Geld & Recht alle pijlers

Ervaring Wellness International Network WIN

09-08-2013 08:48 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er hier iemand ervaring met WIN? Mijn vriend is door deze organisatie benaderd maar ik vind het allemaal een beetje vaag.

Kom op Google positieve en negatieve verhalen tegen.

Er worden geweldige beloftes gedaan maar ik geloof het niet echt.



Ben benieuwd naar jullie reacties!
Be the change you want to see in the world
Alle reacties Link kopieren
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=7688



geen ervaring mee. Maar dit was mijn eerste hit op google. Ik zou er ver vandaan blijven. Dit stinkt!
Alle reacties Link kopieren
MLM organisatie die al ontzettend lang bestaat. Kende heel lang geleden iemand die daar tot over zijn oren inzat en mij ook met mooie verhalen wilde overhalen want, oh, oh oh wat verdiende hij er toch mee. Hij had een aftans autootje maar was steenrijk. zei hij. Hij heeft geloof ik nu nog steeds ergens dat zelfde schoonmaakbaantje waar hij destijds ook al werkte. Zo rijk zal hij wel niet geworden zijn mits schoonmaken een passie voor hem was



Kortom, niet doen. Je investeert zelf veel (geld en tijd) en je moet ronselen binnen eigen familie en vrienden. Vrienden die dat overigens bij mij proberen zijn per direct geen vriend meer. Immers over hoofd van vrienden en familie verdien je geen geld.



Kortom, exit en trap niet in de mooie verhaaltjes die stuk voor stuk in scene zijn gezet.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Geen idee wat het is , maar alleen die naam al. Klinkt als MLM oftewel een veredeld piramidespel.
Alle reacties Link kopieren
http://oli4b.nl/2004/11/2 ... ternational-network-scam/



http://oli4b.nl/2004/11/0 ... lti-level-marketing-scam/
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijke ervaring van iemand



http://www.interimman.com ... os-B.-Rikhof-MBA/win.html
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
"Wellness International Network, Conclusie:

Het Wellness International Network compensatieplan verwacht van distributeurs dat ze behoorlijk wat volume behalen vooraleer ze commissies kunnen verdienen. Om bijvoorbeeld de rang van Manager te behalen, moet uw groep al een volume van 5.000 behalen. (iets waar, mits een succesvolle marketing strategie, sommige distributeurs niet eens in slagen)



De WIN business werkt nog op een old school manier en als distributeur wordt van u verwacht dat u de producten eerst koopt vooraleer u ze verdeelt. Via dit soort netwerk marketing moeten distributeurs zelf heel wat producten verbruiken vooraleer ze hun ervaringen met anderen kunnen delen. De industrie noemt dit een using and sharing approach, iets wat niet echt meer up-to-date is; het zegt genoeg wanneer u weet dat WIN reeds bijna 20 jaar oud is."
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Las ook over zelf geld erin stoppen, gaan we sowieso niet doen want zo breed hebben we het nu niet.

Vriend is overigens nu wel mee naar zo'n bijeenkomst aan de andere kant van het land..

Gelukkig is hij heel nuchter en absoluut niet goedgelovig en naïef, is mee gegaan uit gewone interesse niet met de intentie om ook echt er iets mee te gaan doen, ben benieuwd hoe hij straks thuis komt..
Be the change you want to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Ik ken wel een aantal mensen die het doen. En ik word regelmatig benaderd.



Ben ook een keer naar zo'n voorlichting geweest. Ik zeg: ver vandaan blijven.



Allemaal mooie verhalen, maar iedereen die ik ken heeft er nog een baan naast om genoeg geld binnen te krijgen. Al ontkennen ze dat.



Het is leuk bijverdienen, maar je moet vooral verl geld en tijd investeren en bij vrienden en familie lopen leuren of ze je producten willen kopen en zelf ook willen gaan verkopen.



Het is vooral gunstig als je boven in het netwerk zit. En dat zit je dus niet....
Alle reacties Link kopieren
Enfin, net als bij elke MLM organisatie loop je hier leeg op als je geen extreem groot netwerk is waar je je rotzooi aan kunt slijten. Een beetje logisch na denken leert dat iemand met een beetje herseninhoud hier gewoon niet in hoeft te stappen. Er zijn geen WIN miljonairs in nederland. En als je 20 jaar na opstart instapt ben je niet meer dan een winstmodelletje voor de persoon die vier niveau's boven je staat. Zelf zal je er nooit een inkomen mee kunnen vergaren. Kortom, ver weg van blijven.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Meegaan wil al zeggen dat hij er open voor staat. Hij komt terug zonder relevante info en is gebrainwashed door de 'in scene gezette succesverhalen'. Uiteindelijk zal hij nog steeds maar heel weinig begrijpen. De bijeenkomst gaat namelijk totaal niet over het product. Alleen over het verdienmodel. Hoe kun je zo snel mogelijk vurskrukkuluk rijk worden. En dat wordt dus niemand.



Het is net als antirimpelcreme... je moet er in geloven he. En die hoop doet dat veel mensen die al krap bij kas zitten er voor gaan. De snelste weg naar het grote geld. Lees de echte ervaringsverhalen en zie dan het dus heel anders is dan voorgespiegeld wordt.



Ze worden trouwens rijk van de goedgelovige zieltjes die een paar honderd euro neerknallen als investering voor een startpakket wat maar een paar tientjes kost....
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
En lees alstjeblieft de verhalen op de link van Trosradar goed door! Mensen gaan daar echt voor duizenden euro's de bietenbrug op!!!



"Spijtig te zien dat WIN nog steeds bezig is mensen te bedonderen.

Mensen als je benaderd bent door win om in te stappen en je twijfelt er over.

Dan heb ik maar 1 advies:DOE HET NIET !!

Wat ze je ook vertellen over dat je voor een klein bedrag kunt beginnen en dat het om de verkoop van de voedingssupplementen gaat, allemaal kul..

Ben bij diverse bijeenkomsten geweest en kreeg te horen dat het helemaal niet om de supplementen gaat maar om zoveel mensen weten te strikken die er ook aan gaan beginnen..zodat je zelf van elke inschrijving profiteert en blijft profiteren.

Als je er serieus mee van start wil dat je dan toch voor minstens 5000 en liefst 10.000 ¤ in moet stappen.

Er worden daarnaast ook tips gegeven om "slachtoffers" vooral in de ondernemerswereld te zoeken.

Uit de verhalen die ik hier op dit draadje lees zijn er waarschijnlijk een berg wanhopige WIN ers die zelfs niet schromen om werklozen te benaderen.

Degene die mij probeerde te strikken was een intelligente en reeds succesvolle onderneemster

Ze was op een beurs benaderd en op een gegeven moment ingestapt voor rond de 80.000¤ niet te geloven toch.

Daarna heeft ze geprobeerd een cell op te richten (eigen kosten), seminars in de VS gevolgd (eigen kosten), slachtoffers meenemen naar de bijeenkomsten in Hoofddorp (eigen kosten incl entree, eten enz) Nu vier jaar verder..

Denken jullie dat ze er nog steeds mee bezig is ?

Als je er in investeert en het loopt niet (95 to 98% faalt onherroepelijk) dan ga je je vrienden en familie benaderen, die zullen je dit dus niet in dank afnemen.

GELOOF je nu echt dat jij bij die 2 tot 5% gaat behoren.

Alleen degenen die er jaren geleden mee begonnen zijn verdienen er aan en behoren bij die 2 tot 5%

Overal moet je voor betalen. Zelfs de foldertjes die je gaat uitdelen. Beetje vreemd nietwaar als het om een product zou gaan ? Geloof de overtuigers hier niet !! het zijn allemaal WIN ers die hun zinkende schip proberen te laten drijven!

Wat de producten betreft: Winrgy: kunstmatige zoetstoffen (Kankerverwekkend).

Toen ik food for thought eens probeerde, begon ik te flippen en werd er agressief van.

Heb ook diverse WIN ers agressief zien optreden, die hebben vast lopen snoepen van hun eigen product.

O ja was ik vergeten, je moet vooral alles zelf gebruiken zodat je snel door je voorraad heen bent.

WIN.. BEGIN er NIET aan !!"
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
We hoeven ook helemaal niet rijk te worden, hij wil gewoon een andere baan.



Hij was nog het meest enthousiast over de gratis lunch..



We'll see,



IK ben in ieder geval niet snel te overtuigen..
Be the change you want to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Dus voor gratis bammetjes loop jij graag het risico om door oplichters overtuigd te raken?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Hij komt in de welbekende MLM Jubelstemming thuis en is dan echt totaal niet ontvankelijk voor negatieve berichten over deze organisatie. Een van mijn vorige liefdes wilde ook 5000 euro investeren van de gezamenlijke rekening in een MLM organisatie. Was zo overtuigd. Ging dus niet door. Maar bleef zo in de jubel dat ik hem op heterdaad betrapte bij het overschrijven. Terug laten boeken en relatie was ook meteen ten einde. Hij is wel met die organisatie doorgegaan trouwens. Jaren en jarenlang. Maar een inkomen heeft hij er nooit echt door gehad.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:ClaudeFiolle schreef op 09 augustus 2013 @ 09:27:

Dus voor gratis bammetjes loop jij graag het risico om door oplichters overtuigd te raken?Dat zijn de makkelijkste slachtoffers. Mensen die al in walhalla raken als ze 'gratis lunch' horen. En daarvoor zelfs een hele dag willen opgeven. Immers, die hebben geldnood. Anders hadden ze wel met een leuk iemand ergens voor 15 euro gaan lunchen ipv een dag lang larie aan gaan horen.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen 'BAAN'. De 'topverdieners' verdienen er 2500 per maand mee... zeggen ze. Maar omdat het geen baan is, moeten ze alle dingen zelf betalen. Ziekzijn? Geen uitkering. Geen geld meer? Geen uitkering. Vakantie? Geen vakantiegeld en doorbetaling. Pensioen opbouw? Natuurlijk niet. Kortom, er komen een hoop verzekeringen bij kijken.



Kortom een 'ondernemertje'. Maar een ondernemer die 2500 euro per maand verdient en daar van moet sparen voor pensioen, arbeidsongeschiktheidsverzekeringen e.d. is een heel, heel armetierig armoeig bestaan. Dat is geen 'winst'.... Dat is pure armoe.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:sophine schreef op 09 augustus 2013 @ 09:23:

We hoeven ook helemaal niet rijk te worden, hij wil gewoon een andere baan.



Hij was nog het meest enthousiast over de gratis lunch..



We'll see,



IK ben in ieder geval niet snel te overtuigen..

Bij een normale baan verdien je, en hoef je niet eerst zelf geld in te leggen. Zelfs vrijwilligerswerk hoeft niets te kosten. Dan moet er toch wel een heel grote alarmbel gaan rinkelen als je hier eerst flink in moet investeren?

Enne... die gratis lunch is alleen maar een lokkertje om mensen te paaien. Ze heeben hem nu waar ze hebben willen; hij is binnen en wordt nu net zolang gebrainwashed tot hij wil instappen. Ik hoop voor je dat hij stevig genoeg in zijn schoenen staat.
Alle reacties Link kopieren
Precies wat adorabull zegt.



Je hoort alleen maar succesverhalen. De zaal zit vol, en als je een beetje oplet, blijken er maar een paar mensen te zitten die zijn uitgenodigd. De rest zijn allemaal mensen die actief zijn binnen WIN.



Er komen alleen maar succesverhalen. Over hoe geweldig hun producten zijn. Over allemaal topsporters die het gebruiken. Maar namen kunnen ze niet noemen.

Ik heb zelf best wat lopen testen met die sportsupplementen. En geloof mij: ik ging geen meter harder hardlopen. Het doet helemaal niets.

En de sportdrank (die je ook krijgt als je op die bijeenkomst zit, want 'daar kan je de hele dag op verder') is vreselijk goor.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn hem bedragen beloofd, ongeloofwaardig.

4000 netto per maand, we hebben heel hard gelachen.



Stiekem geld overmaken zit er niet in want dat geld hebben we niet.



Scheelt dat we vooraf al hebben gegoogled dus een beetje weten wat er te verwachten is.



Die man wilde trouwens ook heeeel graag dat ik mee zou gaan, tuurlijk, de dames een beetje lekker maken met 'al dat geld'
Be the change you want to see in the world
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 09 augustus 2013 @ 09:34:

Dit is geen 'BAAN'. De 'topverdieners' verdienen er 2500 per maand mee... zeggen ze. Maar omdat het geen baan is, moeten ze alle dingen zelf betalen. Ziekzijn? Geen uitkering. Geen geld meer? Geen uitkering. Vakantie? Geen vakantiegeld en doorbetaling. Pensioen opbouw? Natuurlijk niet. Kortom, er komen een hoop verzekeringen bij kijken.



Kortom een 'ondernemertje'. Maar een ondernemer die 2500 euro per maand verdient en daar van moet sparen voor pensioen, arbeidsongeschiktheidsverzekeringen e.d. is een heel, heel armetierig armoeig bestaan. Dat is geen 'winst'.... Dat is pure armoe.



Dit dus.

2500 als ondernemer per maand is pure armoe. Klinkt als een leuk bedrag, maar als je alles eraf gaat trekken wat je nog aan kosten hebt, hou je verdomd weinig over.



Oh ja, en als hij op zo'n bijeenkomst is geweest zal hij nog wel een tijdje worden lastiggevallen om hem zover te krijgen dat hij instapt.
Alle reacties Link kopieren
Hij staat heel stevig in z'n schoenen en is erg nuchter dus denk niet dat hij vol overtuiging thuis komt.



Zal hem even waarschuwen voor die drank haha
Be the change you want to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Dus je/hij bent nog steeds van plan om te gaan, TO?

Waar-om?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik niet, lig nog in bed.



Hij is er al :-/
Be the change you want to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan hoop ik maar dat ze bij dat soort gelegenheden niet ook de kans bieden een klein PL-etje af te sluiten als je niet direct de investering kunt pinnen/overmaken.

Of is het al rechtsgeldig/bindend als je alleen maar een contract ondertekent voor een paar 1000 euro?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven