Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.



Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!



Iedereen is welkom!



De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren
Echte vrekkenactie:



Naald en draad pakken om het gesprongen bandje van een simpel wit hemdje even vast te zetten. Ipv het ding in een hoek smijten, vergeten en over een paar weken een nieuwe kopen.



Nu ga ik de kosten van een pedicure uitsparen door in de tuin te gaan zitten weken, eelt verwijderen, vijlen en nagels lakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 30 mei 2011 @ 11:49:

Echte vrekkenactie:

Naald en draad pakken om het gesprongen bandje van een simpel wit hemdje even vast te zetten. Ipv het ding in een hoek smijten, vergeten en over een paar weken een nieuwe kopen.

Zo vrekte ik afgelopen week door een broek korter te maken die ik te lang had gekocht (en korting gekregen omdat ze geen kortere hadden). De broek lag daar al 2 jaar op te wachten voordat ik dat eens ging doen... Toch eigenlijk een werkje van niks met mijn goede naaimachine... Dat was wel fijn want nu hoefde ik niks nieuws te kopen!



Oh en voor de klussende dames: Deze week zijn er 20% korting stickers bij de Karwei
Alle reacties Link kopieren
quote:DeWareJacoba schreef op 29 mei 2011 @ 19:10:

Ik schrijf weer eens mee na een lange tijd want ik heb een vrektip!



Onlangs ben ik lid geworden van de ANWB. Ik heb een baan waarbij ik veel met m'n auto op de weg zit. Ik moet er ook niet aan denken om pech te krijgen!



Dit jaar bestaat de ANWB 65 jaar waardoor je nu voor een lidmaatschap ¤65,- betaald. Wat zo mooi is, zag ik onlangs is dat je met de ANWB-pas kan tanken met korting! Dan moet je wel tanken bij één van de 600 deelnemende tankstations. Toevallig zit één van die tankstations bij ons in de straat dus da's mazzel! De korting kan oplopen tot 2,50 per tankbeurt (0,05 tot 0,06 ct. per liter) Het tegoed spaar ik op mijn Mijn ANWB account en ik kan het vanaf ¤25,- laten uitkeren op mijn bankrekening. Als ik zo spaar dan het ik het lidmaatschap voor niets. Ik tank zo'n beetje iedere week.



Hier vindt je een lijst met alle deelnemende tankstations. Wie weet zit er ook één bij jullie in de buurt.



Mocht iemand nu lid willen worden van de ANWB en dit via mij willen doen (ik ontvang dan een presentje), laat het dan even weten Ik wil wel, maar pas over een maand of 2, weet niet of je dan nog steeds mensen aan kunt melden? laat het me maar weten,
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik zie pas net dit topic,heel leuk! Ik moet nog helemaal bij lezen maar ik heb een vraag.



Wij willen met het gezin naar Drievliet toe, weten jullie nog een site waar ik kortingscode etc kan vinden?



Ik heb ook al gekeken op marktplaats daar staat ook het eea
Alle reacties Link kopieren
quote:lies_lies schreef op 30 mei 2011 @ 12:26:

[...]





Ik wil wel, maar pas over een maand of 2, weet niet of je dan nog steeds mensen aan kunt melden? laat het me maar weten, mailadres is xxx (haal ik zo weg, niet quoten)Zo mag ik het toch wel quoten? Ik zal je straks mailen
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 30 mei 2011 @ 11:49:

Echte vrekkenactie:



Naald en draad pakken om het gesprongen bandje van een simpel wit hemdje even vast te zetten. Ipv het ding in een hoek smijten, vergeten en over een paar weken een nieuwe kopen.



Nu ga ik de kosten van een pedicure uitsparen door in de tuin te gaan zitten weken, eelt verwijderen, vijlen en nagels lakken.He, wil jij mijn werkaanbod niet ruineren?
Alle reacties Link kopieren
Ik knip overigens zelf mijn haar
Met mijn probleemvoetjes van mij ga ik toch maar naar de pedicure, die van mij verricht echt wonderen. Daar kan ik zelf niet tegenaan eelt-raspen.

Zodra ik twee dagen op slippertjes heb gelopen knallen de kloven in mijn hielen. Dankzij haar goede zorgen is dat een stuk minder geworden, en gebeurt het maar één keer per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Weer een geld terug krijg actie:

'Probeer gratis een 500 grams beker Demeter Biogarde kwark mager, halfvol en vol' kopen bij de biologische winkel

http://www.zuiverzuivel.n ... 4BCC90EE5F7D313B926B.ashx
Alle reacties Link kopieren
quote:pasta schreef op 30 mei 2011 @ 13:08:

Hoi, ik zie pas net dit topic,heel leuk! Ik moet nog helemaal bij lezen maar ik heb een vraag.



Wij willen met het gezin naar Drievliet toe, weten jullie nog een site waar ik kortingscode etc kan vinden?



Ik heb ook al gekeken op marktplaats daar staat ook het eeaIk kwam op de volgende mogelijkheden uit:

http://www.koopem.nl/aanb ... korting-veronica-magazine

http://www.de.nl/hollandseuitjes/



En misschien met de uitzegels van de c1000?
Alle reacties Link kopieren
Atelier madame dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Kan ik iemand nog een klein dan wel groot plezier doen met een waardecheque twv 10,- in de Wolkyshop?

Je kunt hem online gebruiken (cadeauboncode 'Leontien2011') of in de winkel (dan moet ik hem even toesturen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook heel irritant voor de mensen achter mij in de rij, allemaal geld terug actie dingen gekocht en die apart afgerekend. Zowel voor een vriendin als voor mijzelf (en als zij het niet wil, mag ze het geld aan mij geven hehehe).

Dat was dus 2 x page toiletpapier, 2x MeiAsian woksaus en 2 x Carbonell olijfolie.

De kassajuf vond het geen enkel probleem en juist wel lollig....maar de oudere chique dame achter me keek een beetje zuur.



Net aan het einde van de maand al mijn uitgaven opgeteld en ik ben echt net binnen mijn budget gebleven. Dat wist ik al, want ik heb de afgelopen dagen echt extra mijn hand op de knip gehouden, dus is het net gelukt.



Maar goed, nu begint overmorgen de nieuwe maand en kan ik direct weer extra op gaan letten. Het wordt een dure maand mbt twee uitstapjes en een flink aantal cadeautjes en de kapper.

Ik heb net al een begroting gemaakt met ook mijn boodschappen en mijn normale kosten aan mijn wekelijkse borrelavondje etc en ik kan het redden maar dan zit er verder niet veel extra meer in voor onverwachte leuke dingen, komende maand. Nog net 1 keer een terrasje of een bioscoopje maar dan houdt het al bijna op.



En de maand daarop is het wederom bal met een huwelijk dus een vrijgezellenfeest en een cadeau etc... En zo is er elke maand wel weer wat.



Maar ik vind het wel tof als het me lukt, want dan hoef ik lekker niet in te teren op mijn buffertje en dat geeft me wel een gevoel van vrijheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Punica schreef op 30 mei 2011 @ 12:09:

[...]

Oh en voor de klussende dames: Deze week zijn er 20% korting stickers bij de Karwei En Gamma .
Alle reacties Link kopieren
En bij de praxis ;) als je boven de 50 euro koopt. Net potten voor in de tuin gekocht met wat planten. Was iets van 48 euro. Toen bedachten we nog dat er nog potgrond bij moest. Dus het bedrag kwam boven de 50 euro, ging er 15 procent vanaf :d boven de 100 euro is het 20%. Mooi meegenomen dus, de potten waren ook nog is met 25% korting. Hihi lekker gevrekt
Alle reacties Link kopieren
Ik ging eventjes jalouzien halen bleek het en een folderaanbieding te zijn en we hadden een bon van 20% korting.

Heb nu eventjes meer dan 25 euro korting gekregen, morgen komt mn vader ze ophangen als ik klaar ben met werken.



Kan ik eindelijk weer in het donker slapen ipv al om half5 wakker te worden met de zon in mn slaapkamer .
Ik moet nog even secondenlijm kopen, en dan ga ik eindelijk een etagère maken van qua kleur bij elkaar passende kop-en-schoteltjes van de kringloop. Met de lijm erbij zal het zo'n......EUR 2,30 gaan kosten.



Zoiets, maar dan schoteltjes in verschillende grootte. Filmpje wél afkijken, anders snap je hem niet. (Niets schokkends, gewoon Bert&Ernie van Sesamstraat).

http://www.youtube.com/watch?v=d9A2njhZOR4



Chips-/fruitschalen heb ik gemaakt van elpees, die kun je soms zelfs gratis krijgen op Koninginnedag. Gewoon omsmelten in de oven, elke schaal is uniek.

http://www.youtube.com/watch?v=G-KVx5U5 ... re=related
Alle reacties Link kopieren
Bespaartip:

Wij hebben 2 grote konijnen en ons stro en hooi halen we altijd bij een boer. We betalen 2 euro voor een hele grote baal hooi of stro (ruim 25 kilo, dus zo'n echt stro of hooipak).

Enig nadeel, je moet er wel de ruimte voor hebben.....
Alle reacties Link kopieren
Moppetoet: Dat zijn leuke creatieve dingen Echt super! Lijkt me ook leuk om te maken
Crea hoor Moppetoet! Op zich ben ik ook best creatief, alleen heb ik het vaak te druk met vanalles en nog wat en dan heb ik er geen rust voor
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel een kleine bespaartip met stroom, misschien staat ie ook wel op het forum. Als ik strijk, strijk ik eerst de moeilijkste gevallen, als ik de stekker eruit trek is het ijzer nog warm, en strijk ik nog wat makkelijker dingen. Zo is het strijkijzer ook meteen afgekoeld.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Ja, da's een goeie.

En altijd laders van je gsm enzo uit 't stopcontact halen, je tv niet op standby laten staan, je verwarming al een uurtje voor je naar bed gaat lager draaien, dat soort dingen bij elkaar scheelt best veel uiteindelijk...
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik heb vandaag mijn vlierbesranje geproeft en het is best goed gelukt al zeg ik het zelf! Beetje aparte smaak.
Alle reacties Link kopieren
Had van het voorjaar een bezwaarschrift ingediend tegen de WOZ waarde van onze woning. We zitten in de verbouwing en er zit geeneens een dak op en dan de boel peilen op 219.000 euro???!!!????Gelukkig is vandaag de taxateur langs geweest en die zei dat we waarschijnlijk alleen voor de grondprijs WOZ moeten berekenen. Weer tientallen euros verdiend vandaag!
OMG.......Ik ben mijzelf te buiten gegaan

Heb ruim ¤80,- aan lekker eten gehaald.....Nog erger,geen spijt Behalve van de donuts......die waren 2,50 per stuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven