Geld & Recht alle pijlers

Bijverdienen met panels/enquetes vanuit huis deel 2

10-05-2020 13:49 3655 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat het vorige deel al is volgekletst, kletsen we hier vrolijk verder. Voor degenen die mee willen schrijven of ervaringen willen lezen: lees/schrijf gezellig mee.

Deel 1

Hieronder een overzicht van een aantal panels. Dit zijn allemaal betrouwbare panels, in de zin dat je de uitbetaling ontvangt als je die aanvraagt. In de tabel staat of ze in cash of bonnen uitbetalen en of je naar verhouding snel of langzaam een beloning kunt verdienen.

Snel/langzaam?
EUpanelCashLangzaam/gemiddeld
EuroclixCashGemiddeld
GfK PanelBonnenLangzaam/gemiddeld
KantarBonnenLangzaam
JBB*CashLangzaam/gemiddeld
LadycashbackCashLangzaam
LifePointsBonnenGemiddeld
OpiniemetersCashRedelijk snel
PrizeRebelBon/CashRedelijk snel
QT*BonnenLangzaam/gemiddeld
TolunaBonnenLangzaam
WM*BonnenSnel

JBB = JijBentBelangrijk
QT = QuickThoughts (app)
WM = Waardevollemening

Verwacht geen gouden bergen, zoals soms wordt beloofd, je kan er niet van leven, maar het is wel een leuk extra voor dat ene item wat je anders nooit zou kopen bijvoorbeeld.
panelviva wijzigde dit bericht op 23-03-2021 18:13
73.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
01-06-2020 09:32
Quattro, welkom! Idd wat Shiver zegt bij sommige krijg je per mail uitnodigingen en bij andere ‘zoeken’ op de site’s.
Bij welke panels ga je aanmelden?


Shiver, lijkt me goed idee om een extra kolom van Mei te maken maar ik weet niet of dat veel werk is? Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit.
110 is best weinig voor jou doen, je was altijd zo fanatiek...
Ja extra kolom leek mij ook handig. Ik weet alleen niet zo goed hoe je dat doet haha.
Ja 120 valt mij ook wel beetje tegen. Maar idd niet zo heel fanatiek gezocht en er waren er ook niet zo heel veel of nja niet op de momenten dat ik keek. Scheelt wel dat ik eigenlijk sinds mei echt werk te doen heb voor mn werk. Dus dat scheelt ook al weer een ochtend enquetes kijken.

Oh en juich niet te hard bij QT. Dat ding hapert bij mij heel de tijd. Kan mn profiel niet eens invullen, want dan wil hij bijv. niet scrollen.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Orchidpink & Lumineon: Ik heb ook nog steeds geen enquete kunnen doen bij prizerebel. Ik had er gister 1 van 3 minuten over bedrijven. Dus klaar en toen vroegen ze of ik nog wilde doen. Ik heb nee ingevuld want als ik dat bij andere panels doe, krijg ik gewoon mn punten. Maar nu dus niet.
Ik ben me van plan in te schrijven bij de lijsten die jullie hier benoemen. Ik heb het vroeger ook gedaan, maar ben daar een tijdje geleden mee gestopt omdat het te druk werd. En er waren ook enquetes waar ze eerst flink het hemd van je lijf vragen en na 5-10 minuten hoorde je dat je toch niet tot de doelgroep behoorde, en of je toch nog even een "paar" vragen over bier, verzekeringen en zo wilt invullen. Daar pas ik voor.

Ik heb een laag inkomen, geen hypotheek, beleggingen of auto, dus ik vermoed dat ik ik niet zo'n interessante klant ben maar ik wil het toch weer eens proberen. En dan liefst alleen die groepen die in bonnen uitbetalen.

Ik ben ze inmiddels al aan het opzoeken en dan krijg je die eerste enquetes voor je profiel. Vragen ze meermaals je opleiding, inkomen, of je ziektes hebt, welke telefoon en welke provider.

Enfin. We gaan het meemaken. Ik bookmark de sites en zal ze af en toe bezoeken, en ook deze rubriek want het is alweer lang geleden dat ik dit heb gedaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom Quattro!

Wat gek Orchidpink, ik ben nu ruim een week lid en heb op 1x na al mijn punten gekregen. Ik doe net zoals Lumineon alleen de Daily's. Dus die van 75 en van 50. Gisteren geen enkele kunnen maken. Je krijgt ze toch op basis van profiel, en ik ben vrees ik niet altijd even interessant.

Shiverr ik ben jaloers, hoe kun je met 120 enquetes nou 107,50 verdiend hebben?!? Ik heb er in mei 211 gedaan, echt veel!!! Maar daar heb ik 115 euro aan overgehouden. Dus ik heb er 90 meer gedaan, maar slechts 7,50 meer aan verdiend.
Of zitten hier ook jouw cashbetalingen bij? Die spaar ik nl op. Maar sowieso lopen die cash panels bij mij heel langzaam.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja klopt, zo 1 had ik ook over abn amro, korte enquete van Stakeholderwatch, en toen vroegen ze of ik ook nog wat vragen over Ing wilde doen en heb ik ook voor Nee gekozen, kreeg gewoon 50 punten.
Vraag me echt af waarom ik hier zo'n geluk mee heb, nog 43 punten en dan heb ik weer 10 dollar.
Bij mij werkt Waardevolle mening juist niet goed, en daar ben ik nog maar kort lid en dat is een onderdeel van Dynata, dus ik dacht misschien komt het omdat jullie veel van die Dynata enquetes al eens via Wvm hebben gehad, en ze daarom niet meer kunnen invullen.
Nou ja, ik profiteer er maar van zolang als het duurt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat je gelijk hebt Lumineon! Want die Dynata's lukken mij bijna niet. En als ik ze aanklik kom ik vaak ineens terecht op de WM site. Dus die link had ik ook al gelegd. De 75 punten lukken mij vaak wel. Ik had in iets minder dan een week 5 euro Amazon, en nu zit ik weer op 430 punten. Maar geen Daily's kunnen doen afgelopen dagen.
Alle reacties Link kopieren Quote
En als aanvulling op vorige bericht, ik doe juist heel veel op de WM site. Dus daarom zulen die Dynata's mij niet zo lukken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
01-06-2020 09:34
Ik heb me eindelijk aangemeld bij QT!!
I am in tha club! :high5:

:cheer2:

https://youtu.be/5qm8PH4xAss
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
01-06-2020 10:13
Welkom Quattro!

Wat gek Orchidpink, ik ben nu ruim een week lid en heb op 1x na al mijn punten gekregen. Ik doe net zoals Lumineon alleen de Daily's. Dus die van 75 en van 50. Gisteren geen enkele kunnen maken. Je krijgt ze toch op basis van profiel, en ik ben vrees ik niet altijd even interessant.

Shiverr ik ben jaloers, hoe kun je met 120 enquetes nou 107,50 verdiend hebben?!? Ik heb er in mei 211 gedaan, echt veel!!! Maar daar heb ik 115 euro aan overgehouden. Dus ik heb er 90 meer gedaan, maar slechts 7,50 meer aan verdiend.
Of zitten hier ook jouw cashbetalingen bij? Die spaar ik nl op. Maar sowieso lopen die cash panels bij mij heel langzaam.
32,50 aan geld. De rest zijn wel bonnen. Ik snap ook niet hoe ik met 120 enquetes zoveel geld heb kunnen verdienen. Want andere maanden had ik idd meer enquetes en niet super veel meer. Nu had ik wel bij WM geld meegenomen naar mei omdat de bonnen toen op waren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lumineon schreef:
01-06-2020 10:16
Ja klopt, zo 1 had ik ook over abn amro, korte enquete van Stakeholderwatch, en toen vroegen ze of ik ook nog wat vragen over Ing wilde doen en heb ik ook voor Nee gekozen, kreeg gewoon 50 punten.
Vraag me echt af waarom ik hier zo'n geluk mee heb, nog 43 punten en dan heb ik weer 10 dollar.
Bij mij werkt Waardevolle mening juist niet goed, en daar ben ik nog maar kort lid en dat is een onderdeel van Dynata, dus ik dacht misschien komt het omdat jullie veel van die Dynata enquetes al eens via Wvm hebben gehad, en ze daarom niet meer kunnen invullen.
Nou ja, ik profiteer er maar van zolang als het duurt.
Oh wat raar dat je dan wel gewoon punten kreeg. Nouja ik probeer nog even verder bij die site en anders geef ik het op als dit zo blijft. Want je kan natuurlijk gewoon een tijdje pech hebben dat er geen enquetes voor je zijn. Dat is bij elke site zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
RainyDays schreef:
01-06-2020 10:51
:cheer2:

https://youtu.be/5qm8PH4xAss

:flirting:
Afbeelding
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
quattro-stagioni schreef:
01-06-2020 08:36
Dat mystery shoppen, waar doen jullie dat? Is er een minimum leeftijd aan verbonden? (ik vraag dit voor een dochter van een vriendin, ze is 18)
Roamler, het is een app. Ik denk dat 18 de minimale leeftijd is.
_melon schreef:
01-06-2020 12:21
Roamler, het is een app. Ik denk dat 18 de minimale leeftijd is.
Ik geef het door, dank je!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanochtend enquete bij pricerebel kunnen doen. Maar ik werd ook niet uitbetaald. Ben nog niet echt enthousiast over die site eigenlijk. Terwijl het wel leuk is met statistieken bijhouden en lees hier dat het goed verdient. Heb wel een printscreen dat ik hem voltooid heb. Zou het de moeite zijn om deze op te sturen? Het gaat ook echt maar om 75 punten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hmmm...dan wacht ik even met aanmelden bij Pricerebell.
Vandaag had ik echt zeeën van tijd maar er zijn niet zoveel vragenlijsten. 5 voltooid en hoe is het bij jullie?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net even opgeteld wat mijn verdiensten zijn in Mei.

70,- aan bonnen
22,50 Cash

Ik ben best tevreden eigenlijk!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er vandaag drie gedaan. Heb heerlijk in de tuin liggen lezen in mijn nieuwe boek, dus niet veel gekeken. Zag wel een enquete van 2,50 bij WM, maar ik kreeg 'm telkens niet als ik 'm aanklikte.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooie score Jane!
En al een bestemming voor de bonnen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat je hebt genoten van je dag Suzy!
Ik heb de hele dag bijna niets gedaan...bankhangen. :|

Ik ga denk ik een salontafel van de bonnen bestellen daarna een topmatras of zo :proud: Ik kan gewoon niets anders verzinnen.
Jij spaart alles op tot december toch?
Of was dat alleen cash?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
01-06-2020 21:15
Hmmm...dan wacht ik even met aanmelden bij Pricerebell.
Vandaag had ik echt zeeën van tijd maar er zijn niet zoveel vragenlijsten. 5 voltooid en hoe is het bij jullie?
Ja misschien doet pricerebel het bij jou wel goed hoor. Want bij Lumineon doet pricerebel het heel goed.

Ik heb er 1 gedaan, maar ben vanmiddag ook weg geweest. Al is het vandaag wel een feestdag, dus had sowieso niet veel verwacht eigenlijk.

En mooi bedrag hoor! :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe is het eigenlijk met je date afgelopen Shiverr?
Of niet over hebben?
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
01-06-2020 21:57
Fijn dat je hebt genoten van je dag Suzy!
Ik heb de hele dag bijna niets gedaan...bankhangen. :|

Ik ga denk ik een salontafel van de bonnen bestellen daarna een topmatras of zo :proud: Ik kan gewoon niets anders verzinnen.
Jij spaart alles op tot december toch?
Of was dat alleen cash?
Wat voor salontafel?

Bonnen en cash spaar ik allebei op. Met drie kinderen geven we nogal wat uit in die periode. En in december en januari hebben wij ook nog eens enorm veel verjaardagen en kinderfeestjes. Afgelopen januari in 1 maand 14!!! kinderfeestjes.
Daarom spaar ik dus de bonnen op.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
01-06-2020 22:02
Hoe is het eigenlijk met je date afgelopen Shiverr?
Of niet over hebben?
Dit wilde ik ook vragen. :love:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
01-06-2020 22:05
Wat voor salontafel?

Bonnen en cash spaar ik allebei op. Met drie kinderen geven we nogal wat uit in die periode. En in december en januari hebben wij ook nog eens enorm veel verjaardagen en kinderfeestjes. Afgelopen januari in 1 maand 14!!! kinderfeestjes.
Daarom spaar ik dus de bonnen op.

Ik denk een vrij simpele salontafel, ik weet nog niet precies welke eigenlijk.
Ik wil gewoon iets hebben van de vragenlijstengekte zodat ik altijd aan deze gekke periode terug kan denken. :proud:

14 kinderfeestjes!! Asjemenouuuu!
Slim van je dat je die bonnen en cash opspaart voor zulke gelegenheden!
Hoe oud zijn jouw kinderen?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
01-06-2020 20:34
Vanochtend enquete bij pricerebel kunnen doen. Maar ik werd ook niet uitbetaald. Ben nog niet echt enthousiast over die site eigenlijk. Terwijl het wel leuk is met statistieken bijhouden en lees hier dat het goed verdient. Heb wel een printscreen dat ik hem voltooid heb. Zou het de moeite zijn om deze op te sturen? Het gaat ook echt maar om 75 punten.

Ik doe ze nu in een prive venster en dat gaat een stuk beter
Waarschijnlijk is er dus wel een link tussen wvm en prizerebel

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven