Geld & Recht alle pijlers

Black Friday koopjes

29-11-2019 10:56 250 berichten
Benieuwd : welke leuke black Friday koopjes heb jij weten te scoren?

Ik een super leuke winterjas voor mijn zoontje met 50% korting, helemaal blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Black Friday

een zwarte dag voor het milieu
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik bespaar vandaag mega veel geld! Ik koop namelijk niks.
Alle reacties Link kopieren
Geen zin om te gaan shoppen.
Moet binnenkort auto naar garage maar die doet niet aan black friday helaas!
Ik had panty's nodig en die heb ik vandaag met wat korting besteld. Verder heb ik niets nodig, dus verder koop ik niets.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe harloopleggings van Nike en vriend heeft een Playstation gekocht.
Beide dingen die we al een tijdje wilden kopen maar hebben uitgesteld tot vandaag.
Ik zag een leuke jas, winkel 1 was hij met black friday 79 euro en 5 euro thuisbezorgen winkel 2 was hij zonder black friday 56 euro en gratis thuis bezorgen.
Ik weet dat de jas in januari nog goedkoper gaat worden.
Ik wacht nog wel even. En ja ik noteer wel steeds die prijzen als ik wat zoek.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer ook alleen te kopen wat ik nodig heb. Wij wachten al heel lang op een aanbieding van Dyson, dus wij gaan u en dyson kopen omdat ze flink in de aanbieding zijn op de site. Al sta ik nu aardig in de wachtrij :rofl:
'Happiness is only real when shared'.
Snowboots en skibroek.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
29-11-2019 11:11
Ik bespaar vandaag mega veel geld! Ik koop namelijk niks.
Ik ook, alleen net wat voor het avondeten.
Man heeft een speaker voor de pc online besteld gisteren met korting maar hij is al zowat een jaar erover aan het uitzoeken wat hij nu wilde dus dat ding was we sowieso wel gekomen.
totallyfree schreef:
29-11-2019 11:31
Ik probeer ook alleen te kopen wat ik nodig heb. Wij wachten al heel lang op een aanbieding van Dyson, dus wij gaan u en dyson kopen omdat ze flink in de aanbieding zijn op de site. Al sta ik nu aardig in de wachtrij :rofl:

Even gekeken: U bevindt zich op wachtrijpositie 50785.
Wat een idioterie.
dolfje schreef:
29-11-2019 11:32
Ik ook, alleen net wat voor het avondeten.
Man heeft een speaker voor de pc online besteld gisteren met korting maar hij is al zowat een jaar erover aan het uitzoeken wat hij nu wilde dus dat ding was we sowieso wel gekomen.
In zo'n zoekperiode noteer ik soms meteen de prijzen.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
29-11-2019 11:33
In zo'n zoekperiode noteer ik soms meteen de prijzen.
Ja dat heeft hij dus al maanden gedaan.
Ik doe niet mee.
Ben zozo niet van het koopjes jagen, heb simpelweg niet zoveel nodig.

Nos: ondernemers worstelen met Black Friday
https://nos.nl/l/2312509
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
29-11-2019 11:32
Even gekeken: U bevindt zich op wachtrijpositie 50785.
Wat een idioterie.
Ja en super suf eigenlijk, want deze aanbieding was de hele week, maar mijn man gaf gisteravond pas akkoord :P
'Happiness is only real when shared'.
Wat een aasgieren op deze zwarte dag zeg.
Ik heb bij de Zara een paar truien gescoord en jeans, maar de helft van wat er in mijn mandje zat was alweer uitverkocht voordat ik mijn aankoop kon voldoen.
Verder geen stuntprijzen gezien die ik de moeite waard vond.
Ook even bij de mediamarkt gekeken maar daar had ik meer verwacht het is echt tientjeswerk wat ervan afgaat.
Een nieuwe winterjas met 50% korting vind ik dan wel weer een mooie deal.
Leuk TO.

Shopze allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe hardloopschoenen. Had ik al even nodig.

En voor de rest niets...
Alle reacties Link kopieren
Een PS4 spel, een bordspel en setje paint markers. Ik heb alleen dingen gekocht die ik toch al wou hebben en waarvan ik de originele prijs wist. Was wel aan het begin van de week, als ik vandaag dezelfde items had gekocht dan zou het een tientje duurder zijn geweest.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter had een nieuwe bril nodig. Die heeft ze afgelopen maandag gekocht met 50% korting. Voor de rest hebben we niks nodig dus ik koop ook niks. Maar had ik nou bijvoorbeeld nog een nieuwe jeans of jas nodig zou ik wel even de stad induiken hoor.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Men koopt dus spullen die ze anders nooit had gekocht. Je trapt dus in deze nepperij, want in plaats van geld te besparen geef je teveel geld uit aan dingen die je anders niet had gekocht. Vaak zijn het ook nog eens nepaanbiedingen.
Ik wilde tot vandaag wachten met en laptop die ik op het oog had, was hij verdomme afgelopen dinsdag al helemaal uitverkocht en kan hem nergens anders vinden.

Maar ik ben al een maand lang aan het koopjes jagen. De postbode is iedere dag weer heel vriendelijk :D
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
29-11-2019 12:07
Men koopt dus spullen die ze anders nooit had gekocht. Je trapt dus in deze nepperij, want in plaats van geld te besparen geef je teveel geld uit aan dingen die je anders niet had gekocht. Vaak zijn het ook nog eens nepaanbiedingen.
Nope. Ik koop spullen die ik nodig heb of al wilde kopen. En ja, er zijn heel leuke aanbiedingen nu.
Life is short. Eat dessert first.
Ik was het niet van plan, tot ik de folder van de Kwantum in de bus kreeg en opeens het door mij gewilde servies 2+2 gratis was. Ik heb dit jaar een mooi gedekte Kersttafel! :-D
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
29-11-2019 11:09
Black Friday

een zwarte dag voor het milieu

Maar goed voor de economie, en die auto's rijden toch wel zullen alleen wat voller zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven