Mannelijke voorkeur voor Russische vrouwen verwonderlijk?

22-07-2015 21:12 1580 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom hebben Nederlandse mannen een voorkeur voor Russische vrouwen?



Na mijn korte verblijf begrijp aldaar kan ik dat best begrijpen.

In werkelijk ELK opzicht zijn de Russische vrouwen de creme a la creme van de vrouwelijke wereldbevolking.



- Uiterlijk; Van onweerlegbare schoonheid, intelligent en makkelijker in de omgang.

- Capiciteiten. Steengoed in de keuken, uitmuntend op de dansvloer, muzikaal en artistiek met interesse voor kunst en cultuur.

- Man/vrouw verhouding: In ruime meerderheid aanwezig, er is een overvloed aan vrouwen en de schoonheid is ongeëvenaard.

- Sociaal, niet over-geëmancipeerd, nuchter, makkelijker benaderbaar, realistisch denkvermogen en vol begrip naar de man toe.

- SEX; Temperamentvol in bed, kundig, gewillig en zonder gezeur achteraf.



Topicvraag: wat kan de Nederlandse vrouw daar tegen over zetten?

Voelen de Nederlandse dames zich hier terecht door bedreigd?

En zo ja, wat zouden ze daaraan kunnen doen?

Graag zie ik uw tegenargumenten tegemoet!
Je hebt helemaal gelijk. Voel me ontzettend bedreigd.
Alle reacties Link kopieren
En toch heb je aandacht tekort en moet je hier een topic openen. Blijkbaar vonden ze jou minder.
Hahahahahaha!!
Oh sorry, nu doe ik hetzelfde als TAM, bij deze: mocht je het lezen beste TAM, je hebt gelijk. Sommige topics kún je gewoon alleen maar om lachen.
Ik voel me ook een bedreigde diersoort
Alle reacties Link kopieren
live and let live
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me inderdaad enorm bedreigd. Hier kan ik echt niet aan tippen. Met name dat à la crème ontbreekt bij mij. Tja, wat doe je eraan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 22 juli 2015 @ 21:14:

Je hebt helemaal gelijk. Voel me ontzettend bedreigd.En niet alleen de Nederlandse vrouwen, de Belgische ook. Jeetje, wat moeten we nu?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Bedreigd? Waarom? Dan trouw je toch lekker met een Russische vrouw? Smaken verschillen, he?
Alle reacties Link kopieren
Mijn voelt zich nu heel erg bedreigd ……… eindelijk een echt man

(Puke)
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:Roelfien schreef op 22 juli 2015 @ 21:18:

Ik voel me inderdaad enorm bedreigd. Hier kan ik echt niet aan tippen. Met name dat à la crème ontbreekt bij mij. Tja, wat doe je eraan.Alstu

Alle reacties Link kopieren
Gut o gut weer een TO met kutnijd. Teleurgesteld in je zielige leventje pik?
Ik heb vaak de indruk dat de mannen dje Russische of Oost-Europese dames prefereren, dit vooral doen omdat deze dames liever het 'vrouwtje' zijn en klein te houden zijn door dure cadeaus etc vinden ze het prima dat ze niets te zeggen hebben over belangrijke levenskeuzes. Ze zijn veel meegaander en pleasender. Zo zijn ze opgevoed omdát er in veel van die landen een tekort aan (fatsoenlijke, werkende, niet-alcoholistische) mannen is. Niet omdat vrouwen zouden horen te luisteren of zo, maar omdat ze hebben geleerd dat de onzekere mannetjes met een te groot ego en te weinig ballen dit gedrag belonen met geld en kado's en een huwelijk en een kind.



Zo dat was het kwartiertje generaliseren weer voor vandaag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 22 juli 2015 @ 21:20:

[...]



Alstu

[img]http://www.diepvriesman.nl/images/eshop ... 073_dv.jpg[/img]Mmmm, lekker, dank je.
Filipijnse dames zijn nog beter, die kunnen tenminste lekker koken.
Die vrouwen objectiveren de man net zo erg als dat TO dat in zijn OP doet dus laat ze lekker met elkaar gaan samen leven, weer een sneuerd minder op de Nederlandse datingmarkt
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 22 juli 2015 @ 21:20:

[...]



Alstu

[img]http://www.diepvriesman.nl/images/eshop ... 073_dv.jpg[/img]Wat is dat nou weer voor een goor uitziend gerecht?! Je bewijst alleen maar dat TO een punt heeft.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Nu begrijp ik waarom ik nog geen relatie heb: ik voldoe niet aan de eisen en criteria! Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht! Als ik nou eens zou beginnen om mezelf als Olga uit Siberië voor te stellen, zou dat helpen?

Ik ga binnenkort naar Siberië voor training, daarna hoop ik eindelijk ook eens aan de man te komen.
Alle reacties Link kopieren
aka, TO houdt van vrouwen die niet veel te wensen of te willen hebben, geen tot nauwelijks eisen hebben (geld en een goede baan is al genoeg) en dus daarom amper eisen hebben over je uiterlijk/karakter/whatever, amper klagen of een mening uiten en ook al je bullshit accepteren, je maar tevreden proberen te houden (al geven ze geen fuck om JOU want jij bent ewhh) want je hebt $$$ en daar moeten ze al blij mee zijn.



Dat zegt denk ik veel meer over jou... Yup, dat zegt heel veel over jou. Ten eerste over hoe mislukt, ongewild en vies jij bent en ten tweede, je seksistische gedachtegang.



Doei.
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Ik ken een paar mannen met een Russische of Oost Europese vrouw en als ik zo naar die stellen kijk dan denk ik dat je het allergrootste pluspunt van die vrouwen nog vergeten bent op te noemen TO:



Ze zijn niet zo kieskeurig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jeweethetniet schreef op 22 juli 2015 @ 21:32:

Ik ga binnenkort naar Siberië voor training, daarna hoop ik eindelijk ook eens aan de man te komen.Ik ga met je mee
quote:breeuwie75 schreef op 22 juli 2015 @ 21:36:

[...]





Ik ga met je mee Gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven