Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren
Bonen en linzen en mais (en tomaten en tomatenpuree) heb ik ook uit blik.

Verder niet. Niet lekker (genoeg).

Diepvries vooral spinazie en doperwten.

Binnenkort eens sperciebonen proberen want die zijn goedkoop uit de diepvries en meestal maak ik er toch sajoerboontjes van dus een iets mindere smaak wordt dan ook opgeheven.
Omdat TNT nu PostNL heet, kun je op de website een gratis standaard dubbele kaart maken en versturen (ter waarde van ¤ 2,86).

www.postnl.nl/kaart maak de kaart aan en vul bij het afrekenen de code PostNL in.

Geldig t/m 15 juni, dus nét niet op tijd om een geslaagde te feliciteren.

Maar er zijn zat andere gelegenheden waar je een kaartje voor kunt sturen. En zo niet, dan stuur je gewoon zómaar een kaartje
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Goede-avond dames ,

Ik kan helaas niet echt een bijdrage leveren voor vrekkentip(s), maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd wel goed gevrekt hebt.

Vorige week kon ik mijn dove-pakket eindelijk ophalen die ik bij Yunomi verzameld had en inmiddels staat mijn volgende kwartaalcadeau al in de bestelling. En ik moet wel zeggen dat het sparen vrij snel gaat.

Ik heb mij jl. aangemeld voor een campagne van Purina One van 'the insiders' en ben uitgekozen om deel te nemen. Dus vorige week vrijdag werden de poezen blij verrast met een groot pakket met 3 zakken voer, een leuk speeltentje en wat uitdeelzakjes.
himalaya: ik heb al wel wat kaarten gemaakt voor juni en juli. Je vult gewoon de bezorgdatum in
Oh? Dus je kunt er meer dan 1 vesturen, gratis?
quote:-a- schreef op 27 mei 2011 @ 19:51:

himalaya: ik heb al wel wat kaarten gemaakt voor juni en juli. Je vult gewoon de bezorgdatum inWaar kun je nou uiteindelijk de actiecode invullen? Ik zit nu bij het eindpunt van 'eenmalige machtiging' maar zie nergens dat ik een actiecode kan invullen.. ga nog maar even niet verder,
bij betalen en dan onder de berekening,daar kun je iets van actie code aanklikken
en ik heb met 1 account meerdere kaarten met de actiecode gemaakt
Voor prijsvergelijking van kokosvezel-potgrond van Action met de Hema heb ik dit gejat van een ander forum.

http://palmvrienden.net/forums/viewtopi ... =24&t=3488
quote:-a- schreef op 27 mei 2011 @ 22:02:

en ik heb met 1 account meerdere kaarten met de actiecode gemaaktOh, ik heb geen account, misschien scheelt dat...
Is het mosterd, of doe ik iemand hier een plezier met deze link?

En voor de liefhebber heb ik ook nog een Wehkamp-code, en voor wie er naar de Efteling wil AH-plakkers voor korting.

Wie het eerst komt, maalt het eerst, maar kan wel even duren voor ik reageer, ben vandaag niet thuis.

Interesse? Mail naar: perelvanhetvivaforum@gmail.com
Hier geven ze per dag 250 setjes ansichtkaarten weg. Als er met rode letters gratis bij staat, zijn ze nog gratis. Anders moet je even een andere dag proberen! Je kunt zelf kiezen welke je wilt en je krijgt ze dan gratis thuis gestuurd.
Postzegelsmetkorting.nl is wel handig ja. Nadeel is wel dat je ze per 25 stuks moet kopen, maar het is wel goedkoper.
Jemig zeg, als je vrekt, dan lukt niet alles. Zegels sparen voor een gratis doos boodschappen bijvoorbeeld. Wij hebben een Coop winkel (SuperCoop heet ie hier), waar je zegels kunt sparen voor een gratis pakket. Dat ga ik dus nooit redden. Iemand die zegels daarvoor over heeft en mij wil helpen? Ik heb zelf wel coca cola codes en volle efteling kortingkaarten in de aanbieding en waarschijnlijk ook wel DE Punten. Voor de klussers onder ons; ik wil ook wel ruilen tegen spaarkaarten van de Formido waar je gewoon zonder voorwaarden korting aan de kassa mee krijgt.
Het is al eventjes geleden. alle bruiloftperikelen achter de rug dus er kan weer geld gespaard worden i.p.v. uitgegeven. Deze week vakantiegeld en belastingteruggave. Voelt wel lekker om weer eens de goede kant op te kunnen boeken. Naar de spaarrekening i.p.v. naar betaalrekening.

Verder ook weer even actief alle geld-terug-acties afgespeurd.

Heb m'n lijstje al klaar.

Had trouwens van de week echt heel snel m'n geld terug. Meestal als je binnen 2-4 wkn iets moet krijgen valt dat nog te bezien, maar van de Liga geld terug actie had ik na twee dagen het geld al op m'n rekening.

Verder moest ik nog wat kleding voor de kids en hadden deze wk erg leuke acties bij twee winkels hier in de stad. Voor niet al te veel geld garderobe van de kids weer aangevuld. Zo...en nu de hand op de knip de rest van de maand want de vakantie staat al weer bijna voor de deur dus van te voren wil ik nog even mijn buffer versterken.
Heb overigens laaste tijd wel alles gevolgd en ben vol bewondering over jullie groente-en-fruit projecten. Ik ben dan ook weer met zoiets bezig en dan ben ik toch niet op tijd met van alles. Zo had ik laatst de juf van stroopwafelzoon een tomatenplantje cadeau gedaan. Ook een voor mezelf gekocht. Van haar krijg ik uitgebreid verslag van de enorme afmetingen van dat ding terwijl die van mij nog echt niets voorstelt.

M'n talenten zijn denk ik niet echt op het groene vlak

Net wel nog even een gratis communiekaartje via PostNL verstuurd en een gratis kaartje van de page waardoor ik nu een gratis pak kan gaan bemachtigen.
Waar vinden jullie toch allemaal die geld terug acties?? Vraag het me echt elke keer weer af.
Er zijn in ieder geval wel een aantal sites waar ze onder elkaar gezet worden. Ik gebruik toch altijd even google en op gratiz.nl worden ze ook altijd erg snel toegevoegd!

Ze vinden ben ik dan ook niet slecht in. m'n bonnetje bewaren en op tijd opsturen is voor mij een grotere uitdaging
ik zag iets voorflitsen hier ah voordeelcoupons. hoe kom ik er aan en kan iemand mijn link geven met die coupons

alvast bedankt
Iets teruglezen en de links staan er.. van de AH-coupons
Klopt!

Hoi Noa Lynn!
Voor honden- of kattenbezitters: gratis Hill's Science Plan

Science plan
Ik schrijf weer eens mee na een lange tijd want ik heb een vrektip!

Onlangs ben ik lid geworden van de ANWB. Ik heb een baan waarbij ik veel met m'n auto op de weg zit. Ik moet er ook niet aan denken om pech te krijgen!

Dit jaar bestaat de ANWB 65 jaar waardoor je nu voor een lidmaatschap ¤65,- betaald. Wat zo mooi is, zag ik onlangs is dat je met de ANWB-pas kan tanken met korting! Dan moet je wel tanken bij één van de 600 deelnemende tankstations. Toevallig zit één van die tankstations bij ons in de straat dus da's mazzel! De korting kan oplopen tot 2,50 per tankbeurt (0,05 tot 0,06 ct. per liter) Het tegoed spaar ik op mijn Mijn ANWB account en ik kan het vanaf ¤25,- laten uitkeren op mijn bankrekening. Als ik zo spaar dan het ik het lidmaatschap voor niets. Ik tank zo'n beetje iedere week.

Hier vindt je een lijst met alle deelnemende tankstations. Wie weet zit er ook één bij jullie in de buurt.

Mocht iemand nu lid willen worden van de ANWB en dit via mij willen doen (ik ontvang dan een presentje), laat het dan even weten
quote:Janna_ schreef op 29 mei 2011 @ 13:17:

Klopt!

Hoi Noa Lynn!

hej Janna..

Zoals je merkt ben ik een stille meeleesster tot nu toe op dit topic .
Altijd leuk op maandagochtend eventjes de reclamefolders doorspitten op internet voor het lijstje van de weekboodschappen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven