Geld & Recht alle pijlers

Bijverdienen met panels/enquetes vanuit huis deel 2

10-05-2020 13:49 3655 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat het vorige deel al is volgekletst, kletsen we hier vrolijk verder. Voor degenen die mee willen schrijven of ervaringen willen lezen: lees/schrijf gezellig mee.

Deel 1

Hieronder een overzicht van een aantal panels. Dit zijn allemaal betrouwbare panels, in de zin dat je de uitbetaling ontvangt als je die aanvraagt. In de tabel staat of ze in cash of bonnen uitbetalen en of je naar verhouding snel of langzaam een beloning kunt verdienen.

Snel/langzaam?
EUpanelCashLangzaam/gemiddeld
EuroclixCashGemiddeld
GfK PanelBonnenLangzaam/gemiddeld
KantarBonnenLangzaam
JBB*CashLangzaam/gemiddeld
LadycashbackCashLangzaam
LifePointsBonnenGemiddeld
OpiniemetersCashRedelijk snel
PrizeRebelBon/CashRedelijk snel
QT*BonnenLangzaam/gemiddeld
TolunaBonnenLangzaam
WM*BonnenSnel

JBB = JijBentBelangrijk
QT = QuickThoughts (app)
WM = Waardevollemening

Verwacht geen gouden bergen, zoals soms wordt beloofd, je kan er niet van leven, maar het is wel een leuk extra voor dat ene item wat je anders nooit zou kopen bijvoorbeeld.
panelviva wijzigde dit bericht op 23-03-2021 18:13
73.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké nadat ik hier had gepost ging ik alle panels langs en heb ik vragenlijsten gemaakt :rofl: Viel bijna in slaap elke keer bij een lange van LifePoints. Wel afgemaakt; 140 punten en sta nu op 795 ofzo weer daar dus dat gaat weer richting een beloning. Nu toch maar echt slapen hahaha.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb mij net aangemeld voor roamler merchandising, ben benieuwd of ik iets terug hoor
Alle reacties Link kopieren Quote
han1987 schreef:
12-05-2020 04:40
Ik heb mij net aangemeld voor roamler merchandising, ben benieuwd of ik iets terug hoor
Leuk! Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed alles te lezen! Ik heb gisteren 2 enquêtes voltooid, kijken of vandaag meer lukt
Alle reacties Link kopieren Quote
RainyDays schreef:
12-05-2020 01:10
Zie nu net trouwens dat bij wvm de bolbonnen weer niet op voorraad zijn.
Pff alweer niet, dan zijn ze wel snel op zeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had het niet door maar ik heb genoeg punten bij Stempunt voor een 10,- Bol-bon. Aangevraagd en de code gelijk in mijn mail gekregen! :cheer2:

Stempunt heeft een leuke website en enquetes alleen duurt het best lang voordat je een bon bij elkaar hebt gespaard. (Eind januari lid en dit is mijn eerste bon)
Al met al, wel een aanrader!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Jane: Gefeliciteerd! :cheer:

Duurt idd wel heel lang als je nu pas een uitbetaling hebt ontvangen. Ik zal vandaag eens kijken of ik me aan ga melden. Eerst even wat doen aan mn thuisstudie.

Oke totaal wat anders, ik heb een oppashond die op dit moment bij me is (vanaf gisteren). Kwam ik vanochtend beneden heeft ie gespuugd EN diarree gehad :| Vorige keer dat hij week er was heeft hij ook 3 keer een ongelukje in huis gehad. Dus nu moet hij weer naar huis toe :-(
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane :yes: ik ga dan toch eens kijken.

Ohw jeetje dat is niet leuk shiver :hug:

Ik had net voor het eerst sinds tijden bij Euroclix een vragen lijst, bijna €70 weer
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee he, niet weer die bonnen op!!
Ik ben 0,75 cent van een bon vandaan :(

Hoelang heeft het de vorige keer geduurd, twee weken of zoiets?
Alle reacties Link kopieren Quote
@Noa: Zo jammer want hij is een oppashond die regelmatig kwam. Hij vindt het ook heel leuk om hier te zijn. Gaat harder lopen als hij merkt dat we richting mijn huis gaan. Stormt hier naar binnen. Dus het is zo raar. Echt heel jammer.

@Suzy: Ja zoiets denk ik? Gelukkig is WM wel stabiel en heb ik nog niet gehoord dat mensen geblokkeerd werden. Dus kan je je geld goed laten staan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien heeft hij iets onder de leden Shiverr.

Het is wennen in huis, ik ben voor het eerst in 8 weken alleen thuis. Zelfs de kat is van slag. Maar ik heb bergen werk te doen, dus dat komt mooi uit.

Dan maar weer afwachten bij WM tot ze weer Bol bonnen hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
*Met de bol.com cadeaukaart, de Nederlandse boekenbon en de Nationale Entertainment Card kun je meteen betalen op bol.com.

Dit zei een ander forummer al op de vorige topic.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Suzy: Ik denk eerder stress of heimwee. Want de vorige keer dat hij er een week was is dit 3x gebeurd, behalve het spugen.

Dat lijkt me idd wel weer even wennen om alleen te zijn! Maar vast ook wel even lekker tijd voor jezelf.

@Jane: Krijg je die nationale entertainment kaart dan gelijk digitaal? Want de VVV bon zou je moeten krijgen via de post.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiver dat is idd een goede vraag.
I don’t know.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Want bij de VVV bon hebben ze aangeraden om maar iets digitaals te kiezen omdat ik de VVV bonnen nooit heb gekregen. Dus ik weet niet of ik het zou aandurven om zo'n nationale entertainment kaart te kopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoop dat ze weer voorradig komen, want net op fe laptop 2 lijsten kunnen invullen
Eindelijk :yes:
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha goed bezig! :cheer:

Ik kreeg vandaag mail van QT dat ik engelse klantenservice had gemaild en dat ik Nederlandse moest hebben. Maar ik kan nu wel weer inloggen :rofl:

Zijn er daar al bol.com bonnen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha bij mij doet QT het ook, moet alleen ecen wachten met kijken dat mn man thuis is, de app opent niet op mn werktelefoon omdat hij niet kan updaten :-|
Alle reacties Link kopieren Quote
Het ziet er nu ook totaal anders uit!

Ik twijfel wel wat ik moet doen bij QT. Want er is elke keer gedoe, al helpen ze je wel. Maar je moet er wel de hele tijd achteraan mailen of ze je account willen vrijgeven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wacht wel even de bol bonnen weer af heb nu €10 maar daarna wil ik even kijken hoe het gaat met de app, hiervoor deed hij het wel
Prima
Alle reacties Link kopieren Quote
Jemig ik weet niet wat er vandaag is met Lifepoints, maar ik heb er 5 enquetes gehad, waarvan 4 voor 90 punten per stuk. Zoveel heb ik er nooit, meestal maar een paar per week. Waren ook allemaal leuke lijsten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo lekker suzy, ik had daar dan vandaag weer niks! Geen bon kunnen aanvragen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, heb 1 bon kunnen aanvragen! Lekkerrr
Zal nu wel weer een paar dagen niets krijgen, maar deze punten zijn binnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
12-05-2020 12:08
Want bij de VVV bon hebben ze aangeraden om maar iets digitaals te kiezen omdat ik de VVV bonnen nooit heb gekregen. Dus ik weet niet of ik het zou aandurven om zo'n nationale entertainment kaart te kopen.

Je hebt gelijk!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
12-05-2020 19:28
Jemig ik weet niet wat er vandaag is met Lifepoints, maar ik heb er 5 enquetes gehad, waarvan 4 voor 90 punten per stuk. Zoveel heb ik er nooit, meestal maar een paar per week. Waren ook allemaal leuke lijsten.
Oh dat is idd veel!
Gefeliciteerd met je bon!
Prrrr, mauw miawwwww.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven