Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren
quote:Mugske schreef op 22 april 2011 @ 10:50:

ah voordeelbonnen kun je gewoon nog een keer printen en bij een volgende keer weer inleveren hoor. bij mijn ah daar geen problemen mee gehad en dat ook op internet gelezen.

vorige week een shirtje gekocht bij shoeby. kreeg ik een voucher bij voor 2e kaartje gratis voor Zwaluwhoeve. ik ga er geen gebruik van maken, dus wie geinteresseerd is kan mij mailen op mugske @ live.nl, dan stuur ik hem graag op (originele voucher moet ingeleverd worden namelijk)

actie gelding t/m 15 december 2011

maandag t/m donderdag

reserveren is noodzakelijkIk zou heel graag die 2e kaartje gratis willen hebben voor Zwaluwhoeve. Ik heb een kappersbon een reactie hierboven voor jou als je die wilt. Mijn e-mail is **********. (Als je het kwijt wil aan een stille meelezer.)
voor de moneymiljonair-spaarders: er is een paas-puzzel waarmee je parels kunt verdienen. inloggen op de site en volgens mij staat het onder prijsvragen. oplossing: paasmandje. ik kreeg 2.500 parels en je maakt volgens mij ook nog kans op meer.

@Fristi: je hebt mail
Nav dit topic heb ik me een maandje geleden aangemeld bij Buzzer en vandaag heb ik mijn eerste Buzzkit binnen: 6 flessen Coolbest Raw-sap. Komt goed uit, zo met de Paasbrunch dit weekend. Gelukkig wist ik het al een paar dagen dat ik hem zo krijgen, heb dus kunnen bezuinigen op de sapjes tijdens het boodschappen doen.
Hallo allemaal,

Ik weet niet of het hier al eerder genoemd is, maar via de website van yunomi kun je een gratis proefpakketje Lipton thee aanvragen.

Dit is de link:

http://www.yunomi.nl/regi ... stom_ba_1109_lipton/start
quote:LadyPhoxy schreef op 23 april 2011 @ 11:15:

Nav dit topic heb ik me een maandje geleden aangemeld bij Buzzer en vandaag heb ik mijn eerste Buzzkit binnen: 6 flessen Coolbest Raw-sap. Komt goed uit, zo met de Paasbrunch dit weekend. Gelukkig wist ik het al een paar dagen dat ik hem zo krijgen, heb dus kunnen bezuinigen op de sapjes tijdens het boodschappen doen.

Hi

nooit van gehoord, heb net even de site zitten bekijken en klinkt wel interresant. Krijg je regelmatig dingen om te testen??hoe gaat het in zijn werk en wat zijn de nadelen?

wel leuk inderdaad dat je dat mooi net voor de pasen binnen hebt!

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Ik kan je er nog niet zo veel over vertellen, want dit is dus pas mijn eerste keer om te buzzen.

Maar je hebt bij aanmelden wat vragen moeten bepalen en daarmee bepalen ze of je in de doelgroep valt van het te buzzen product. Je krijgt dan nog even een vragenlijst en als je die hebt ingevuld en je hoort bij de eerste zoveel die ze nodig hebben (in dit geval 5000 personen), krijg je het product toegestuurd.

Bedoeling is dus om andere mensen te kennismaken met het product.

Je moet hier dan uiteindelijk een rapportje over schrijven wat je gedaan hebt om dit te doen.

Ik ga dus morgen de hele familie laten testen!

Ik hoop dat ik nog vaker uitgenodigd word!
Gisteren voelde ik me echte een suffe doos.

Ging ik eindelijk naar 't kruidvat met m'n bon in de aanslag en warempel....het hele schap stond nog vol. Zie ik naast me een ander die haar vriend een bon gaf en ieder een NYC product gingen scoren. Het erge was dat ik vier bonnen had uitgeprint en stroopwafelman net naar de auto was gelopen

Maar vandaag alles ruimschoots gecompenseerd............heb twee oogrollers bij trekpleister gescoord. deze keer wel stroopwafelman in gezet en nog twee nagellakjes van NYC. Na alle opmerkingen vond ik nagellak wel betrekkelijk veilig product. Misschien niet het duurste maar wel altijd leuk voor de zomer.

Ook jammer dat ik net de Danex-tip van de etos had gemist, maar heb in ieder geval één grote Sanex gescoord.

Vrekacties erg geslaagd. Ben ook bang dat het nodig is ha ha. Hadden vandaag speciaal dagje met stroopwafel kindjes gepland. Naar de bioscoop en dat is totaal niet vrekwaardig, maar wel erug leuk!
Vandaag ook even gebruik gemaakt van die nyc actie en een foundation gehaald, ben benieuwd.

Bij onze hema was niks met 50% korting van de paaschocolade. Dus 4.50 neer mogen leggen voor paas petit fourtjes voor mijn ouders.
hier was het 30% korting op het paasspul bij de hema en 1 plus 1 halen bij de paaseieren Heb dus een leuke paaskuiken (hieronder degen met het petje op) gekocht voor tante waar ik morgen ga brunchen. Was nu 1,75. Ook verschillende eitjes gekocht.

shit vergeten eieren voor het verstoppen. Ga gauw nog naar de supermarkt
hoe werkt die NYC actie? ik kon er in het krantje niets over vinden
Er staat een link naar de bon op gratiz.nl, en je kon tot vandaag (dacht ik ) een oud make up artikel inleveren bij kruidvat, en dan met die bon een nieuw artikel van NYC meenemen. Bijv een oogpotloodje inleveren , en een nagellak meenemen.
quote:Flashy schreef op 21 april 2011 @ 10:39:

Thx voor de code.

Zijn er meer mensen die naar VGZ gegaan zijn en wel een brief voor een gratis kadootje gehad hebben? ik dus niet Ja, ik wel... Je kon kiezen uit hotelbon, dolfinariumkaartjes (3x) of een canvasdoek, geloof ik
Even een vraagje. Ik moet ook wat gaan bezuinigen op de boodschappen, want het loopt een beetje de spuigaten uit :$

Maar: ik ben te 'lui' om boodschappen te doen bij meer dan één winkel. Nu doe ik al mijn boodschappen bij de AH en hoewel ik daar best efficient inkoop, vind ik het nog niet goed genoeg.

Wat is een winkel met een vergelijkbaar assortiment als wat de AH heeft, maar dan goedkoper? Ik zat te denken aan de Jumbo, maar hebben ze daar bijvoorbeeld lekker brood?
Polderbrood van de jumbo is lekker. Dat is donker (volkoren) brood. Nadeel van de jumbo is dat het altijd zo druk is en dat je helemaal van voor naar achter de rijen door moet (je kan niet halverwege naar links of rechts). Groetjes adios
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Grappig topic dit, verwachtte allemaal tips voor goedkope vervangers van dure dingen en zo, maar nee - het is een shop-topic en ik blijk een mede-vrek te zijn . Vanavond een nieuwe huistelefoon gekocht, eentje met ingebouwd antwoordapparaat en met gratis extra handset (=goede deal).
Captain Obvious, ik ga wel eens naar de Jumbo, maar vind hem niet echt goedkoper dan AH. Ze zijn waarschijnlijk wel iets goedkoper in A-merken, maar hebben geen goedkoop merk zoals bijv. Euroshopper van AH, dus ben ik uiteindelijk toch duurder uit. het brood van Jumbo vind ik overigens wel lekkerder dan het brood van AH. Vers spul zoals vlees, groente en fruit vind ik wel een stuk duurder als bij AH.

Bij de Hema hier was het paasspul overigens niet afgeprijsd, bij Jamin was het wel voor de helft. Ik had een paar leuke mandjes gezien voor de kinderen, maar ging eerst nog even naar AH om boodschappen te doen. Toen man later terugging was het al weg en heeft hij 1 groot mandje met paassnoep meegenomen voor de kinderen, was nu 4,50. Ik zet het maar voor ze neer zodat ze morgen als ze beneden komen gelijk verrast worden.
dubbel
Mijn grote boodschappen doe ik bij de Lidl (elke week) en bij de Jumbo (1x per maand).

Kleine dingetjes in mijn eigen dorp, maar als de supermarkt hier zelfs geen Goudband Koffiemelk van Friesche Vlag verkoopt, maar alleen eigen merk, dan ben ik snel weg. Vrek of niet, ik wil het wél lekker hebben.
Het was hier 50% korting op de paasproducten bij de hema Ik heb dus even wat paaseitjes gescoord voor het bezoek wat morgen komt! Hoera! Erg bedankt voor die tip!
Ik vind de hoogvliet (met erg goed brood) een betere supermarkt dan de AH, ze hebben À en B merken en een eigenmerk. Ze zijn zeker voordeliger.

Maar helaas nog niet landelijk.

Jumbo vind ik geen fijne winkel en zeker niet goedkoper.

Dan kan je beter naar Digros of Dirk vd Broek gaan.

Deze laatste heeft fabrieksbrood, maar in sommige (grote) winkels ook een bakkertje.
c1000 vind ik altijd wel een prettige winkel. lekker brood en niet duurder dan de jumbo + dat ze goedkope merken hebben. vlees is ook duidelijk goedkoper dan bij de ah en lekker ook.

ik doe wel vaak boodschappen bij de jumbo omdat deze het dichtstbij is, maar iedere week beloof ik mezelf het niet meer te doen. echt iedere week weer een stress daar gezien de veel te lange schappen en weinig ruimte. bah. (vriend vindt jumbo prettiger = groter bij ons)

bas vd heijden vindt ik ook wel een goede winkel, maar dan moet je je brood alsnog bij de ah of c1000 ofzo halen. want dat vind ik daar echt niet te eten maar smaken verschillen gelukkig. (puur fabrieksbrood hier dus)
Ik doe liever boodschappen bij de ah dan bij de jumbo. Doordat de ah het euroshopper merk heeft en ook vaker 35% korting is de ah echt goedkoper. Brood vind ik dan wel weer lekkerder bij de jumbo. Al ga ik eigenlijk alleen maar naar de jumbo voor de crokey sateh chips voor mijn vriend, en de jumbo ligt dan ook vlak bij mijn werk.

De aldi is tegenwoordig een afrader. De prijzen zijn behoorlijk omhooggegaan en kwalitatief is het echt niet beter dan euroshopper en dat is toch echt goedkoper. De lidl is wel weer een aanrader, daar moet ik eigenlijk vaker heengaan.
Semper ubi sub ubi
Ik ga altijd naar de AH maar brood koop ik daar niet. Dat is toch ook gewoon fabrieksbrood dat wordt afgebakken in de winkel? Voor een paar eurocentjes meer koop ik bij de bakker (t.o. de AH hier) echt lekker brood. Niet vrekwaardig misschien maar wel zo lekker
if we all light up, we can scare away the dark...
Hier worden ook de boodschappen bij de AH gedaan, vind ik toch goedkoper dan de Aldi en de C1000 hier in de buurt. Naar de Jumbo gaan wij eigenlijk maar zelden (mss 1 per 2 maanden).

Brood maken we tegenwoordig zelf, vond het brood van de AH niet echt lekker en van de Aldi zeker niet.

Daarnaast ga ik 1 per maand met mijn moeder naar de Lidl.

Misschien niet echt vrekwaardig maar de meeste groenten haal ik nu nog bij een boerderijwinkel hier vlak bij. Maar hopelijk hoeft dat straks niet meer en kunnen we lekker verse groenten eten uit onze moestuin en moesbalkon (haha raar woord).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven