Geld & Recht alle pijlers

52 week money challenge 2019

26-12-2018 10:55 244 berichten
Alle reacties Link kopieren
2019; Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Het principe is simpel.

Spaar het aantal euro's dat gelijk is aan het nummer van de week in het jaar.

Als volgt dus: in week 1 van januari spaar je €1, in week 2 spaar je €2,..., in week 12 spaar je €12, ...

Zo heb je tegen het einde van het jaar alweer €1378 extra gespaard!

Wie doen er dit jaar weer mee :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het nog steeds goed, ruim 300 euro in de pot dus lig aardig op schema. Afgelopen week verjaardag gevierd dus er bleef niet veel over maar toch de 8 euro afgestreept.
Verder nog de euroclix en cashbackxl laten uitbetalen maar die heb ik gebruikt voor de aanbetaling van de vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het ook goed. Ik doe de weken afwisselend zodat aan het eind van het jaar niet alleen de hoge weekbedragen open staan. Dus week 1, week 52, enz. Op maandag maak ik het bedrag over naar mijn spaardoel. Daar staat nu 325 euro op.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier gaat het nog gestaag!! Ik probeer de challenge dit jaar 2x te doen door elke week 2 bedragen af te strepen. Lukt tot nog toe prima, in totaal al 707 euro extra gespaard. Dit lukt alleen omdat ik een no-buy wat kleding betreft heb ingesteld en voortaan niet klakkeloos mijn winkelkar meer vol gooi in de supermarkt.

Wij hebben altijd wel goed gespaard hoor, maar toch vind ik het ergens gênant hoeveel geld ik verkwist heb de afgelopen jaren....
Alle reacties Link kopieren
Deze week 21 euro in de pot
Alle reacties Link kopieren
Deze week 49 weggestreept
Alle reacties Link kopieren
Heb 18 en 12 weggestreept. Loop nu zelfs eventjes 1 week voor :)
Gaat lekker tot nu toe!
Drackie schreef:
12-03-2019 15:50
Ik stop tijdelijk met de challenge omdat het financieel niet lukt, maar het is de bedoeling om het in mei weer op te pakken en dan twee keer zo snel. We zijn in mei namelijk eindelijk schuldenvrij dus dan houden we ineens een stuk meer over. Ik kan niet wachten!
Hoi Drackie :cheer:
Sun.lover schreef:
29-03-2019 10:28
Hier gaat het ook goed. Ik doe de weken afwisselend zodat aan het eind van het jaar niet alleen de hoge weekbedragen open staan. Dus week 1, week 52, enz. Op maandag maak ik het bedrag over naar mijn spaardoel. Daar staat nu 325 euro op.
Ik doe het precies zo .

52 , 1 , 51 , 2 , 50 , 3.

Makkelijk zo.
Alle reacties Link kopieren
Vorige week heb ik 4 en deze week 7 euro gespaard. Hopelijk volgende week weer een hoger bedrag. Hoe is het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar al vrij op tijd afgehaakt. Toen had ik in totaal rond de 400 dacht ik.
Net weer 11 euro erin gestopt. Gaat lekker zo!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn er niet veel overgebleven in de challenge,ik heb de 32 afgestreept en zit net als twilight net over de 400.
Ik doe het nog steeds precies op volgorde en zit nu (wk 16) dus op €136.
Ik ook nog steeds naar het midden toe werkend, voorlopig lukt het nog.
Alle reacties Link kopieren
En ook ik houd het nog steeds vol! Toch al een lekker extra spaarbedrag inmiddels!
Alle reacties Link kopieren
Toch nog veel :-D leuk hoor, hopelijk houden we het allemaal vol
Alle reacties Link kopieren
Deze week 18 euro in de pot gedaan, ik had wel meer over Maar aangezien komende week een dure week wordt i.v.m een verjaardag Maar wat bewaard van afgelopen week
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net naar de bank gegaan om mijn spaarpot te legen, de teller staat nu op 750 euro.
Alle reacties Link kopieren
Het begint nu al een aardig serieus spaarbedrag te worden bij iedereen, super leuk! Als ik hier niet aan mee had gedaan, was dit geld bij mij ' in rook opgegaan'
Alle reacties Link kopieren
Gekopbloemen schreef:
05-04-2019 15:40
Ik doe het precies zo .

52 , 1 , 51 , 2 , 50 , 3.

Makkelijk zo.
Ik deed 52, 51, 50 etc., maar dit vind ik ook een slimme oplossing!

Ik had in korte tijd wat onverwacht grote uitgaven, maar met het vakantiegeld en de teruggave van de belasting ben ik weer opnieuw begonnen.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven