoon tegen de muur staan,nam weinig ruimte in beslag
Je richting is belangrijker dan je snelheid
Alle reacties Link kopieren Quote
lijf-lijn/iemand-ervaring-met-een-goede ... ges/503215
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er ook een. Wel een echte loopband, hij kan tot 12 km per uur met een stang die je kan vasthouden. Hij is op zich vrij makkelijk in te klappen, het was ook de bedoeling dat ik dat elke dag zou doen en hem dan zou opbergen in de kast. Maar in de praktijk staat hij nu al weken gewoon in de woonkamer. Ik gebruik hem vrijwel dagelijks en vind hem dan te zwaar en teveel gedoe om steeds op te ruimen.

Ik gebruik hem vooral 's avonds, ben veel alleen thuis (man weg, jongste kind kan nog niet alleen thuisblijven, dus dan moet ik ook thuis zijn). En ik verveelde me vaak zo en zat dan maar avonden op de bank met een boek of de tv. Nu kijk ik series terwijl ik loop en beweging krijg, ideaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn man gebruikt heel vaak onze inklapbare loopband om op te rennen. Nu hebben wij een gietvloer, en dat maakt het vrij gehorig (het neerkomen op de band; de band zelf maakt niet heel veel geluid). Daarom ligt er bij ons een dun yogamatje onder en dan is het probleem opgelost. Hij past bij ons net niet onder het bed, maar we zetten hem ingeklapt, rechtop achter het gordijn. Dat valt nauwelijks op.
Man kijkt ondertussen een serie of luistert een podcast.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een dreaver gekocht vorige maand. Hij kan tot 10 km per uur, dus prima voor licht joggen. Ik gebruik hem alleen om te wandelen. Wel zit er een steun op voor je handen. Ideaal.
Het enige nadeel ervan vind ik dat om hem rechtop te kunnen zetten, ik hem op het snoer moet zetten. Dat snoer ga ik binnenkort verplaatsen naar de zijkant :-)
Hij past niet onder de bank, maar verder echt een top ding. Wel met een matje eronder!
Alle reacties Link kopieren Quote
KristienZee schreef:
26-04-2024 10:58
Ik heb een dreaver gekocht vorige maand. Hij kan tot 10 km per uur, dus prima voor licht joggen. Ik gebruik hem alleen om te wandelen. Wel zit er een steun op voor je handen. Ideaal.
Het enige nadeel ervan vind ik dat om hem rechtop te kunnen zetten, ik hem op het snoer moet zetten. Dat snoer ga ik binnenkort verplaatsen naar de zijkant :-)
Hij past niet onder de bank, maar verder echt een top ding. Wel met een matje eronder!
Welk model heb je?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven