Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.



Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!



Iedereen is welkom!



De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat heeft tot 18 juni reizen op een zaterdag of zondag voor 12,95.

Actie is er nu niet meer maar ik zag op MP nog een paar kaartjes aangeboden.

Zelfs voor minder dan die 12,95.
Alle reacties Link kopieren
ok goede tip

balen dat ze t niet meer bij de winkel hebben waarschijnlijk, maar ik kan het altijd nog via MP proberen...
Alle reacties Link kopieren
Pumica,

Ik heb er nog een voor je. Moet nu weg, kan het vanavond met je regelen
Ik was helemaal gelukkig vanmiddag... Had nog wat zomerjurkjes nodig, en ben bij de W.ibra geslaagd voor twee hele leuke jurkjes en een shirt.

Vervolgens zag ik bij een andere zaak bijna precies hetzelfde jurkje hangen als ik bij de Wieb gekocht had, maar dan vier keer zo duur... en twee keer zo duur als ik nu in totaal kwijt was, en dat voor 1 jurkje.



Vroeger zou ik nooit naar Wieb gegaan zijn, en had ik die veel duurdere jurk gekocht. Toen ik dat vanmiddag besefte, en doorhad hoe veel geld ik nu bespaard had... ging ik bijna huppelen midden in het winkelcentrum.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem0207 schreef op 01 juni 2011 @ 16:45:

Eén tubetje secondenlijm zou EUR 3,19 moeten kosten ?????

Ammedikkederrière !!!! Dat is acht harde Nederlandsche florijnen !!!!



In de pauze langs de Zeeman gelopen, twee tubes secondenlijm voor EUR 0,59.





De secondenlijm van de Zeeman plakt prima, mijn vingers zijn inmiddels weer los.

En de kopjes en schoteltjes plakken netjes aan elkaar.



De secondenlijm van de Xenos is EUR 1,50 voor zes tubes, trouwens. Ik heb mijn voorraadje dus aangevuld.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een kortingscode voor het gratis verzenden van een dvd bij Bol.com? Ik zit me lens te zoeken op google, maar kan niets vinden, misschien doe ik wat fout...
Alle reacties Link kopieren
Goede tip van de nieuwsbrief van de Hema, 2,50 korting is altijd mooi meegenomen. Een paar sokken kan een mens altijd gebruiken ;).



Een tip van mijn kant voor de bioscoopliefhebbers: savemyday.nl (soort van groupon), heeft vandaag een bioscoopbon in de aanbieding voor 1,50. Scheelt toch ruim 7 euro en op die manier dus leuk een uitstapje voor weinig geld. Ze verkopen er maar 3300 dus je moet er wel snel bij zijn.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of er alweer nieuwe AH bonnen/printlijstjes zijn? Ik kan de link zo snel niet vinden bij m'n favorieten.
Alle reacties Link kopieren
Google is op ah korting . tk

daar staat altijd een overzicht



zijn maar tot 5 juni geldig dus een dezer dagen zullen wel nieuwe verschijnen
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies.



Ik ben helemaal terug.

Getrouwd en wel en terug van onze huwelijksreis sinds vrijdagochtend :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:mardejo schreef op 03 juni 2011 @ 14:42:

Pumica,

Ik heb er nog een voor je. Moet nu weg, kan het vanavond met je regelen

Oh sorry ik las het te laat .... Ik heb er al een geregeld via MP als het goed is....

Toch bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 06 juni 2011 @ 13:38:

Hallo ladies.



Ik ben helemaal terug.

Getrouwd en wel en terug van onze huwelijksreis sinds vrijdagochtend :-)Gefeliciteerd !
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Flashy schreef op 06 juni 2011 @ 13:38:

Hallo ladies.



Ik ben helemaal terug.

Getrouwd en wel en terug van onze huwelijksreis sinds vrijdagochtend :-)



Flashy gefeliciteerd!!

Heb je een mooie dag/ huwelijksreis gehad?!
quote:ties84 schreef op 05 juni 2011 @ 21:26:

Heeft iemand een kortingscode voor het gratis verzenden van een dvd bij Bol.com? Ik zit me lens te zoeken op google, maar kan niets vinden, misschien doe ik wat fout...



Deze stond al eerder in dit topic: CRM-8VUIT-D7PSZ-K77EG

Misschien werkt hij nog.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat je hier treinkaartjes kan kopen voor eerste klas. Is voordelig als op een dag een lange reis gaat maken

http://www.krijgjekorting.nl/
a docter a day keeps the apple away
quote:Flashy schreef op 06 juni 2011 @ 13:38:

Hallo ladies.



Ik ben helemaal terug.

Getrouwd en wel en terug van onze huwelijksreis sinds vrijdagochtend :-)Hopelijk heb je het leuk gehad
Alle reacties Link kopieren
OMG



Heb vorige week dus mijn meterstanden (eindelijk) eens doorgegeven. Hield dat allemaal niet/slecht bij.

En nu zie ik opeens dat Eneco ruim 1000 (duizend!) euro op mijn rekening heeft gestort.



Ik heb nog niet eens een brief of eindafrekening.



Maar ik hoop zoooooo dat het klopt.

Ik had ook wel een hoog maandbedrag, dus het zou kunnen kloppen.....



Duim met me mee!!!



(En dan krijg ik misschien ook nog water terug, want die standen heb ik helemaal lang niet doorgegeven en volgens mij betaalde ik op basis van schatting en de website gaf al aan dat mijn stand afweek van hun schattingen...)
Hebben jullie dat overigens ook met kliekjes eten?? Ik heb er niet altijd zin in.....Nou moet ik zeggen dat ik niet invries (behalve soep, want dat vind ik wel prettig om te hebben en nog lekker) omdat ik het niet lekker vind om dingen op te warmen vanuit de diepvries.



Ik eet het liefst elke dag "nieuwe" dingen.....Ben ik nu verwend
Oeh!!! Ik hoop het voor je Hiltje!
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 06 juni 2011 @ 14:20:

Ik zag dat je hier treinkaartjes kan kopen voor eerste klas. Is voordelig als op een dag een lange reis gaat maken

http://www.krijgjekorting.nl/



Thanks voor de tip!

Ik heb gelijk een kaartje besteld.
Flashy, gefeliciteerd!



Lovestar, hier ligt het er aan wat het is. Pasta eten we sowieso altijd twee dagen van. Nu hebben we even een klein diepvriesje, dus kunnen we het zelf niet doen, maar dingen als hutspot en hete bliksem zijn heel lekker als je ze in de koekenpan opbakt in plaats van het in de magnetron te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Even een waarschuwing!

Zeer waarschijnlijk is de treinkaartaktie van www.krijgjekorting.nl een oplichtingsaktie.

Zie deze link,

http://www.opgelichtopint ... aBB.pl?num=1288692021/462

Als je helemaal naar beneden scrollt lees je dat dit waarschijnlijk een bekende oplichter op marktplaats is.

Ik ben dus zeer zeker 15,46 kwijt aan een kaartje waar ik niks mee kan.
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd Flashy en ook Hiltje! Qua water kun je natuurlijk ook terug krijgen, maar hierbij zal het waarschijnlijk om een kleiner bedrag gaan omdat het voorschot per maand vaak maar iets van 10-20 euro is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tegucigalpa schreef op 06 juni 2011 @ 14:14:

[...]





Deze stond al eerder in dit topic: CRM-8VUIT-D7PSZ-K77EG

Misschien werkt hij nog.Bedankt! Hij deed het nog!
ik betaal 360 euro per jaar voor het water maar vind dat zo veel ben benieuwd of ik ook wat terug ga krijgen.



Vandaag weer bij de hoogvliet 3de in de rij dus heb een euro aan spaarpunten gekregen. Prima zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven