Minder van Tinder 5/ Kleppen over Happn

21-09-2016 00:19 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier deel 5 van al onze (online) date-avonturen.



Deel hier je successen en je frustraties.



Link naar het vorige topic: Minder van Tinder 4 / kleppen over happn
Alle reacties Link kopieren
Happn gebruikt dit iemand?

Hier rondom mijn woonplaats weinig gebruikt.

Maastricht wel enkele fotos.

Beperkte mogelijkheiden.

Charme & toverstafje.



Veelal wachten tot er een match is.(voorbij ganger)

Niet zo leuk als Badoo, waar je per plaats kunt like'n.



Na een weekje geen of de verkeerde mensen tegengekomen.
leef je leven maximaal, en geniet (met veel xxx).
Alle reacties Link kopieren
Ik kan meteen dit nieuwe topic binnenlopen met leuk nieuws. Ik was happn ineens spuugzat, had meteen weer een paar matches toen ik het afgelopen week weer had opengegooid maar men begint geen gesprek en reageert ook niet als ik begin.

Toen uit verveling tinder er maar weer op, bleek ik dus al die tijd een spookaccount te hebben gehad. Meteen 5 matches...

Ben nu in een heel erg leuk gesprek met een politicus geraakt! Zelden zo'n leuk en relatief inhoudelijk gesprek op een app als tinder gevoerd. Hoewel ik er eigenlijk niet zoveel zin in had zou ik met hem wel op date gaan denk ik, heb zo een gevoel dat dat al wel in de lucht hangt.
Alle reacties Link kopieren
Hey we beginnen gelijk goed in het nieuwe topic!



Helaas niet bij mij. De prik begint er af te gaan bij verkeerdverbonden man. Ik weet dat hij nu met een project bezig is dat al zijn tijd opslokt en hij heeft ook een dochtertje die hij wilt zien. Voel me egoïstisch als ik het zeg maar ik ben die wachtbank zat. Hij appt wel, maar minder en ik ook. Maar nog steeds geen zicht op een date. En ik baal er van na bijna 3 weken.



Ik weet ook dat dit niet een geval allebei op zoek is, dit was een toevallige ontmoeting. Geduld is een schone zaak maar het raakt op.



Pffff morgen weer een dag.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona74 schreef op 21 september 2016 @ 02:14:

Hey we beginnen gelijk goed in het nieuwe topic!



Helaas niet bij mij. De prik begint er af te gaan bij verkeerdverbonden man. Ik weet dat hij nu met een project bezig is dat al zijn tijd opslokt en hij heeft ook een dochtertje die hij wilt zien. Voel me egoïstisch als ik het zeg maar ik ben die wachtbank zat. Hij appt wel, maar minder en ik ook. Maar nog steeds geen zicht op een date. En ik baal er van na bijna 3 weken.



Ik weet ook dat dit niet een geval allebei op zoek is, dit was een toevallige ontmoeting. Geduld is een schone zaak maar het raakt op.



Pffff morgen weer een dag.Nog steeds geen date? Jeetje zeg.. Hij kan toch wel even tijd maken voor een kopje koffie? Ik snap dat het toevallig zo liep maar als hij echt interesse heeft zou je zeggen dat hij wel een afspraak maakt... Begrijp goed dat je je aandacht dan ook verliest. Zonde! Het klonk zo veelbelovend! Ik zou nog een laatste poging doen een concrete date te plannen, desnoods pas over 1 of 2 weken. En het anders laten...
Alle reacties Link kopieren
Hele leuke meid leren kennen via Tinder 2 weken geleden. As vrijdag 2e date zin in :D
Alle reacties Link kopieren
Leuk, nieuw topic! Maar Happn kan misschien wel weg uit de titel, bijna niemand gebruikt dat volgens mij.



Missmeisje, jammer dat je date niet wat enthousiaster reageerde, maar veel plezier vandaag met je andere date? Heb je daar een goed gevoel bij?



Corona, ik vind ook dat verkeerdverbonden wel wat meer moeite mag doen. Zo schiet het natuurlijk niet op. Met mijn koffiedate van vorige week lukte het ook maar niet om een nieuwe date te plannen, want als ik de kinderen heb dan heeft hij ze niet en andersom. Maar hij vroeg gisteravond of ik dan even langskom in zijn pauze, dus zometeen zie ik hem weer

Hij doet dus wel moeite, hij zei ook: 'Al zie ik je maar een half uurtje'. Is natuurlijk niet de meest spetterende date, woensdagochtend even wandelen tijdens zijn pauze, maar als je echt geïnteresseerd bent dan maak je gewoon tijd.

Dus straks om 11 uur zie ik hem voor de tweede keer. Heb er nu meer zin in dan vorige week, want toen was ik superzenuwachtig. Nu heb ik hem al een keer gezien, dus de ergste spanning is er vanaf.
Alle reacties Link kopieren
quote:broodroostertje schreef op 21 september 2016 @ 07:36:

Leuk, nieuw topic! Maar Happn kan misschien wel weg uit de titel, bijna niemand gebruikt dat volgens mij.



Missmeisje, jammer dat je date niet wat enthousiaster reageerde, maar veel plezier vandaag met je andere date? Heb je daar een goed gevoel bij?



Corona, ik vind ook dat verkeerdverbonden wel wat meer moeite mag doen. Zo schiet het natuurlijk niet op. Met mijn koffiedate van vorige week lukte het ook maar niet om een nieuwe date te plannen, want als ik de kinderen heb dan heeft hij ze niet en andersom. Maar hij vroeg gisteravond of ik dan even langskom in zijn pauze, dus zometeen zie ik hem weer

Hij doet dus wel moeite, hij zei ook: 'Al zie ik je maar een half uurtje'. Is natuurlijk niet de meest spetterende date, woensdagochtend even wandelen tijdens zijn pauze, maar als je echt geïnteresseerd bent dan maak je gewoon tijd.

Dus straks om 11 uur zie ik hem voor de tweede keer. Heb er nu meer zin in dan vorige week, want toen was ik superzenuwachtig. Nu heb ik hem al een keer gezien, dus de ergste spanning is er vanaf.



Dat klinkt heel positief! Alvast veel plezier.:)

Mijn date van vnvnd is niet zo'n apper. Ik hoor vandaag wel van m hoe laat hij er is (zou hij nog laten weten). En als ik niks hoor: jammerdan! Ga ik lekker wat anders doen. Beetje klaar met die afwachtende types...
Tvp
Hier loopt trouwens een nieuw topic van een man waar sommigen wat kunnen uit leren wat betreft appgedrag



Had eergisteren zeer laat in de avond meerdere matchen, zelf veroorzaakt dus zelf een bericht gestuurd. geen enkele die gisteren sprak of reageerde en gisteravond werden er plots enkele wakker. Eentje erg dichtbij en eentje had ik zelf een superlike gestuurd wat hij blijkbaar erg fijn vond ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Jammer missmeisje!



Ik heb gisteren weer een leuke avond met de consultant gehad, zondag staat weer een nieuwe date bij mij. Ik hoop dat we kunnen gaan blowkarten, even het weer afwachten ;)



Wie is de politicus aan het daten? Welke partij als ik vragen mag (grote kans dat ik hem ken als het de juiste partij is ;)
Alle reacties Link kopieren
Er zijn er meer die vandaag een date hebben geloof ik ...!



Ik heb vanavond 1e date met tindermatch, nog even details ed afspreken, hij Appte er gisteravond over toen ik als sliep en nu zit hij in een vergadering

Begin lichtelijk nerveus te worden, argh die 1e dates altijd
Goedemorgen allemaal.



Missmeisje jammer dat het enthousiasme er niet vanaf spettert. Benieuwd naar je date van vanavond.



Corona ik vind ook dat de verkeerdverbonden man best ergens een beetje tijd vrij kan maken als hij je echt graag zou willen zien. Hij moet toch eten en drinken enzo... Ik vind het niet zo positief meer, terwijl dat in het begin absoluut wel was.



Treez ik heb ook ineens nieuwe matches. 3 begonnen uit zichzelf. Hoewel eentje begon met: you are beautifull! Ja dat zal best haha.



Twee oude matches wilden komend weekend daten. Heb toegezegd, maar van beiden hoor ik niks al een paar dagen. Dus dat ga ik niet doen. Ik wil wel beetje appen vantevoren.
Alle reacties Link kopieren
@miepje het word vast heel leuk :)!



@broodroostertje dat klinkt ook goed.
Alle reacties Link kopieren
WBT veel appen, ik vind dat voor mezelf ook niet leuk. Wel gewoon enthousiast reageren en soms benanderen, maar gelul om het lullen doe ik niet aan. Moet toch ook wat bewaren voor als je elkaar gaat zien en als je iemand uit verveeldheid berichtjes gaat sturen, dan klinkt dat ook er in dor meestal. Alsof de ander je maar moet entertainen (heb ik zelf een enorme hekel aan).



Verder vind ik appen voor luchtige dingen en praktische zaken. Voor gevoelige dingen is iemand spreken fijner. En dan nog vind ik soms een voice message (als ik iemand al eens heb gezien) veel leuker. Ook veel leuekr om te krijgen. De laatste man waarmee ik datete had zo'n mooie diepe stem . Smolt ik echt bij weg. Kom daar maar eens om in een stukje tekst
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Voice Messages vind ik erg. Op mijn werk moet ik op t toilet gaan zitten om ze af te luisteren. Ik voel me dan behoorlijk ridicuul. Ze inspreken is helemaal erg. Ik ben helemaal niet verlegen, maar zit me dan enorm te schamen voor mijn stem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 21 september 2016 @ 09:25:

Voice Messages vind ik erg. Op mijn werk moet ik op t toilet gaan zitten om ze af te luisteren. Ik voel me dan behoorlijk ridicuul. Ze inspreken is helemaal erg. Ik ben helemaal niet verlegen, maar zit me dan enorm te schamen voor mijn stem.Overdag onder werk app ik sowieso haast niet, behalve in mijn pauze.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet, kijk in de pauze of er iets belangrijks is en reageren doe ik na werktijd.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Tinder heb ik ook niet op telefoon, ik bewaar dat voor de avonden. Vind ik veel rustiger. In mijn werk is er geen tijd om andere dingen te doen dan werken.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 21 september 2016 @ 08:33:

Jammer missmeisje!



Ik heb gisteren weer een leuke avond met de consultant gehad, zondag staat weer een nieuwe date bij mij. Ik hoop dat we kunnen gaan blowkarten, even het weer afwachten ;)



Wie is de politicus aan het daten? Welke partij als ik vragen mag (grote kans dat ik hem ken als het de juiste partij is ;)Even geheel off topic, maar wat is in hemelsnaam blowkarten ?
hier volgt nog een zeer inspirerend citaat...ooit
Alle reacties Link kopieren
Corona, ik zou zelf niks meer doen. Je hebt al een voorstel gedaan en hij rent niet zo hard om je te zien. Van uitstel komt afstel. Ik heb dit ook ervaren, werd niks meer helaas.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
@Samske: strandzeilen.



Ik app soms tussendoor, ligt aan mijn bui en met wie.
Alle reacties Link kopieren
Happy nieuw topic happners en tinderkinders! May the odds be ever in your favor
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend een superleuk tinder-avontuur beleefd

Vrijdag match met een Britse militair die mij uitnodigde om zijn date te zijn naar een feestje bij mij in de stad.

Aangezien ik in het centrum woon en wel in was voor een avondje gezelligheid daar op in gegaan, het werd een super gezellige avond en militair in kwestie gedroeg zich als een echte heer! Uiteraard was het eenmalig maar hebben beide een leuke avond gehad.



Nu voor aanstaande vrijdag een date gepland met een nieuwe match, spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven