Geld & Recht alle pijlers

Bijverdienen met panels/enquetes vanuit huis deel 2

10-05-2020 13:49 3655 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat het vorige deel al is volgekletst, kletsen we hier vrolijk verder. Voor degenen die mee willen schrijven of ervaringen willen lezen: lees/schrijf gezellig mee.

Deel 1

Hieronder een overzicht van een aantal panels. Dit zijn allemaal betrouwbare panels, in de zin dat je de uitbetaling ontvangt als je die aanvraagt. In de tabel staat of ze in cash of bonnen uitbetalen en of je naar verhouding snel of langzaam een beloning kunt verdienen.

Snel/langzaam?
EUpanelCashLangzaam/gemiddeld
EuroclixCashGemiddeld
GfK PanelBonnenLangzaam/gemiddeld
KantarBonnenLangzaam
JBB*CashLangzaam/gemiddeld
LadycashbackCashLangzaam
LifePointsBonnenGemiddeld
OpiniemetersCashRedelijk snel
PrizeRebelBon/CashRedelijk snel
QT*BonnenLangzaam/gemiddeld
TolunaBonnenLangzaam
WM*BonnenSnel

JBB = JijBentBelangrijk
QT = QuickThoughts (app)
WM = Waardevollemening

Verwacht geen gouden bergen, zoals soms wordt beloofd, je kan er niet van leven, maar het is wel een leuk extra voor dat ene item wat je anders nooit zou kopen bijvoorbeeld.
panelviva wijzigde dit bericht op 23-03-2021 18:13
73.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Rainy :hug:
Misschien kan je ooit een vrijstaand hutje kopen met je bonnen? :whistle:
Alles kan he
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo! Mijn eerste 5 euro zojuist verdiend! Ik ben een paar dagen geleden pas begonnen, maar ik moet zeggen, het is best verslavend :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Pompoenschip schreef:
19-09-2020 11:18
Zo! Mijn eerste 5 euro zojuist verdiend! Ik ben een paar dagen geleden pas begonnen, maar ik moet zeggen, het is best verslavend :P
Welkom!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe lang zijn de bonnen van WM houdbaar als je ze laat uitwisselen? Of wordt je meteen doorgeleid naar de webshop om ze te verzilveren?
Alle reacties Link kopieren Quote
Pompoenschip schreef:
19-09-2020 14:05
Hoe lang zijn de bonnen van WM houdbaar als je ze laat uitwisselen? Of wordt je meteen doorgeleid naar de webshop om ze te verzilveren?
Staat op de bon. Volgens mij 1 of 2 jaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
19-09-2020 16:57
Staat op de bon. Volgens mij 1 of 2 jaar.
Dat valt reuze mee O_O
Pompoenschip schreef:
20-09-2020 17:33
Dat valt reuze mee O_O
Volgens mij nog langer zelfs. De bonnen die ik nu in bol.com zet zijn houdbaar tot de zomer van 2023.
Alle reacties Link kopieren Quote
Colorado1975 schreef:
21-09-2020 08:06
Volgens mij nog langer zelfs. De bonnen die ik nu in bol.com zet zijn houdbaar tot de zomer van 2023.
Klopt ik heb er ook een paar met september 2023.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag bij Toluna een bon van 15 euro kunnen aanvragen, en eentje van QT. Lekker hoor.
Heb een mooie score deze maand, maar denk niet dat er nog veel bij komt. Ben al ver met LP, maar verder staat alles nu op nul.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pompoenschip schreef:
19-09-2020 11:18
Zo! Mijn eerste 5 euro zojuist verdiend! Ik ben een paar dagen geleden pas begonnen, maar ik moet zeggen, het is best verslavend :P

Leuk, en welkom!
Ben je alleen lid van WM of meerdere panels?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
22-09-2020 19:35
Vandaag bij Toluna een bon van 15 euro kunnen aanvragen, en eentje van QT. Lekker hoor.
Heb een mooie score deze maand, maar denk niet dat er nog veel bij komt. Ben al ver met LP, maar verder staat alles nu op nul.

Dat is zeker lekker Suzy!
Zie je zonder WM kom je ook lekker ver!

Ik heb deze maand alleen 10,- van WM en in het begin van de maand 25,- van Opiniemeter. (Die was is helemaal vergeten)
Ik hoop dat ik nog wat bonnen/ verdiensten krijg...anders is deze maand echt wel miezerig.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Suzy: Gefeliciteerd met je bonnen! Gaat lekker bij jou deze maand.

@Jane: Join the club. Ik heb ook slechte inkomsten, maarja dan had ik maar meer moeten doen :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
22-09-2020 22:11
@Suzy: Gefeliciteerd met je bonnen! Gaat lekker bij jou deze maand.

@Jane: Join the club. Ik heb ook slechte inkomsten, maarja dan had ik maar meer moeten doen :bonk:
Ik ook Shiver, ik kon beter mijn best doen maar ik was ook druk bezig met klusjes in huis als ik niet werk.
( Vind ik niet leuk )
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
22-09-2020 21:43
Leuk, en welkom!
Ben je alleen lid van WM of meerdere panels?
Tot nu toe alleen WM en PR. Ik wilde ook opiniemeters maar de aanmelding daar lukt me op een of andere manier niet :facepalm:

En gfk ook maar daar zie ik wel heel weinig enquetes voorbij komen dus daar ben ik een beetje mee gestopt
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
22-09-2020 23:30
Ik ook Shiver, ik kon beter mijn best doen maar ik was ook druk bezig met klusjes in huis als ik niet werk.
( Vind ik niet leuk )
Ja ik ben ook druk bezig met studie/werk en dan heb ik iig geen zin om 's avonds nog enquetes in te vullen.
Nu doe ik vaak 's ochtends een aantal enquetes als ik tijd heb.

Ik doe mee aan en dagboekstudie over dranken voor 100.000 punten bij opiniemeters. En voor de aanmelding 20.000 gehad. Op zich makkelijk verdiend, 3 dagen bijhouden welke dranken je hebt gedronken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pompoenschip schreef:
22-09-2020 23:56
Tot nu toe alleen WM en PR. Ik wilde ook opiniemeters maar de aanmelding daar lukt me op een of andere manier niet :facepalm:

En gfk ook maar daar zie ik wel heel weinig enquetes voorbij komen dus daar ben ik een beetje mee gestopt
Hoezo lukt opiniemeters niet? Je kan ook lifepoints of jij bent belangrijk proberen
GFK geeft nooit veel enquetes.
Pompoenschip schreef:
22-09-2020 23:56
Tot nu toe alleen WM en PR. Ik wilde ook opiniemeters maar de aanmelding daar lukt me op een of andere manier niet :facepalm:
Daar hebben ze al maanden last van en ze doen helemaal niks om het op te lossen, dus ik zou Opiniemeters maar laten voor wat het is.
Alle reacties Link kopieren Quote
@pompoenschip ik zet ze in mijn bol.com account neer bij cado bonnen kan je die code invoeren dan hou je alles bij elkaar.


Ik merk echt dat ik geen londje meer heb :facepalm:
Ik zit niet lekker in mijn vel en iets simpels als een mail krijgen van panelclix dat er een onderzoek klaar staat waar ik op klik maar eerst door een hele lijst met vragen moet om te kijken of er een onderzoek klaar staat laat mij al boos worden :-$ en dan okk telkens je gegevens up-daten en dan clix voorhouden maar die krijg je alleen als je gevens al zoveel maanden oud zijn.
Maar je word gedwongen zo ongeveer elke maand die gegevens weer te controleren :facepalm:

Wm bon is binnen na mailen kwam die mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
He Rooiekater, wat vervelend. Komt dat door de situatie met je moeder? Als je dat tenminste wilt zeggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
23-09-2020 09:56
He Rooiekater, wat vervelend. Komt dat door de situatie met je moeder? Als je dat tenminste wilt zeggen.
Ook maar ook eigen gezondheid laat mij in de steek.
En er lopen hier schilders overal en die maken herrie en zingen vals en dat al 2 weken lang :facepalm:
En van de week bleek 1 van de schilders mij zo leuk te vinden dat die om sex heeft gevraagd dus voel mjj verre van op mijn gemak thuis. (Dut wel gemeld bij zijn leidinggevende)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort lid van waardevolle mening. Mijn vraag is zit er een limiet aan je saldo? Moet je het binnen een bepaalde tijd inwisselen voor cadeaubonnen? Of kan je maanden/jaren sparen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee zeg Rooiekater, dat is erg! Goed dat je het gemeld hebt bij zijn leidinggevende.
Vervelend dat je je niet goed voelt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lemonjuice schreef:
23-09-2020 14:38
Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort lid van waardevolle mening. Mijn vraag is zit er een limiet aan je saldo? Moet je het binnen een bepaalde tijd inwisselen voor cadeaubonnen? Of kan je maanden/jaren sparen?
Je kan altijd door sparen, maar persoonlijk zou ik elke bon die er is laten uitbetalen. Als ze je ineens blokkeren, ben je alles kwijt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had weer allemaal EUpanel vragenlijsten, dus weer €5 laten uitbetalen.
Bij JBL ook weer wat punten gescoord
De bon van WVM is ook binnen en de cadeaushop van Gfk doet het ook weer, daar ook meteen weer een Bol.com bon aangevraagd. Bij Gfk sta ik alweer op 400 punten, dus dat gaat ook goed.

Opiniemeters komt ook alweer in de buurt van een uitbetaling.

Ik zit nu op bijna €720 voor dit jaar, weet niet of ik de €1000 wel ga redden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
23-09-2020 08:43
Ja ik ben ook druk bezig met studie/werk en dan heb ik iig geen zin om 's avonds nog enquetes in te vullen.
Nu doe ik vaak 's ochtends een aantal enquetes als ik tijd heb.

Ik doe mee aan en dagboekstudie over dranken voor 100.000 punten bij opiniemeters. En voor de aanmelding 20.000 gehad. Op zich makkelijk verdiend, 3 dagen bijhouden welke dranken je hebt gedronken.

Dat is een leuk onderzoekje van Opiniemeter! Ik heb hem helaas nog niet voorbij zien komen.
Nou, het lijkt me best zwaar studie en werken, ik snap dan wel dat je geen tijd en zin heb voor vragenlijsten. Succes meid!
Prrrr, mauw miawwwww.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven