Vriend duwt iedereen weg, niet zichzelf... Geen OP

11-05-2024 12:33 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Super bedankt voor al het advies
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-05-2024 15:34
Reden: OP gewist, maatregelen zijn genomen
99.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat zou je doen wanneer iemand jou 'nee, ik wil niet meer' niet accepteert?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou het voor mezelf afsluiten en verder gaan. Nu ga je zijn verdriet zitten analyseren, in plaats van je eigen verdriet te verwerken. Hij heeft de relatie verbroken. Dat hij het zelf nu ook moeilijk heeft, is niet langer aan jou om op te lossen. Ik denk dat je je het beste nu op jezelf kunt focussen en er gewoon vanuit kunt gaan dat het over is. En misschien komt hij nog terug. En misschien ben jij dan wel op een punt dat jij niet meer wil. Dat mag dan ook gewoon.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren Quote
dit is zijn manier om met problemen om te gaan en hij is de enige die dat kan veranderen. Het zegt niks over jou en het is aan jou of je iedere keer gaat zitten wachten totdat hij weer bij zinnen is gekomen. Daar zou ik geen trek in hebben.
Denk dat de enige optie voor jou is om dit voor jezelf af te sluiten, afscheid nemen van jullie relatie en van hem en dat te gaan verwerken. Daarna kun je weer verder met je leven.
En als hij weer terugkomt, dan zou ik toch echt eerst willen dat hij hier echt mee aan de slag gaat, omdat jij geen speelbal van zijn emoties wenst te zijn.
Neem het heft in eigen handen en laat je toekomst niet van hem afhangen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren Quote
Klinkt een beetje als een dramaqueen die het niet echt durft uit te maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yakuzakiko schreef:
11-05-2024 13:01
Klinkt een beetje als een dramaqueen die het niet echt durft uit te maken.
Het is al de 2x. TO accepteert niet dat het uit is.

Dan wordt vriend in het hoekje psychisch ziek geduwd, terwijl nee soms echt nee ik wil niet betekent.
Alle reacties Link kopieren Quote
To stop met analyseren van iemand anders. Jullie relatie was al niet stabiel vanaf het begin. Het niet voorstellen van familie en vrienden geeft al voldoende aan dat hij jullie relatie niet hetzelfde zag als jij dat deed.

Nu geeft hij heel duidelijk aan dat hij niet wil. De reden doet er niet toe. Accepteer dat dan ook! Het is aan hem om psychische problemen aan te pakken. Niet aan jou.

Verschillen tussen mannen en vrouwen of verhalen op internet doen er niet toe. Laat deze relatie los en ga op zoek naar iemand die wel beschikbaar en gezond is. En die jou volledig in zijn leven wil toelaten. Dat wil hij niet. En heeft hij nooit gedaan of gekund.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe moeilijk ook... stop met hen achterna lopen en verklaringen zoeken. Hij heeft het uitgemaakt. Hij heeft je geblokkeerd op social media. Ook al is het verwarrend en snap je het niet. Als je contact blijft zoeken als iemand dat niet wilt maakt je dat een stalker.

Je wilt oom geen relatie dat je steeds achter iemand aan moet rennen toch? En na 2 jaar geen familie ontmoet is ook al teken. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ga je deze OP ook weer weghalen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Nikki, ik snap dat wij enkel een plat verhaal zien en dat er veel meer emoties spelen dan je hier kunt vertellen. je houdt ongetwijfeld enorm veel van hem, dat lees ik wel. Maar de waarheid is soms hard, en ik denk dat jij je ogen sluit voor iets dat voor buitenstaanders overduidelijk is: jij houdt meer van hem, dan hij van jou. En ook als hij wel veel van je houdt, uit hij dat op een gekke manier.
Je zult verdrietig zijn als je je realiseert dat in deze relatie geen toekomst meer zit, maar ik denk dat het al voorbij is. Als jij net zoveel van jezelf houdt als van hem, kies dan voor jezelf. Daar heb je meer aan. Er zal heus weer een nieuwe liefde op je pad komen.
Ik las dit een keer en ik hoop dat je er wat aan hebt: als je geen prioriteit bent, wees dan ook geen optie.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is al een keer meer gebeurd. Met een fikse crisis tot gevolg. Nu gebeurt het weer. Hij maakt het uit. Dat heb je toch te accepteren. En bovendien, is dit echt wat je wil? Een relatie met een man die op geen enkele manier normaal kan omgaan met de tegenslagen des levens? Waarbij je elke keer, bij elke tegenslag, bang moet zijn voor de relatie danwel zijn reactie? Dat is toch geen leven! Deze man kan niet omgaan met emoties. Dat diskwalificeert hem wel als partner, toch?
Nog even over je opmerking dat je niet verder kunt omdat hij je geen reden geeft: dat is niet waar. Natuurlijk zal het allemaal even een plekje moeten krijgen, maar jij hebt van hem niets nodig om verder te kunnen. Je kunt echt verder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjewel allemaal ik heb voldoende advies gekregen.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
11-05-2024 13:29
Ga je deze OP ook weer weghalen?
Yep. Heeft een dik uurtje gestaan.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren Quote
Nikki22 schreef:
11-05-2024 12:33
Aanvulling

:rofl:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven