Geld & Recht alle pijlers

AH Persoonlijke Bonus: is het wat?

13-04-2017 17:16 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Bonuskaart, maar geen persoonlijke. Omdat ik daar het voordeel niet van zie. Maar ja, dat komt ook doordat die persoonlijke aanbiedingen niet zichtbaar zijn voor gewone stervelingen (zoals ikzelf). Dus: heb jij Persoonlijke Bonus? En is het de moeite waard? Krijg je, in ruil voor nóg meer persoonsgegevens heel gave kortingen? Of valt het tegen en moet ik voor deze habbekrats mijn ziel niet aan de duivel (of de ap) willen verkopen?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Tiktiktikwiebenik, kruidvat pas kun je online kijken er staat dan een lijst met gratis producten die je met je punten kunt ophalen, erg leuk soms bijvoorbeeld een shampoo of een handcreme. Maar ook korting op weekendjes weg, uitjes, andere producten, korting op sieraden, je kunt het ook omzetten naar bonnen, moet je maar even online kijken en inloggen.



De gratis producten veranderen steeds. Soms zitten er ook echt stomme dingen tussen. Dan wacht je gewoon een periode en dan komen er weer nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
Ja vind ik wel. Ik zat eerlijk gezegd eerst een beetje met de privacy, maar ach al je gegevens liggen daar toch al. Ik vind het wel handig. Producten die je al eerder hebt gekocht kun je met korting kopen of je krijgt suggesties voor andere producten.

Gewoon doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven