Geld & Recht alle pijlers

Bijverdienen met panels/enquetes vanuit huis deel 2

10-05-2020 13:49 3655 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat het vorige deel al is volgekletst, kletsen we hier vrolijk verder. Voor degenen die mee willen schrijven of ervaringen willen lezen: lees/schrijf gezellig mee.

Deel 1

Hieronder een overzicht van een aantal panels. Dit zijn allemaal betrouwbare panels, in de zin dat je de uitbetaling ontvangt als je die aanvraagt. In de tabel staat of ze in cash of bonnen uitbetalen en of je naar verhouding snel of langzaam een beloning kunt verdienen.

Snel/langzaam?
EUpanelCashLangzaam/gemiddeld
EuroclixCashGemiddeld
GfK PanelBonnenLangzaam/gemiddeld
KantarBonnenLangzaam
JBB*CashLangzaam/gemiddeld
LadycashbackCashLangzaam
LifePointsBonnenGemiddeld
OpiniemetersCashRedelijk snel
PrizeRebelBon/CashRedelijk snel
QT*BonnenLangzaam/gemiddeld
TolunaBonnenLangzaam
WM*BonnenSnel

JBB = JijBentBelangrijk
QT = QuickThoughts (app)
WM = Waardevollemening

Verwacht geen gouden bergen, zoals soms wordt beloofd, je kan er niet van leven, maar het is wel een leuk extra voor dat ene item wat je anders nooit zou kopen bijvoorbeeld.
panelviva wijzigde dit bericht op 23-03-2021 18:13
73.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij mij trouwens de meeste lijsten van WM, daar had ik er in mei 70!
QT heb ik enorm afgebouwd. Dat was in maart nog 60, in april 30 en in mei 13. Gedoe met op een andere telefoon de bon aanvragen zorgde ervoor dat ik vaak niet meer keek of ze wat hadden.
Misschien dat ik die nu weer meer ga doen en dan wat minder WM.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
31-05-2020 09:07
Ik ga voorlopig nog niet stoppen, maar ik merk dat ik lange lijsten of saaie onderwerpen sneller laat liggen. Omdat ik van best wat panels lid ben pak je al snel 6-7 enquetes per dag. In het weekend doe ik meestal niets.

Lange en saaie doe ik ook vaak niet en weekend zijn er ook bijna geen vragenlijsten bij mij. Ik ga nu even kijken of er iets is. :proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
31-05-2020 08:28

@Lumineon: Heb jij ook regelmatig dat je niet in aanmerking komt voor daily en dyna?
Wel dat ik daar op klik en dat er niks is, maar als ik eenmaal begonnen ben, kan, kan ik ze eigenlijk altijd afmaken
Vanochtend nog een relatief korte over Mline matrassen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lumineon schreef:
31-05-2020 09:29
Wel dat ik daar op klik en dat er niks is, maar als ik eenmaal begonnen ben, kan, kan ik ze eigenlijk altijd afmaken
Vanochtend nog een relatief korte over Mline matrassen.
Ja ik kan een paar vragen beantwoorden en dan behoor ik niet meer tot de doelgroep bij dynasta en daily. Dus dat is wel jammer. Maargoed misschien gewoon pech als jij ze wel vaak kan afmaken.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
31-05-2020 09:11
Bij mij trouwens de meeste lijsten van WM, daar had ik er in mei 70!
QT heb ik enorm afgebouwd. Dat was in maart nog 60, in april 30 en in mei 13. Gedoe met op een andere telefoon de bon aanvragen zorgde ervoor dat ik vaak niet meer keek of ze wat hadden.
Misschien dat ik die nu weer meer ga doen en dan wat minder WM.
Jij houdt ze echt per panel bij. Ook wel handig eigenlijk.
Ik schrijf per dag welk panel en hoeveel. Maar ik ben denk ik te lui om elk panel na te gaan tellen met de hand :lol:

QT is bij jou wel een verschil zeg! Je kreeg dan wel veel panels bij QT.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
31-05-2020 09:45
Ja ik kan een paar vragen beantwoorden en dan behoor ik niet meer tot de doelgroep bij dynasta en daily. Dus dat is wel jammer. Maargoed misschien gewoon pech als jij ze wel vaak kan afmaken.
Ja dat is jammer inderdaad, dat er toch zo'n verschil in zit waar je voor in aanmerking komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb vanmorgen ook mijn daily’s aangeklikt, maar niets.
Doe het eind van de middag nog een keer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees ook nog mee, maar reageer weinig. Beetje weinig energie, sommige dagen ook echt geen fut voor enquêtes...

Ik twijfel of ik me wil aanmelden voor Prizerebel. Door jullie berichten lijkt het me wel wat, maar moet voor mij wel overzichtelijk zijn waar ik de vragenlijsten kan aanklikken. Geen zin om overal op die site te zoeken. Is het een aanrader volgens jullie?

Ik kan bijna 25 euro laten uitbetalen bij Jij bent belangrijk, dat is wel weer leuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
La_Cucaracha schreef:
30-05-2020 21:03
Ha, waar dacht je dat mijn onderschrift vandaan kwam? :D ;-)

Maar om maar even in de muzieksfeer te blijven hangen: naar die bon van Take a Break kan ik fluiten denk ik. Helaas... vooral niet aan dit panel beginnen dus!

Haha zo goed kende ik 'm ook weer niet :biggrin: Maar mijn brein had dus wel ergens de melodie opgeslagen die erbij hoort. Denk dat ik dit van vroeger van vakanties ken ofzo. Overigens zag ik dus van de week pas dat cucaracha kakkerlak betekent en dat 't liedje daar over gaat hahaha; mooi.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
31-05-2020 08:54
Ik verlies ook mijn motivatie maar dat wist ik al van tevoren...ben al van plan om rustig af te bouwen. Aantal panels gaan weg nadat ik eindelijk een uitbetaling heb aangevraagd. Vooral de klikmails site’s. (Veel te vermoeiend voor 0,001 cent) :@@:

Dit heb ik ook altijd, maar daarom doe ik dus al bewust vanaf het begin maar 5 enquêtepanels. Want als ik ze allemaal had gedaan was ik er nu ook klaar mee geweest en nu heb ik daar geen last van. Ach en de ene dag/week heb ik er meer zin in dan de andere, maar als ik er geen zin in heb doe ik het gewoon ook niet. Zolang je jezelf niet het gevoel geeft dat je moet, blijft het leuk.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
RainyDays schreef:
31-05-2020 14:02
Dit heb ik ook altijd, maar daarom doe ik dus al bewust vanaf het begin maar 5 enquêtepanels. Want als ik ze allemaal had gedaan was ik er nu ook klaar mee geweest en nu heb ik daar geen last van. Ach en de ene dag/week heb ik er meer zin in dan de andere, maar als ik er geen zin in heb doe ik het gewoon ook niet. Zolang je jezelf niet het gevoel geeft dat je moet, blijft het leuk.
Maar ik vind de hoeveelheid geld die je kan verdienen juist wel motiverend. Ik heb eigenlijk maar 5-6 actieve panels waarbij je vaak enquetes krijgt. Dus ik ben er wel van veel lid, maar net als bij GFK word ik bijna nooit uitgenodigd. Maar met je laatste zin heb je wel gelijk. Dat had ik in begin wel dat ik echt 'moest'. Nu kan ik dat veel beter "loslaten".
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat vind ik ook hoor Shiverr. Bij elkaar opgeteld is het toch een leuk bedrag. Ik spaar het op voor de december maand. Ik heb afgelopen jaar eens opgeteld wat ik toen extra heb uitgegeven aan cadeaus, eten, kerstboom, uitjes in de kerstvakantie. Dat is echt heel veel. Dus als ik een deel daarvan met de bonnen kan doen ben ik blij.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Suzy: Knap dat je echt tot helemaal december kan wachten! Maar ik denk dat als je dit gewoon jaar echt serieus doet, je echt heel veel geld en bonnen hebt. Bedoel ik zit nu al aan 435 uit mijn hoofd. En het is nu eind mei.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jij was toch in januari begonnen Shiverr? Ik in de voorjaarsvakantie, februari. En opsparen doe ik vanaf april.
Zou idd mooi zijn als het me lukt. Maar ik weet niet of ik me in een slappe maand kan bedwingen!
Alle reacties Link kopieren Quote
0 vragenlijsten zoals altijd op
Zondagen.

Kan iemand de tabel aanpassen?
(Nieuwe maand en alles op 0 of zo veranderen) Ik ben namelijk te onhandig met zulke dingen. :|

Ik heb in Mei tot mijn grote verbazing toch 153 vragenlijsten gemaakt ondanks een grote dip. (Not in the mood en te druk met werk)
Benieuwd wat jullie hebben gedaan!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook weinig motivatie om lijsten in te vullen.
Vooral bij Toluna het duurt eeuwen voor ik die bol.com te pakken heb. Zit nu op de 46.000 en moet nog naar de 60.000 maar dat zie ik niet zomaar gebeuren.
Twijfel enorm om daar mijn verlies te nemen en voor 40.000 een bon te kiezen en hem daarna op te zeggen. Vind de lijsten ook niet ook niet leuk.

Wie had er ooit Hema bonnen aangevraagd? Er staat mij iets bij dat daar wat haken en ogen aan zaten? Maar kan het niet meer terug vinden
Ik heb besloten me ook in te schrijven bij enkele lijsten. Sturen die je een mail als ze een enquete hebben, of moet je zelf actief regelmatig de sites bezoeken?
Nnoa0901 schreef:
11-05-2020 22:22
Grappig, bij onze etos weten ze het ook, verder nog niet, de Jumbo mag ik nooit merchandise opdrachten doen, ( ga wel gewoon want je krijgt dan wel vergoeding en het zit om de hoek) mysterie doe ik gewoon :whistle:
Dat mystery shoppen, waar doen jullie dat? Is er een minimum leeftijd aan verbonden? (ik vraag dit voor een dochter van een vriendin, ze is 18)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wilde de tabel invullen, maar ik weet niet hoe ik mei erin krijg. Vervangen we april door mei of maken we een nieuwe rij aan?

In mei heb ik 120 enquetes ingevuld. Echt heel weinig, maar wel 107.50 verdiend.

@Derooiekater: Ja ik zit ook op 40.000 ofzo en ik moet ook nog tot 60.000. Maar het gaat zo traag daar en de vragenlijsten zijn idd niet leuk. Dus ik kom er al een tijdje niet meer eigenlijk.

@Quattro: Welkom, ligt er aan welke sites je hebt ingeschreven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Derodekater, ik had HEMA-bonnen.
Die zijn alleen online geldig en je kan de bestelling niet in de winkel afhalen plus vanaf 25,- geen verzendkosten. (Zo even uit mijn hoofd)
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Quattro, welkom! Idd wat Shiver zegt bij sommige krijg je per mail uitnodigingen en bij andere ‘zoeken’ op de site’s.
Bij welke panels ga je aanmelden?


Shiver, lijkt me goed idee om een extra kolom van Mei te maken maar ik weet niet of dat veel werk is? Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit.
110 is best weinig voor jou doen, je was altijd zo fanatiek...
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb me eindelijk aangemeld bij QT!!
I am in tha club! :high5:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben klaar met prizerebel..
Of je wordt 50 keer doorgelinkt zonder enquete of je maakt een enquete en je krijgt er niets voor.
Heb contact gezocht met de klantenservice omdat ik een aantal enquetes voltooid had maar niks ervoor kreeg; ja soms kun je de enquete maken zonder dat er nog budget is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
01-06-2020 09:28
Derodekater, ik had HEMA-bonnen.
Die zijn alleen online geldig en je kan de bestelling niet in de winkel afhalen plus vanaf 25,- geen verzendkosten. (Zo even uit mijn hoofd)
Dank je wel. Dan moet ik dus eerst kijken of de items die ik wil op voorraad zijn online voor ik de Hema bonnen aanvraag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat raar Orchidpink.
Ik heb in die 2 weken dat ik nu lid ben, steeds alle punten gekregen, op 1 onderzoek na, maar dat was toen ik nog andere onderzoeken probeerde dan de Your Daily Surveys en de Dynata Daily Survey. Gisteren geen Daily survey kunnen doen, maar wel 5 keer zo'n Dynata survey, netjes mijn punten voor gekregen. 5 korte onderzoekjes van zo'n 5 minuten.
Gek dat er zo'n groot verschil in zit.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven