Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.



Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!



Iedereen is welkom!



De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren


Atelier Madame:



Oke Ik zal het niet meer doen (angel)



wat trouwens niet waar is is dat studenten gratis reizen, dat geld is destijds gewoon van de studiefinanciering afgehaald.



Of het wel of niet gratis is, staat eigenlijk beetje buiten de discussie. Verder is de waarde van een OV meer dan 3000 euro per jaar, (je kunt er ook eentje kopen als je wilt bij de NS, kun je door heel nederland crossen met bus, trein metro etc) Dat is er niet allemaal afgehaald.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog 2 punten van de Slankie liggen, iemand interesse (Flashy de enige?)?



Zet je email hier maar even neer, dan email ik ze.
anoniem_75611 wijzigde dit bericht op 20-04-2011 18:11
Reden: Kleine wijziging
% gewijzigd
Janna, ik heb een pak Optimel in de koelkast liggen. Zal straks de code even voor je opschrijven. Je kan me mailen op plops@rocketmail.com



Atelier, ik vind het ook niet kunnen. Je reist al "gratis" en dan kom je ook nog geld halen terwijl je niet eens echt vertraging hebt
Het is toch DE viva vrekkenclub? Ipv het?



Plops, je hebt mail!
Thanks, ik zal zo even kijken en terugmailen. Zal ik in het vervolg mijn codes gewoon richting jou mailen? Ik doe er nooit iets mee.....
Ja, graag! Ik deed er eerst ook niets mee, totdat ik er toch maar eens naar keek...
Alle reacties Link kopieren
En vandaag ben ik weer los gegaan op de kruidvat nyc actie. Toch wel handig dat de 2 kruidvatten waar ze nyc verkopen bijna op de route van werk naar huis liggen



De buit van vandaag is een lipstain, kleur nude, en een oogschaduw palletje van 4 kleuren (groen, bruin, beige, nog iets groen/bruinigs)



Morgen ga ik nog proberen een oogpotlood te regelen en dan hou ik er mee op.



Nog een andere vrekactie gedaan toen ik in het centrum was. Ik wil al een tijdje een shampoo zonder sls, parabenen en siliconen en ging dus even bij de tuinen kijken, daar was toevallig 20% korting op de Yes to ... serie. Is al niet zo duur, maar nu helemaal betaalbaar.



En dit weekend ga ik op visite bij mijn familie en ga ik een kruidvat treinkaart gebruiken van 12,50 (ik had toen ze in de aanbieding waren meteen 3 gekocht) ook weer lekker vrekkerig.
Semper ubi sub ubi
Alle reacties Link kopieren
Ook weer van de partij!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ben er ook!!!



Niet te geloven. Heb ik uitgerekend zelf de make-up toestand hier vermeld...nog niet één moment gevonden om bij een Kruidvat binnen te gaan.

Heel misschien morgen een kansje. Heb dus gewoon al de hele week 4 bonnen in m'n tas.



Wel deze ongelooflijk dure maand goed al bijna doorgekomen. Met autokosten, voorbereidingen en betalingen vrijgezellenfeesten zwager en schoonzus en feest ouders, nieuwe schoenen kids en ga nog maar even door. Heb gepuzzeld en gedaan en lukt me waarschijnlijk net zonder spaarrekening te plunderen. Wel ook omdat ik nog nabetaling kreeg.



Stroopwafelman en ik zijn nu beiden van ouderschapsverlof aan het terugkomen. dus alletwee tijdelijk extra dag erbij. Probeer alles te sparen zodat we weer eens wat opbouwen. Is ook wel eens fijn om spaarrekening een keer te zien groeien i.p.v. tot dieptepunt te zien zakken
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer, sterker nog, heb net 2 uur de tijd genomen om deel 1 eens door te spitten, maar ben er nog niet mee klaar. Staan ook weer leuke tips in!
Moppeman heeft het bonnetje voor het Lidl-kinderkookboek inderdaad ingeleverd.



Leuk !!
De invoering van de OV-jaarkaart betekende dat ik voortaan 60 gulden minder studiefinanciering kreeg per maand .........



En wat deed ik ermee ? NIETS !!! Ik woonde namelijk naast de school, en ben er welgeteld 1x mee naar de Efteling gereisd.
Kwam deze op een ander topic tegen: http://www.stofzuigerzen.nl/

http://www.thesimpledollar.com/



En er is een topic waaar vele concullega's van marktplaats worden genoemd: Zijn er meer soortgelijke sites als marktplaats?
Alle reacties Link kopieren
quote:Multivitamientje schreef op 20 april 2011 @ 18:07:

Ik heb ook nog 2 punten van de Slankie liggen, iemand interesse (Flashy de enige?)?



Zet je email hier maar even neer, dan email ik ze.

Multivitamientje, ik heb ook nog interesse in de Slankiepunten, mijn mailadres is: vivalayla1969@hotmail.com



Een nieuw topic! ik ga eerst nog ff het oude bijlezen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer van die Spits actie, had het kinderkookboekje graag gehaald bij Lidl. Met een dochter die heel slecht eet had ik er misschien nog wel wat tips uit kunnen halen.

Ik ben de laatste tijd wel redelijk vrekkerig bezig, maar dat is omdat sinds een dikke maand weer een baan heb en daardoor minder tijd heb om bijv. boodschappen te doen. Bovendien ben ik sinds vorige week begonnen met Weight Watchers en dat scheelt me dus weer geld aan lekkers, afhaaleten etc. (niet dat we het heel vaak deden maar toch). Wel is het een dieet met vrij veel groente en fruit, dus dat is wel vrij duur, al haal ik het meeste bij Lidl. Ik vind fruit van de markt vaak snel te rijp dus ga ik liever naar Lidl.
quote:moppetoet schreef op 20 april 2011 @ 22:58:

De invoering van de OV-jaarkaart betekende dat ik voortaan 60 gulden minder studiefinanciering kreeg per maand .........



En wat deed ik ermee ? NIETS !!! Ik woonde namelijk naast de school, en ben er welgeteld 1x mee naar de Efteling gereisd.

Is het nu een beetje te laat voor denk ik, want je schrijft in de verleden tijd - maar bij de ibg kan je ook aangeven dat je geen ov wilt, en dan krijg je dat bedrag per maand (het is nu 80¤) bij je stufi. Doe ik ook als ik een paar maanden naar het buitenland moet voor school.



En oke, we betalen dus 80¤ per maand, maar dat is al minder dan ik in mijn werkzame leven aan busabo naar mijn werk kwijt was. En ik reis best wel behoorlijk veel met het ov, dus ik haal het er goed uit. Het gaat inderdaad om het principe; je betaalt al zo gigantisch veel minder, een schijntje vergeleken met de normale reiziger, en eigenlijk voel je het niet eens. En die moeten dan ook nog meer gaan betalen omdat jij geld terug vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Oke nou ik weet je nu mening inmiddels over mijn geldterugacties ;)



Ik had de Milner trouwens een mailtje gestuurd over het feit dat de bordjes opzijn en ik dus naast het net viste. Kreeg als reactie terug:



'Zoals zowel op de actiesticker als in de actievoorwaarden staat aangegeven betrof het hier een op=op actie.



Echter, wij gaan proberen om deze actie naar ieders tevredenheid te kunnen afhandelen en zullen daarom uw gegevens doorgeven aan de verantwoordelijke voor deze actie.'



The story continues..



Ik vind het wel een beetje belachelijk hoor, ik kan ook een op=op actie in het leven roepen en een hele lage oplage uitgeven.. waardoor veel mensen met codes blijven zitten.
Janna, het mailen is er gisteravond bij in geschoten. Maar de code komt nog steeds jouw kant op! Sorry



Ik heb trouwens nog steeds geen bordjes ontvangen, terwijl ik ze wel hoor te krijgen
Lees weer mee. Wij zitten nog steeds te wachten op die NUON-bon van 50 euro.



Heeft iemand hem nog meer niet ontvangen? (Hima, jij hebt hem allang binnen, dus ze sturen hem wel rond)
Alle reacties Link kopieren
quote:roosje4 schreef op 21 april 2011 @ 09:55:

Lees weer mee. Wij zitten nog steeds te wachten op die NUON-bon van 50 euro.



Heeft iemand hem nog meer niet ontvangen? (Hima, jij hebt hem allang binnen, dus ze sturen hem wel rond)



Ik krijg die bon omdat ik NATUURstroom heb Roosje, ik weet niet of jij dat ook hebt? Als je groene stroom hebt, krijg je hem waarschijnlijk niet?



Ik heb er een opwind-radio voor besteld, zo'n ding wat je zelf nooit zal kopen maar wel in je noodpakket hoort te zitten (volgens de overheid). Ik vind hem vooral handig op het balkon en/of een picknick
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Flashy, ik heb je de code gemaild!
Hima, wij hebben ook NATUURstroom. We gaan eens even mailen.
Alle reacties Link kopieren
Thx voor de code.



Zijn er meer mensen die naar VGZ gegaan zijn en wel een brief voor een gratis kadootje gehad hebben? ik dus niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven