Geld & Recht alle pijlers

Geld bijverdienen vanuit huis (vragen, onderzoeken)

17-11-2019 13:41 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie ervaringen met bijverdienen door het invullen van enquêtes en online onderzoeken? Zoals Toluna, Opinieland etcetera? Ben een half jaartje geleden begonnen er mee en bij al die panels ben ik zo'n 10 minuten per dag per panel kwijt en nu ik de kwaden van de goeden gescheiden heb (er zitten ook wazige tussen, waar de lijsten weinig interessant zijn en de beloningen onduidelijk) heb ik nu een 7 a 8 tal panels waar ik een uur tot anderhalf per dag zoet mee ben. Meestal ga ik er even voor zitten tussen de werkdag en het koken in, soms als dat niet uitkomt vlak na het eten. Maar het is inmiddels een daily routine geworden en een leuke ook, want er wordt steeds meer werk gemaakt van de kwaliteit van de vragenlijsten.

Dit topic is bedoeld om tips uit te wisselen, wat is de juiste strategie het meeste voordeel er uit te halen? Welke panels zijn wel en welke niet betrouwbaar? Vragen over de panels, etcetera.

Ik heb geleerd dat de grootste onderzoekspanels niet voor niks de “grootsten zijn”. De gevestigde namen heb ik de beste ervaringen mee. Ik heb in het begin wat aangeklooid met panels als cycling stories, listwise, money miljonair en beloonjemening, niet aan beginnen. Zonde van je tijd. Het beste is de gevestigde orde. Ik ben dit lijstje https://www.testnugratis.nl/de-10-groot ... r-de-loep/ gaan afwerken op 'waardevolle mening' na. SAMSAM is de vreemde eend in de bijt. Geen verdiensten in de vorm van bonnen en geld, omdat het een jong bedrijf is maar wel heel leuke vragenlijsten en je dingt mee om allerlei prijzen zoals een ballonvaart. Vandaar dat ik zei dat ik er 7 of 8 doe iedere dag, net wanneer ik er tijd voor heb.

Meer tips?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ken ook mensen die zweren bij Toluna, zelf ook alleen maar goede ervaringen mee, maar daarom adviseer ik ook schrijf je bij mij minimaal 4-5-6 panels in. Dan merk je vanzelf wat het fijnste voor jou werkt. Ik heb met die top 8 op die lijst van testnugratis een hele routine opgebouwd. Je moet het dus even de tijd geven en je niet te snel uit het veld laten slaan is mijn ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook gedaan en ben uiteindelijk bij Euroclix gebleven. Voornamelijk omdat ik geen zin had in zoveel panels haha.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand die nieuwe app quicktoughts al gebruikt? Is alleen voor de gsm. Ik twijfel over het rendement.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu een week bezig. Ik ben het meest tevreden over lifepoints. Daar heb ik na een week al 10 euro aan bol.com cadeaubonnen.
Vandaag ook de apps quickthoughts en attapoll geinstalleerd
Alle reacties Link kopieren
.
eowyn6 wijzigde dit bericht op 01-12-2019 09:39
Reden: Niet goed gelezen.
98.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
han1987 schreef:
01-12-2019 07:38
Ik ben nu een week bezig. Ik ben het meest tevreden over lifepoints. Daar heb ik na een week al 10 euro aan bol.com cadeaubonnen.
Vandaag ook de apps quickthoughts en attapoll geinstalleerd
Benieuwd naar je bevindingen! Post ze hier vooral! :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat mensen die euroclix zo goed vinden, ik heb het gister aangemaakt en 2 mailtjes gekregen voor vragenlijst. Eentje doet het niet vanwege onderhoud en de andere zegt die dat er niks klaarstaat voor me. :whip:
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht niet op de mailtjes van euroclix. Ik ga als ik tijd heb naar de site zelf toe en klik daar op deelnemen. Heel vaak zijn er dan wel enquêtes die je kunt invullen. Heb je wel de profiellijsten ingevuld? Daarnaast ook de clix assistent installeren zodat je ziet bij welke bedrijven je clix krijgt als je iets online bestelt.
Heb nu een maand 2 weken euroclix en mn eerste 10 euro verdiend, wachten met uitbetalen doe ik denk ik tot ik op 5000/75 zit. Dat is een mooi rendement :) Kan zijn dat ik met 25 al overstag ga :)
Alle reacties Link kopieren
Eowyn6 schreef:
02-12-2019 08:59
Ik snap niet dat mensen die euroclix zo goed vinden, ik heb het gister aangemaakt en 2 mailtjes gekregen voor vragenlijst. Eentje doet het niet vanwege onderhoud en de andere zegt die dat er niks klaarstaat voor me. :whip:
Dan heb je in mijn ogen wel pech gehad hoor. Niet te snel opgeven ;)
Alle reacties Link kopieren
han1987 schreef:
01-12-2019 07:38
Ik ben nu een week bezig. Ik ben het meest tevreden over lifepoints. Daar heb ik na een week al 10 euro aan bol.com cadeaubonnen.
Vandaag ook de apps quickthoughts en attapoll geinstalleerd
Hoe doet quickthoughts het bij jou? Ben nog niet overtuigd, 2 maal tijdens een onderzoek al gehad dat ik er uit gekickt ben zonder beloning omdat ik toch niet binnen de doelgroep val. Ik kijk het nog een week aan of zo.
Ik doe ook mee, maar ik vind dat ik er best veel tijd in moet steken, voordat je wat krijgt. Behalve lifepoints, die gaat wel oké.

Bij toluma bv heb je 60.000 punten voor een kortingscode van 15 euro bij bol.com. Gemiddeld tussen1400-2000 punten per enquête. Moet je toch zo'n 30-40 enquêtes invullen.

Weet iemand trouwens als je zo'n kortingscode van bv bol.com kiest of die geldig is bij besteding van een bepaald bedrag (Dus dat je daar korting op krijgt) of is t een kadobon? Kom t niet duidelijk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik weet zijn het altijd echte cadeaubonnen.
Alle reacties Link kopieren
jbres87 schreef:
04-12-2019 09:18
Hoe doet quickthoughts het bij jou? Ben nog niet overtuigd, 2 maal tijdens een onderzoek al gehad dat ik er uit gekickt ben zonder beloning omdat ik toch niet binnen de doelgroep val. Ik kijk het nog een week aan of zo.
Quickthoughts tot nu 2 euro verdiend. Attapoll gaat ook wel goed, alleen zijn de verdiensten niet zo hoog.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt niet tevreden over toluna. 9 van de 10 keer wordt ik uit een enquete gegooid.
Euroclix gaat bij mij ook niet zo snel.
Opinieland en lifepoints vind ik de beste. Ik ben benieuwd wat ik na een maandje verdient heb
Alle reacties Link kopieren
kaatje71 schreef:
04-12-2019 10:08
Ik doe ook mee, maar ik vind dat ik er best veel tijd in moet steken, voordat je wat krijgt. Behalve lifepoints, die gaat wel oké.

Bij toluma bv heb je 60.000 punten voor een kortingscode van 15 euro bij bol.com. Gemiddeld tussen1400-2000 punten per enquête. Moet je toch zo'n 30-40 enquêtes invullen.

Weet iemand trouwens als je zo'n kortingscode van bv bol.com kiest of die geldig is bij besteding van een bepaald bedrag (Dus dat je daar korting op krijgt) of is t een kadobon? Kom t niet duidelijk vinden.
Het is altijd een cadeaubon. Als je voor 5 euro wat koopt en je bon is 10 euro blijft restant gewoon open staan.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Zo ik heb vanmorgen 70 euro aangevraagd bij euroclicks.
Ik dacht dat ik nog 70 punten moest dus gisteren helemaal blij kon 75 punten verdienen. En mijn totaal was? 4999 hmmm.
Gelukkig vanmorgen een onderzoek voor 100 punten dus aangevraagd en nu alweer 99 punten om mee te beginnen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
han1987 schreef:
04-12-2019 12:03
Quickthoughts tot nu 2 euro verdiend. Attapoll gaat ook wel goed, alleen zijn de verdiensten niet zo hoog.
en
han1987 schreef:
04-12-2019 12:06
Ik ben echt niet tevreden over toluna. 9 van de 10 keer wordt ik uit een enquete gegooid.
Euroclix gaat bij mij ook niet zo snel.
Opinieland en lifepoints vind ik de beste. Ik ben benieuwd wat ik na een maandje verdient heb
:biggrin: :biggrin: mijn ervaring is exact omgedraaid Han. Ben heel erg tevreden met Toluna, juist qua verdiensten. Quickthought vind ik na 3 dagen vooralsnog helemaal niks. Juist om de redenen die jij bij Toluna noemt.

Ik had ook opstartprobleempjes bij Toluna trouwens Han, bij mij lag het echt aan het niet gedetailleerd invullen van mijn zoekprofiel.. kan het daar bij jou ook aan liggen? Om wat te verdienen moet je jezelf niet te veel uitsluiten en te "kritisch" opstellen is mijn advies.

Ik heb zeker net als jij goede ervaringen met zeker Opinieland maar ook Lifepoints. Bij Opinieland haal ik soms tussen de 130 en 140 euro per maand en Lifepoints ook mijn eerste betaling ontvangen en dat is iets lager maar ook meer dan 100. Verder kan ik alle andere panels in de top 8 van dat lijstje van testnugratis.nl aanbevelen uit eigen ervaring. GFK is ook een favorietje van mij bijvoorbeeld en Panelclix :-)
Lifepoints heb ik me net aangemeld (naast euroclix), ik vind de taal van de 3 enquettes die ik tot nu heb gezien erg krom en ongemakkelijk lezen
Alle reacties Link kopieren
rosings schreef:
04-12-2019 23:00
Lifepoints heb ik me net aangemeld (naast euroclix), ik vind de taal van de 3 enquettes die ik tot nu heb gezien erg krom en ongemakkelijk lezen
Ja dat is wel een beetje met Lifepoints soms. De 'leukste' lijsten vind ik vaak die van SamSam, sowieso zijn de onderzoekspanels met Nederlandse filialen over het algemeen natuurlijk meer toegespitst op de Nederlandse gebruiker. Je kunt wel lekker verdienen met Lifepoints.
Alle reacties Link kopieren
Nu bij Quickthoughts er weer 2 keer halverwege uitgegooid, nee hou het voorlopig bij mijn oude vertrouwde sitejes :-D
Bij EuroClix krijg ik al een week geen enquetes, en als ik ze wel krijg lig ik er binnen drie vragen uit. Rete-irritant.
Alle reacties Link kopieren
chaoticinternetnerd schreef:
06-12-2019 12:08
Bij EuroClix krijg ik al een week geen enquetes, en als ik ze wel krijg lig ik er binnen drie vragen uit. Rete-irritant.
True that, had ik dus bij quickthoughts
jbres87 schreef:
06-12-2019 13:28
True that, had ik dus bij quickthoughts
Welke panels gebruik jij allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 4 dagen Euroclix en al 25 euro verdiend! Ik had 100 clix ingezet bij Ajax-Willem 2 en gekozen dat Willem 2 zou winnen :-)...mooi 1050 clix gewonnen.

Als iemand zich daar aan wil melden, ik heb nog een code waarmee we dan beiden extra clix krijgen.
Dus laat maar weten als er interesse is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven