Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.



Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!



Iedereen is welkom!



De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren
aanstaande dinsdag is er een extra koopavond van 6 tot 9 bij alle schoenenreuzen met 20 % korting.
Alle reacties Link kopieren
quote:adios schreef op 01 oktober 2011 @ 21:20:

Hoi

ik zag net dat we vanaf maandag weer kunnen gaan sparen voor een nieuw kwartaal cadeau bij yunomi!

Ben zeer benieuwd wat het is! en als ik weer actief ga meedoen op de site hoop ik ook weer iets van de gratis producten te winnen!

Tot nu toe gratis van yunomi:

- 3 doosjes liptop tea.

- fles wasmiddel.

- nog een fles wasmiddel

- zeer grote fles was verzachter!



Zeker de moeite waard geweest voor mij om wat tijd door te brengen op die site!

Ik geloof dat ik deze site opgeef..



Het afgelopen kwartaalpakket heb ik niet gekregen en mail beantwoorden vinden ze erg moeilijk.



Ik heb nog wel meer dingen gratis gekregen van ze maar vind dit toch niet heel netjes van ze.
Ik ga ook weer meedoen met Yunomi. Ik heb echt al heel veel van ze gekregen.



Noa, aan mailen hebben ze een hekel, dat heb ik ook gemerkt. Ik stelde een keertje een normale vraag en kreeg een pissig antwoord terug.



Ik bedoelde inderdaad dat je problemen had met je computer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mugske schreef op 01 oktober 2011 @ 16:08:

@pinks: code heb ik op internet gevonden gratis.startpagina.nl/prikbordSuper Mugske! Dank je!
Downloaden via http://www.eropuit.nl/spoorselectie:

-gratis ondergronds avontuur in grotten Maastricht (t/m vr. 14 oktober)

-20% korting Scheepvaartmuseum Amsterdam

-2e kaartje gratis Affordable Art Fair (27, 28 oktober)

-2e kaartje gratis Groninger Museum (t/m 31 oktober)

-2,50 korting familievoorstellingen De boevenkoning en De heldenbrigade. Diverse locaties www.toneelmakerij.nl (13 november 2011 t/m 15 januari 2012)

-------------



cjp-pas met korting (t/m 31/10/'11)

www.cjp.nl/spoor



Bonnetjes te geef :

-2e kaartje gratis Teylermuseum (Haarlem) t/m 8-1-2012

-5 euro kortingp.p. attractiepark toverland (sevenum) t/m 31-12-2011

-4 euro korting Fantasia de gi-ga-grote muisical (+ 3 euro reserveringskosten per kaart, dus eigenlijk 1 euro korting p.p.) t/m 27-11-2011

-20% korting op kaarten De vier jaargetijden (Rotterdam 26/11, Arnhem 30/11, Enschede 2/12, Amsterdam 3/12, Leiden 7/12)

-2e kaartje gratis Universiteitsmuseum Groningen (t/m 15-11-2011)

-20% korting premiere NachtSpiele in DeLaMar theater 18-11-2011

-2e kaartje gratis museum Catharijneconvent (Utrecht) 15-10-2011 t/m 26-2-2012

-combikorting trip stoomtrein + rondleiding steenkolenmijn (Simpelveld), diverse data t/m 30/10

-3,95 korting p.p. Ecodrome Zwolle t/m 31-10-2011

-2e kaartje gratis Dood van een handelsreiziger, Rotterdamse Schouwburg 5,6,7 oktober, 2, 3,4, 17,18,19 november. Het lijkt erop dat je een eerste rangskaartje moet nemen van 32 euro.

-masterclass NS try-outfestival ( 6,7,8 okt Arnhem, 12,13,14,15 okt Amsterdam Zuid) voor 2,50 ipv 5,00 www.ns.nl/festival

-2e kaartje gratis dubbel-expositie Etrusken (Rijksmuseum van Oudheden Leiden en Allard Pierson Museum Amsterdam) 15/10/2011 t/m 15/11/2011 (Oudheden kost 12,-- p.p. Allard 9,50 p.p.)

-5 euro korting kunstboek Rubens doorgelicht (19,90 ipv 24,90) op=op bij alle boekhandels in NL t/m 10/11/2011

-50% koriting Dutch Design Awards - expositie (Eindhoven) 22-10-2011 t/m 30-10-2011



Voordelig naar Hamburg of Keulen:

www.vrijuit.nl/spoor

Hamburg code CHAH12L periode 1-1-2012 t/m 29-2-2012 3 nachten voor prijs van 2

Keulen DRNH12L periode t/m 31-3-2012



watervrouw [at] gmailpuntcom





(later deze maand alweer deel 4 van dit topic?!? )
Alle reacties Link kopieren
Korting op Duinrell tickets:



klik
Alle reacties Link kopieren
Hier een lezer-die-graag-wat-actiever-wil/moet-worden!



Ik weet dat een aantal van jullie de CocaCola producten hebben gespaard. Ik heb 3 tassen besteld en planning was september? Iemand al iets ontvangen?



Mugske, bedankt voor de MM code!
Alle reacties Link kopieren
Achterin de Wathandig (AH) zit een bon waarmee je gratis dreft platinum afwasmiddel kunt proberen. Ik heb er zojuist een gehaald. De bon met kassabon opsturen en dan krijg je het aankoopbedrag terug.
Alle reacties Link kopieren
In de winkel nu ook gratis Lassie wokrijst, er staat 'probeer gratis' op de verpakking en dan moet je de bon terug sturen.



(is de wathandig iets anders dan de allerhande?)
quote:pinks schreef op 03 oktober 2011 @ 14:35:

(is de wathandig iets anders dan de allerhande?)Ja, dat is een ander gratis tijdschrift van de AH.
Alle reacties Link kopieren
AH 25% korting op gezonde tussendoortjes



http://cmgtcontent.ahold. ... ezonde_tussendoortjes.pdf
Alle reacties Link kopieren
@pinks: bij welke winkel hebben ze die Lassie-rijst bij jou? Ik heb al een paar keer gekeken (AH & Coop) maar nog niets te bekennen.... vast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Cora, ik heb hem net bij AH gekocht.



Maar dat nieuwe tijdschrift heb ik niet gezien, misschien zo toch nog even terug! (ik woon er zo ongeveer naast dus kleine moeite)
Deel IV



Zo! Deze is zo goed als vol, dus we kunnen door met.... deel IV alweer!!
Alle reacties Link kopieren
nieuwe yunomi-pakket is bekend. shampoo uit 1e kwartaal ben ik nog niet aan begonnen



Spaarperiode: van 3 oktober 2011 tot 1 januari 2012



ebookers.nl korting - 250 Nomis

Je krijgt niet 1 maar 2 kortingen: ¤ 25,- korting bij boeking van vlucht + hotel, hier geldt een minimum van 3 overnachtingen

OF 10 % korting bij boeking van een hotel, allebei te boeken op ebookers.nl.



Yunomi verzorgingspakket - 500 Nomis

Rexona Cotton Dry, 35 ml

Andrélon: Shampoo Volume & Care

Andrélon Conditioner Volume & Care

Prodent WHITE NOW

Dove Men+Care Aqua Impact
Nog maar 12 reacties totdat het topic vol is (na deze nog maar 11 ) Dus iemand moet/mag een nieuw topic openen straks.



Ik vind het wel leuk wanneer een vaste forummer van hier een topic opent. Ik nomineer:

1. Janna

2. Hiltje

3. Himalaya
quote:Janna_ schreef op 03 oktober 2011 @ 14:54:

Deel IV



Zo! Deze is zo goed als vol, dus we kunnen door met.... deel IV alweer!!



Zow.....Ben ik even dik mosterd Had mijn pagina niet meer ververst.....



Wel leuk dat mijn nr 1 het geopend heeft Vindt jou een leuke vrekker Janna
Alle reacties Link kopieren
quote:roosje4 schreef op 02 oktober 2011 @ 16:53:

Ik ga ook weer meedoen met Yunomi. Ik heb echt al heel veel van ze gekregen.



Noa, aan mailen hebben ze een hekel, dat heb ik ook gemerkt. Ik stelde een keertje een normale vraag en kreeg een pissig antwoord terug.



Ik bedoelde inderdaad dat je problemen had met je computer.

Ja, yunomi.. denk dat ik het even oversla, vind het pakket nu ook niet supervernieuwend (en tsja ik krijg het geeneens.. ).



Ondanks de computerproblemen wel alle emails gekregen en ook voor de crash zat er geen email van yunomi of kiala bij.



Bij de hoogvliet nu sparen voor catisfaction (kattensnoepjes), die 2 van mij worden er wild van .

Als iemand ze niet spaart, wil diegene het mij dan misschien toesturen.

Verzendkosten komen we wel uit vermoed ik .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven