Geld & Recht alle pijlers

Algemeen Belasting Teruggave Topic

02-05-2016 10:21 2546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of iemand hier op het forum al belasting teruggave hebben ontvangen?



Ik krijg geld terug en zit erom te springen
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
Komt het bericht met Sanddt? Dan weet ik dat er voor vrijdag geen post van de belastingdienst komt.
Littlebell schreef:
19-04-2019 18:18
Mijn voorlopige aanslag staat op dagtekening 30 april! :yes:
Mijn inkomen is op 16-3 vast gesteld trouwens. Dus dat zegt niet zoveel. Aangezien er heel veel eerder dan mij een vaststelling van inkomen hadden, maar ik heb wel een voorlopige aanslag en anderen dus niet.

Pin je daarop niet vast.
raindrop57 schreef:
23-04-2019 19:34
Komt het bericht met Sanddt? Dan weet ik dat er voor vrijdag geen post van de belastingdienst komt.
Ja, maar de brief staat eerder in Mijn Overheid. Ik heb nog geen envelop, wel een bericht in mijn overheid sinds afgelopen vrijdag.
Alle reacties Link kopieren
Het kan met sandd komen maar volgens mij ook met gewone post hoor, ik dacht dat ze de toeslagen niet verrekende hoor wat ik een keer heb gelezen zijn 2 losse zaken zeg maar
Littlebell schreef:
23-04-2019 19:47
Ja, maar de brief staat eerder in Mijn Overheid. Ik heb nog geen envelop, wel een bericht in mijn overheid sinds afgelopen vrijdag.
O ja dat kan ook nog. 😊
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb even een account gemaakt om mee te kunnen praten. Ik zie dat jullie het allemaal hebben over het moment dat jullie aangifte hebben gedaan. deze kan ik ook terug vinden op mijn overheid. Maar hoe zien jullie wanneer jullie inkomen is vast gesteld?
Alle reacties Link kopieren
BlueShoe schreef:
20-04-2019 10:58
Als je inlogt op mijn belastingdienst.
Heb je links boven een vakje met 3 strepen. Als je daar op drukt staat er tussen mijn gegevens daar druk je dan op , dan staat er een vakje met
Inkomensverklaring en geregistreerd inkomen.. en als je daar op drukt staat er tussen 2018 en dan kan je zien wanneer je inkomen geregistreerd is. Ben benieuwd of dat met elkaar samenhangt..
Zo delia12
Alle reacties Link kopieren
mijn vaststellingdatum is veranderd nadat
ik gisteren de definitieve aanslag van mijn partner heb ontvangen stond eerst op 14-03 en nu op 16-4
ook die van mijzelf staat nu ipv 14-3 op 19-4 dus verwacht elk moment daar bericht van

de data veranderd dus nog
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is de datum ook veranderd zie ik nu, hij stond eerst op 15-3 en nu op 19-4? Nog geen bericht of iets gehad maar we wachten wel af haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik had eerst ook vaststelling inkomen op 15-03 is gewijzigd naar 19-04. Dus hoop mooi binnenkort bericht te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 6 maart ingediend en 19-4 vaststelling inkomen.
Helaas nog niks gehoord haha...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onze belastingaangifte 9 maart ingestuurd. Net logde ik in om te kijken wanneer het salaris van mijn partner is vastgesteld. Toen kreeg ik de melding dat de aangifte nog niet verstuurd was. Ik hem hem nogmaals verstuurd.
Daarna keek ik bij correspondentie en daar staat nu dat de aangifte 9 maart en 24 april is ingestuurd. (Dus het was 9 maart wel goed gegaan.)
Zou het nu langer duren voordat we bericht krijgen omdat ik hem nogmaals in heb gestuurd?
Ik heb verder niks veranderd in de aangifte.
ASM schreef:
24-04-2019 17:56
Ik heb onze belastingaangifte 9 maart ingestuurd. Net logde ik in om te kijken wanneer het salaris van mijn partner is vastgesteld. Toen kreeg ik de melding dat de aangifte nog niet verstuurd was. Ik hem hem nogmaals verstuurd.
Daarna keek ik bij correspondentie en daar staat nu dat de aangifte 9 maart en 24 april is ingestuurd. (Dus het was 9 maart wel goed gegaan.)
Zou het nu langer duren voordat we bericht krijgen omdat ik hem nogmaals in heb gestuurd?
Ik heb verder niks veranderd in de aangifte.
Ik had dat ook. Aangifte op 1 maar gedaan en ik dacht op 19 maart dat het nog open stond dus opnieuw verstuurd. Maar ik heb mijn voorlopige aanslag al binnen. Heeft niks uitgemaakt dus omdat ik ook niks had gewijzigd.

Ik was er ook even 'bang' voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat jullie inkomen allemaal al in maart is vastgesteld, ks dit dan ook de definitieve? Mijne was ook al “voorlopig” vastgesteld in maart, maar nu pas echt “definitief” op 18 april, daar zit dus wel een verschil in. 😊

Voor de dames waar die ook definitief is vastgesteld, hoeveel later kreeg je de brief online?
Alle reacties Link kopieren
Ingestuurd op 2-3. Voorlopige vaststelling inkomen op 21-3, definitieve vaststelling op 20-4. Ben benieuwd wanneer we iets horen.
Alle reacties Link kopieren
HolaLola schreef:
19-04-2019 14:03
Goedemiddag! Ik heb net ook reactie gehad van de belasting met datering 30 april, ik verwacht de uitbetaling dus binnen nu en twee weken🎉🎉

Echter heb ik een vraag. Ik heb een bedrag open staan bij de belasting, maar hier heb ik een regeling voor. Wordt er alsnog een deel van mijn teruggaaf ingehouden?

Hier ben ik ook benieuwd naar zit in het zelfde schuitje .. Heb zelfs gebeld maar ze zeggen allemaal wat anders... afwachten :frusty:
Alle reacties Link kopieren
BlueShoe schreef:
25-04-2019 23:12
Hier ben ik ook benieuwd naar zit in het zelfde schuitje .. Heb zelfs gebeld maar ze zeggen allemaal wat anders... afwachten :frusty:
Ga daar maar vanuit. Bij mij is dat ook een keer gebeurd, moest een behoorlijke som aan toeslagen terugbetalen, ik kon dat niet in 1 keer en ook een regeling afgesproken. Het openstaande bedrag is toen verrekend met de openstaande toeslagen. Ook openstaande wegenbelasting wordt verrekend.
Alle reacties Link kopieren
mariska1974 schreef:
25-04-2019 23:52
Ga daar maar vanuit. Bij mij is dat ook een keer gebeurd, moest een behoorlijke som aan toeslagen terugbetalen, ik kon dat niet in 1 keer en ook een regeling afgesproken. Het openstaande bedrag is toen verrekend met de openstaande toeslagen. Ook openstaande wegenbelasting wordt verrekend.
Bedankt, Ik ging er ook vanuit jammer maar dan zijn we daar ook weer van af!

Het bedrag dat ik moet betalen is lager dan het bedrag dat ik normaal gesproken hoor te krijgen, dus we krijgen in ieder geval iets. :-]
De datum van het vastgestelde inkomen zegt niets over het ontvangen van je aanslag. Vorig jaar in maart vastgesteld, tot mei nog een keer of 3 daarna pas de aanslag half mei.

Nu weer 17 maart vastgesteld en daarna stilte. Ik wacht rustig af.
Alle reacties Link kopieren
Zeilboot76 schreef:
26-04-2019 07:40
De datum van het vastgestelde inkomen zegt niets over het ontvangen van je aanslag. Vorig jaar in maart vastgesteld, tot mei nog een keer of 3 daarna pas de aanslag half mei.

Nu weer 17 maart vastgesteld en daarna stilte. Ik wacht rustig af.
Maar staat er aan de hand van je voorlopige aanslag vastgesteld of aan de hand van je definitieve aanslag?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het ook vastgesteld op 18-04 dmv definitieve aanslag... hoop ook snel wat te horen!
Alle reacties Link kopieren
december18december schreef:
26-04-2019 07:50
Maar staat er aan de hand van je voorlopige aanslag vastgesteld of aan de hand van je definitieve aanslag?

Bij man staat aan hand van defenitieve aanslag en dat je in de ontvange aanslag meer info kunt vinden die heeft nog geen aanslag ik wel.
Alle reacties Link kopieren
XChinChillaX schreef:
26-04-2019 08:20
Bij mij is het ook vastgesteld op 18-04 dmv definitieve aanslag... hoop ook snel wat te horen!
Vind het alleen gek. In voorgaande jaren had je een week later je aanslag online, maar heb nu nog niets gehad..
Alle reacties Link kopieren
Helene0121 schreef:
26-04-2019 08:44
Bij man staat aan hand van defenitieve aanslag en dat je in de ontvange aanslag meer info kunt vinden die heeft nog geen aanslag ik wel.
O super dan heb je je geld snel denk ik! Wanneer had je je aanslag binnen?
Alle reacties Link kopieren
december18december schreef:
26-04-2019 08:48
O super dan heb je je geld snel denk ik! Wanneer had je je aanslag binnen?
Ik drie dagen geleden. Maar ik krijg niks was handiger om via man te doen maar die heeft dus nog geen aanslag gekregen staat alleen bij inkomen dat het is vast gesteld via defenifieve aanslag en dat je in de ontvange aanslag meer info kunt vinden maar die heeft ie nog niet gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven