Mededelingen Bugtopic

30-06-2016 17:54 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic worden de laatste updates met betrekking tot bugs en ontwikkelingen medegedeeld. Het is niet mogelijk om in dit topic te reageren. Op deze manier blijft het topic lekker overzichtelijk en is iedereen helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Wij zouden nog terug komen op de artikelen onderaan de topics. Dit waren er voorheen 8, die zijn reeds terug gebracht naar 4 stuks.

De artikelen worden automatisch geselecteerd a.d.h.v. populaire artikelen en klikgedrag en zijn dus niet te wijzigen.

Dit is een beleidskeuze, waar verder geen discussie over plaats zal vinden. Reacties die hier op voortborduren zullen dan ook worden beschouwd als offtopic.



Wij gaan er vanuit jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Dat er geen berichten zouden moeten worden getoond uit de categorieën seks & liefde en 18+ klopt. Ik zie inderdaad dat er af en toe wel een bericht uit een van deze categorieën in staat. Ik ga dit checken met het TD team.



Echter, sommige artikelen, zoals deze: http://www.viva.nl/lijf-l ... as-topless-heel-gewoon-2/ behoren tot de categorie lijf & lijn en worden daarom alsnog getoond.



Zodra er nieuw is vanuit de TD laten we het uiteraard weten.



Groeten,

CM VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



VIVA.nl is vernieuwd! Daar hoort ook een nieuw uiterlijk bij. Het menu van de nieuwe site is daarom vanaf heden ook doorgevoerd op het VIVA forum. We hebben het menu, in tegenstelling tot op VIVA.nl, bewust niet sticky gemaakt op het forum. Vorig jaar hebben we dit wel doorgevoerd, en toen werd naar niet positief op gereageerd, omdat het beeld daarmee ‘kleiner’ werd.

Daarbij hebben we het VIVA logo dat boven het menu stond, (kleiner) geïntegreerd ín de menubalk. Zo houd je dus zelfs nog meer ‘beeld’ over. Wij hopen dat jullie tevreden zijn met deze aanpassing!



Groeten,

Moderator team & Community Manager VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Sinds de lancering van het nieuwe menu zien sommige gebruikers met een Android toestel een grijze streep tijdens het scrollen. De TD werkt aan een oplossing hiervoor.



Groet,

CM VIVA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven