Geld & Recht alle pijlers

Bijverdienen met panels/enquetes vanuit huis deel 2

10-05-2020 13:49 3655 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat het vorige deel al is volgekletst, kletsen we hier vrolijk verder. Voor degenen die mee willen schrijven of ervaringen willen lezen: lees/schrijf gezellig mee.

Deel 1

Hieronder een overzicht van een aantal panels. Dit zijn allemaal betrouwbare panels, in de zin dat je de uitbetaling ontvangt als je die aanvraagt. In de tabel staat of ze in cash of bonnen uitbetalen en of je naar verhouding snel of langzaam een beloning kunt verdienen.

Snel/langzaam?
EUpanelCashLangzaam/gemiddeld
EuroclixCashGemiddeld
GfK PanelBonnenLangzaam/gemiddeld
KantarBonnenLangzaam
JBB*CashLangzaam/gemiddeld
LadycashbackCashLangzaam
LifePointsBonnenGemiddeld
OpiniemetersCashRedelijk snel
PrizeRebelBon/CashRedelijk snel
QT*BonnenLangzaam/gemiddeld
TolunaBonnenLangzaam
WM*BonnenSnel

JBB = JijBentBelangrijk
QT = QuickThoughts (app)
WM = Waardevollemening

Verwacht geen gouden bergen, zoals soms wordt beloofd, je kan er niet van leven, maar het is wel een leuk extra voor dat ene item wat je anders nooit zou kopen bijvoorbeeld.
panelviva wijzigde dit bericht op 23-03-2021 18:13
73.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
10-05-2020 21:54
Nee niet echt...alleen een paar maar alles helpt blijkbaar.
70 eu is wel veel in die korte tijd vind ik! Ik heb 1x 20 eu laten uitbetalen en zit nu weer bijna op 20 eu. En ben half januari gestart!
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
10-05-2020 22:23
70 eu is wel veel in die korte tijd vind ik! Ik heb 1x 20 eu laten uitbetalen en zit nu weer bijna op 20 eu. En ben half januari gestart!

Ik ben eind december begonnen, wel raar dat het wat langzamer gaat bij jou.
Ik weet ook dan echt niet wat ik speciaal had gedaan om clix te krijgen behalve vragenlijsten invullen, aantal keer online besteld en clix verdienen bij Vinden.nl.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiver anders laat je het gewoon later uitbetalen want dat loont!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb even opgeteld bij Euroclix ik heb in totaal 382 clix gekregen voor online bestellingen waarvan 110 voor een korte reisverzekering en in totaal 181 clix verdiend bij Vinden.nl en de rest zijn vragenlijsten en heb weleens clix gewonnen...maar niet heel veel ofzo hoor.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
11-05-2020 01:45
Ik heb even opgeteld bij Euroclix ik heb in totaal 382 clix gekregen voor online bestellingen waarvan 110 voor een korte reisverzekering en in totaal 181 clix verdiend bij Vinden.nl en de rest zijn vragenlijsten en heb weleens clix gewonnen...maar niet heel veel ofzo hoor.
Ik heb 3777 clix verdiend dit jaar. Maar daar zitten ook online bestellingen etc bij. Vinden.nl doe ik ook.
Maargoed kan natuurlijk dat je veel meer vragenlijsten krijgt dan mij. Want het is echt maar 1x in de zoveel dagen bij euroclix.

Haha ja laten staan kan ook, alleen ik vind uitbetalen altijd zo leuk :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wilde de Clix eigenlijk laten oplopen tot 150,- maar mijn geduld was op. :proud:
In het begin kreeg ik veel vragenlijsten van Panelclix maar tegenwoordig ook maar eens per 2 dagen schat ik.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Trouwens kan iemand de ww van dit topic naar mij pm-en dan kijk ik of ik eruit kom met dat tabel.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben sinds 1 mei lid van clix en heb nog geen enkele lijst gehad :(
Alle reacties Link kopieren Quote
Suzy klik je wel op “marktonderzoek”?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik krijg regelmatig een vragenlijst bij Lifepoints over thee, altijd hetzelfde...maar wanneer ze vragen hoeveel ik denk dat een pakje pickwick kost kan ik die prijs niet invoeren.
Ik krijg altijd wel netjes mijn punten wanneer ik Lifepoints mail maar het blijf irritant. Hebben jullie ook last van?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
yep, ik klik op marktonderzoek, maar ik val steeds buiten de doelgroep. Ik moet meer gaan roken of een andere auto willen kopen denk ik?!?

nee, die vragenlijsten over thee krijg ik niet Jane.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
11-05-2020 15:03
Ik krijg regelmatig een vragenlijst bij Lifepoints over thee, altijd hetzelfde...maar wanneer ze vragen hoeveel ik denk dat een pakje pickwick kost kan ik die prijs niet invoeren.
Ik krijg altijd wel netjes mijn punten wanneer ik Lifepoints mail maar het blijf irritant. Hebben jullie ook last van?
Die heb ik nog niet gehad. Krijg wel regelmatig een enquête van ze waarbij de eerste vraag is of ik een man of een vrouw ben en dat ik daarna op volgende moet klikken maar dat er dan helemaal nergens volgende staat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
11-05-2020 13:19
Trouwens kan iemand de ww van dit topic naar mij pm-en dan kijk ik of ik eruit kom met dat tabel.
Ik heb je hem gestuurd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
11-05-2020 16:19
Ik heb je hem gestuurd!
Top! Succes Jane met het invullen, :bonk:
Bij mij is vandaag opiniemeter uitbetaald :cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
Nnoa0901 schreef:
11-05-2020 17:27
Top! Succes Jane met het invullen, :bonk:
Bij mij is vandaag opiniemeter uitbetaald :cheer2:
Ik heb ook even gekeken en ik ben ook uitbetaald :hello:
Alle reacties Link kopieren Quote
Thx Shiver, ik kwam ook even melden dat Opiniemeters money is gestort! :yes:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik in de tabel! :yes:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik :rofl:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
11-05-2020 14:35
Ik ben sinds 1 mei lid van clix en heb nog geen enkele lijst gehad :(
Ik al veel langer maar krijg ze ook nooit
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik krijg de laatste tijd ook erg weinig bij Euroclix. Al had ik deze week nog wel veel clix van bol aankopen voordat het stil kwam te liggen.

:cheer2: Jane!

Vandaag trouwens op pad geweest voor de cadeaukaarten van roamler en gelijk bij een paar AH’s de redbull gedaan. Leuk tochtje, inclusief reistijd 5,5 uur bezig geweest. Maar wel €130 verdiend :yes: en met de lease auto van mn man. Dus geen kosten, moet op de kleintjes letten :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
@Noa: Wow 130 euro, zoveel joh! 26 euro per uur verdienen doe je met een "normale" baan nog niet eens.

Sinds ik "echt" kan thuiswerken en mn thuisstudie heb opgepakt, vergeet ik gewoon elke keer te kijken. Sta vandaag op 3 enquetes omdat ik 2x heb gekeken :facepalm: Zo haal ik nooit veel inkomsten binnen als het op dit tempo gaat met 3 per dag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn Opiniemeters geld is ook gestort.

Ik kreeg een mail met excuses en dat mijn uitbetaling vertraagd was, maar dat het deze week verwerkt zou worden. Ik kijk nu net n.a.v. jullie berichten en het staat er inderdaad op. Ik gok dat ze een batch gemist hadden ofzo haha!
Alle reacties Link kopieren Quote
Alweer 12,50 aangevraagd bij opiniemeters en 5 euro bij lifepoints
Alle reacties Link kopieren Quote
Noa,
Zo hey dat is dus echt een parttime baan voor jou geworden he of was je altijd al zo actief?! Hoelang ben je al lid van Roamler? Lekker verdiend weer hoor! :yes:
jane-ice wijzigde dit bericht op 11-05-2020 20:16
31.26% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
11-05-2020 15:14
yep, ik klik op marktonderzoek, maar ik val steeds buiten de doelgroep. Ik moet meer gaan roken of een andere auto willen kopen denk ik?!?

nee, die vragenlijsten over thee krijg ik niet Jane.

Vragenlijst over thee is gewoon heel stom vooral als je bijna klaar bent en niet meer verder kan dus je mist echt niks hoor.
Wij hebben ook geen auto en zijn waarschijnlijk ook niet van plan om eentje aan te schaffen dus ik begrijp ook niet waarom je geen vragenlijsten krijgt van Panelclix...jammer hoor.
Prrrr, mauw miawwwww.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven