Geld & Recht alle pijlers

Geld bijverdienen vanuit huis (vragen, onderzoeken)

17-11-2019 13:41 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie ervaringen met bijverdienen door het invullen van enquêtes en online onderzoeken? Zoals Toluna, Opinieland etcetera? Ben een half jaartje geleden begonnen er mee en bij al die panels ben ik zo'n 10 minuten per dag per panel kwijt en nu ik de kwaden van de goeden gescheiden heb (er zitten ook wazige tussen, waar de lijsten weinig interessant zijn en de beloningen onduidelijk) heb ik nu een 7 a 8 tal panels waar ik een uur tot anderhalf per dag zoet mee ben. Meestal ga ik er even voor zitten tussen de werkdag en het koken in, soms als dat niet uitkomt vlak na het eten. Maar het is inmiddels een daily routine geworden en een leuke ook, want er wordt steeds meer werk gemaakt van de kwaliteit van de vragenlijsten.

Dit topic is bedoeld om tips uit te wisselen, wat is de juiste strategie het meeste voordeel er uit te halen? Welke panels zijn wel en welke niet betrouwbaar? Vragen over de panels, etcetera.

Ik heb geleerd dat de grootste onderzoekspanels niet voor niks de “grootsten zijn”. De gevestigde namen heb ik de beste ervaringen mee. Ik heb in het begin wat aangeklooid met panels als cycling stories, listwise, money miljonair en beloonjemening, niet aan beginnen. Zonde van je tijd. Het beste is de gevestigde orde. Ik ben dit lijstje https://www.testnugratis.nl/de-10-groot ... r-de-loep/ gaan afwerken op 'waardevolle mening' na. SAMSAM is de vreemde eend in de bijt. Geen verdiensten in de vorm van bonnen en geld, omdat het een jong bedrijf is maar wel heel leuke vragenlijsten en je dingt mee om allerlei prijzen zoals een ballonvaart. Vandaar dat ik zei dat ik er 7 of 8 doe iedere dag, net wanneer ik er tijd voor heb.

Meer tips?
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
16-01-2020 15:26
Ja die heb ik afgebroken snapte er niks van.

Ik heb hem ook gehad en ook maar wat ingevuld, bullshitvragen=bullshit antwoorden :proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
jbres87 schreef:
17-01-2020 16:24
Lekker hoor Jane. Waardevolle Mening wordt idd steeds beter, meer vragenlijsten.

Ja echt leuk, hopelijk blijft het zo!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
17-01-2020 22:16
Ik heb hem ook gehad en ook maar wat ingevuld, bullshitvragen=bullshit antwoorden :proud:
Ik kan me zo storen aan enquêtes die slecht in elkaar zitten. Normaalgesproken ben ik eerlijk, ook als ik aan zie komen dat ik dan waarschijnlijk buiten de doelgroep zal vallen. Maar als er vragen gesteld worden “ben je vegetariër?” (ja) en dan vervolgens allemaal vragen over waar je welk vlees koopt, hoe vaak, wat de verhouding prijs/kwaliteit is, etc., dan maak ik me er ook makkelijk van af en vul ik ook onzinantwoorden in. Maar vaak is dat toch de enige optie, aangezien er in zo’n slechte enquête meestal niet eens de antwoordmogelijkheid ‘nvt’/‘neutraal’/‘weet niet’ is...
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren
Vind die vragenlijsten soms inderdaat raar in elkaar zitten.
Die van memo pannel vind ik ook niet altijd leuk zeker die slot vragen niet over kijk gedrag en alles.

Maar bij pannelclix heb ik nog 71 clix nodig voor de eerste bon

Bij qt nog 1 euro

GfK duurt nog wel effe denk ik...
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
17-11-2019 15:00
‘De moeite waard’. Tja, het is niet alsof je er van moet leven he?
Ik klik die mailtjes dus 1 keer per week open en dat is meestal als ik niks te doen heb of voor de TV zit. Dan is dat dus makkelijk verdiend. Anders zat je ook TV te kijken en had je niks verdiend.
Hoe kan het dat dit geld oplevert, wie heeft er wat aan dat je de mailtjes open klikt?
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
Aah ik baal. Gisteren via booking.com een vakantie geboekt en ik was vergeten dat het via euroclix moet. Nu ben ik veel clix misgelopen :(
Alle reacties Link kopieren
Derooiekater, heb je waardevollemening?
Ik heb in 8/9 dagen al 17 euro.
Maar ik kijk wel intensief op die site.


Shiverrr, auww dat is idd echt jammer!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
19-01-2020 15:37
Aah ik baal. Gisteren via booking.com een vakantie geboekt en ik was vergeten dat het via euroclix moet. Nu ben ik veel clix misgelopen :(
Ik heb eergisteren wel via Euroclix besteld, bij Bol.com. Ik heb ook geen clix gekregen...
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht al een maand clix’s van Bol.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
19-01-2020 18:01
Ik wacht al een maand clix’s van Bol.

Clix bij bol.com duurt altijd net iets langer dan een maand, maar worden bij mij wel altijd vergoed
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
19-01-2020 15:44
Derooiekater, heb je waardevollemening?
Ik heb in 8/9 dagen al 17 euro.
Maar ik kijk wel intensief op die site.


Shiverrr, auww dat is idd echt jammer!
Nee die site ken ik niet.
Ga ik eens doen van de week.
Alle reacties Link kopieren
Aangemeld bij waardevollemening maar krijg telkens de vraag om toestemming te geven voor het tracken van mijn mob gegevens en dat wil ik niet. Daar door lijk ik ook geen steek verder te komen in de vragenlijsten? Iemand die dit herkend?
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het niet, maar heb ook nog maar 1 enquete daar kunnen invullen. Er zijn al 2 dagen geen enquetes beschikbaar.
Alle reacties Link kopieren
Dan kijk ik vanmiddag wel verder anders gooi ik hem er weer af.

Bjj qt ook al 3 dagen niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind waardevolle mening ook vreemd, staan 5 enquêtes klaar op de pagina, klik ik er op. Helaas niks beschikbaar. 😕
Nnoa0901 dat had ik ook, maar gisteren opende ik ze op mijn laptop en toen ging t wel goed. Op mijn telefoon kreeg ook steeds die melding.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb €9,50 bij QuickThoughts en krijg dus al 3 dagen geen enquêtes meer. Zo kan ik het ook. :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
Ga ik mijn laptop openen! Thanks voor de tip!
Melon, ik heb nu sinds gisteren €9,50 hoop snel mog een enquête

Ik spaar trouwens ook via esso extras voor bol.com kaarten. Zomaar als tip als je toch moet tanken.
Alle reacties Link kopieren
La_Cucaracha schreef:
19-01-2020 17:46
Ik heb eergisteren wel via Euroclix besteld, bij Bol.com. Ik heb ook geen clix gekregen...
Dat duurt ruim een maand hoor. De Bol.com clix.

Ik houd dus een lijstje bij van Clix die ik nog moet ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht rustig op de clix van Bol af...
Hier gaat het juist heel hard met Waardevollemening, er staan heel vaak 5 vragenlijsten “klaar” maar toch weer niet beschikbaar wanneer ik erop klik.
Ik denk dat ik rond 3-4 vragenlijsten per dag bij Waardevollemening heb.
Ik ben fan! (10 dagen lid, 21,- “gespaard”)

Net mijn eerste vragenlijst ingevuld bij
Nipo/ Kantar, leuk!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Jane, op mijn laptop had ik net 3 vragenlijsten en mijn eerste €10 bon van bol.com bemachtigd en had €10 bij QT!
Alle reacties Link kopieren
Nnoa :yes:

Ik heb nog niks “uit laten betalen”
Ik ga me inzetten zodat ik weet hoeveel ik
in een maand kan “verdienen”
Ik ben erg enthousiast tot nu toe.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
19-01-2020 18:01
Ik wacht al een maand clix’s van Bol.
De clix van december (voor de zorgverzekering) had ik in januari.

Ik vergeet dus altijd via Euroclix of Ladycashback te bestellen als ik bij Bol ofzo bestel.
Afgelopen twee weken 2 x iets bij Bol besteld. Toch jammer.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
20-01-2020 16:01
De clix van december (voor de zorgverzekering) had ik in januari.

Ik vergeet dus altijd via Euroclix of Ladycashback te bestellen als ik bij Bol ofzo bestel.
Afgelopen twee weken 2 x iets bij Bol besteld. Toch jammer.
Ondanks dat ik zo'n ding in m'n browser heb, vergeet ik het alsnog regelmatig. Echt stom inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Die vragenlijsten van Toluna duren wel lang hoor allemaal. Jeetje!

Lifepoints heb ik nog niet van terug gehoord. Kan nog steeds niet inloggen, dus die laat ik maar zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven