Geld & Recht alle pijlers

Geld bijverdienen vanuit huis (vragen, onderzoeken)

17-11-2019 13:41 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie ervaringen met bijverdienen door het invullen van enquêtes en online onderzoeken? Zoals Toluna, Opinieland etcetera? Ben een half jaartje geleden begonnen er mee en bij al die panels ben ik zo'n 10 minuten per dag per panel kwijt en nu ik de kwaden van de goeden gescheiden heb (er zitten ook wazige tussen, waar de lijsten weinig interessant zijn en de beloningen onduidelijk) heb ik nu een 7 a 8 tal panels waar ik een uur tot anderhalf per dag zoet mee ben. Meestal ga ik er even voor zitten tussen de werkdag en het koken in, soms als dat niet uitkomt vlak na het eten. Maar het is inmiddels een daily routine geworden en een leuke ook, want er wordt steeds meer werk gemaakt van de kwaliteit van de vragenlijsten.

Dit topic is bedoeld om tips uit te wisselen, wat is de juiste strategie het meeste voordeel er uit te halen? Welke panels zijn wel en welke niet betrouwbaar? Vragen over de panels, etcetera.

Ik heb geleerd dat de grootste onderzoekspanels niet voor niks de “grootsten zijn”. De gevestigde namen heb ik de beste ervaringen mee. Ik heb in het begin wat aangeklooid met panels als cycling stories, listwise, money miljonair en beloonjemening, niet aan beginnen. Zonde van je tijd. Het beste is de gevestigde orde. Ik ben dit lijstje https://www.testnugratis.nl/de-10-groot ... r-de-loep/ gaan afwerken op 'waardevolle mening' na. SAMSAM is de vreemde eend in de bijt. Geen verdiensten in de vorm van bonnen en geld, omdat het een jong bedrijf is maar wel heel leuke vragenlijsten en je dingt mee om allerlei prijzen zoals een ballonvaart. Vandaar dat ik zei dat ik er 7 of 8 doe iedere dag, net wanneer ik er tijd voor heb.

Meer tips?
Alle reacties Link kopieren
leuk hoe dat gratis shoppen dan werkt

Succes Suzy, hier is de oudste net 4 dus heb wat werkjes gekregen maar dat is nog heel laagdrempelig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel weer eens tijd om een overzichtje te maken van mijn vorderingen in panelland. Ben op 20 januari met het eerste panel (QT) gestart; de andere panels volgden daarna.

GFK:
- Ik sta nu op 210 punten.

Lifepoints:
- 1x€10 bol.com laten uitkeren.
- Ik stond weer op 546 punten maar mijn account is geblokkeerd. Ze zeggen er mee bezig te zijn en zo snel mogelijk wat te laten horen.

Opiniemeters:
- 2x€12,50 laten uitkeren (laatste aanvraag echter nog steeds niet ontvangen).
- Ik sta nu op 660.000 punten.

QuickThoughts:
- 4x€10 bol.com laten uitkeren.
- Ik sta nu op €0,50.

Waardevollemening:
- 5x€10 bol.com laten uitkeren.
- Ik sta nu op €4,75.

Verder doe ik mee aan Fishpoint community en als ik daar aan alles mee doe krijg ik aan het eind een bol.com bon van €15.
En ik ben lid van Bread Chat maar daar gebeurt niet zoveel dus ik denk niet dat ik daar verder veel mee zal doen. Fishpoint is wat dat betreft duidelijker: vul een x aantal opdrachten in en aan het eind krijg je een beloning. Bij Bread Chat vind ik dit wat vager allemaal.

Conclusie: totale verdiensten die ik reeds heb ontvangen of aangevraagd: €125! :yes:

Nou jeetje, dat is best veel eigenlijk! Ik houd het ook lekker bij deze panels; geen zin om er meer te doen en dit verdient best prima zo.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Het gaat hier ook goed. Kreeg gisteren weer 2 Bol.com bonnen van Kantar. Wacht nog op €12,50 van Opiniemeters.
Daar kon ik vanochtend weer voor 125.000 punten een vragenlijst invullen over verzorgingsproducten. Zal het proberen weer wat beter bij te houden.
Helemaal nu m'n werk echt 'op' is.
Alle reacties Link kopieren
Mooi lijstje Rainy! En lekker Melon. Je ‘echte’ werk is nu op?

Hier een aantal weken via Cas meegedaan aan een onderzoek over je ideal uitgaven en heb net de bol bon van €5 binnen :yes:
Alle reacties Link kopieren
Ja, er is niet zoveel te doen op mijn werk op dit moment. Er is wel voldoende geldstroom gelukkig hoor, maar heel weinig verkeer op de website en weinig andere bestellingen (dus ook weinig problemen daarmee) en dus ook weinig vragen, mails.

Beetje zorgen dat alles vlot verloopt, maar verder is er heel weinig werk te doen door Corona.
Alle reacties Link kopieren
Ik was eigenlijk van plan om weken thuis te gaan zitten maar dat gaat waarschijnlijk niet door.
Om het hele COVID-19 gebeuren een beetje te vergeten ging ik vandaag weer wat actiever vragenlijsten invullen maar helaas ging de meeste toch over
COVID-19 of heeft het daar mee te maken.

Doen jullie voorzichtig?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
18-03-2020 20:08
Ik was eigenlijk van plan om weken thuis te gaan zitten maar dat gaat waarschijnlijk niet door.
Om het hele COVID-19 gebeuren een beetje te vergeten ging ik vandaag weer wat actiever vragenlijsten invullen maar helaas ging de meeste toch over
COVID-19 of heeft het daar mee te maken.

Doen jullie voorzichtig?
Ik heb nog geen 1 vragenlijst gehad over corona gisteren en vandaag. Al heb ik ook "maar" 14 vragenlijsten in 2 dagen gedaan.

Gelukkig kan ik thuiswerken en blijf ik lekker binnen op soms een wandeling na. Veels te eng om je onder de mensen te begeven. En persoonlijk denk ik ook, hoe moeilijk kan het nu zijn om even binnen te blijven. Moet je dan altijd anderen zien? Maargoed schijnbaar hebben veel mensen daar behoefte aan.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
18-03-2020 20:20
Ik heb nog geen 1 vragenlijst gehad over corona gisteren en vandaag. Al heb ik ook "maar" 14 vragenlijsten in 2 dagen gedaan.

Gelukkig kan ik thuiswerken en blijf ik lekker binnen op soms een wandeling na. Veels te eng om je onder de mensen te begeven. En persoonlijk denk ik ook, hoe moeilijk kan het nu zijn om even binnen te blijven. Moet je dan altijd anderen zien? Maargoed schijnbaar hebben veel mensen daar behoefte aan.

Ik heb geen problemen met thuis zitten, alleen voor vriend en zoon vind ik het vervelend. Ze zijn actieve sporters en nu de sportscholen, stage en opleiding voor zoon wegvalt verveelt hij zich dood. Hij mag zo bij mijn vader logeren want daar heeft hij een eigen kamer met zijn X-Box. :bye:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik had net de eerste Corona vragenlijst.

Mijn dochter (eind deze maand 2 jaar) lijkt op mij, houdt van bankhangen. Die vermaakt zich gelukkig wel. Zo nu en dan even naar buiten, met de bal spelen en de glijbaan. Dan komen wij deze tijd wel door.
Maar ik ben wel moe hoor, het is echt vermoeiend.
Alle reacties Link kopieren
@Jane: Ah ja voor je vriend en zoon is het dan wel lastig als ze echt actieve sporters waren. Dat zal je wel even missen denk ik. Al zouden ze nog kunnen hardlopen ofzo?

@Melon: Fijn dat ze zich goed kan vermaken! Bedoel je moe doordat je haar heel de dag moet "vermaken" of gewoon van de hele situatie?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren 3 Corona lijsten gehad.
Wij zijn gisteren hele dag binnen gebleven, maar vandaag mogen de kinderen weer naar buiten. Hebben met een bevriend gezin afgesproken dat onze gezinnen alleen met elkaar omgaan, en dat er steeds een volwassene bij is als de kinderen naar buiten gaan, om te zorgen dat ze zich eraan houden.
Ik vind het lastig hoor, we zijn van 08.30 tot 14.00 bezig met schoolwerk, en dan moeten we zelf ook nog werken en ze buiten in de gaten houden. Ik heb 3 jongens tussen de 6 en 9, die hou ik niet 3 weken binnen. Maar dat hoeft ook niet, als je de regels maar in acht neemt. En dat zie ik buiten niet genoeg. Ook in de supermarkt staat iedereen tegen je aan te duwen.
Alle reacties Link kopieren
@Shiver, ze willen krachttrainingen doen.
Ze lopen zelfs ‘gevaar’ wanneer ze naar buiten gaan. (Amsterdam)

@Suzy, zeker lastig voor jullie maar gelukkig hebben ze nog schoolwerk.
Hier in Amsterdam zie ik kinderen buiten spelen en mensen gaan nog winkelen en boodschappen doen zonder afstand te houden. Ik vind het zelf ook moeilijk, normaal is het hier een kus en daar een knuffel...maarja het is even niet anders.

Zo, ik ga even wat vragenlijsten scoren!
Gisteren gestopt bij 8 daarna had ik geen zin meer.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
18-03-2020 21:18

@Melon: Fijn dat ze zich goed kan vermaken! Bedoel je moe doordat je haar heel de dag moet "vermaken" of gewoon van de hele situatie?
Ja door de hele situatie. Thuiswerken met een kind is heel anders dan lekker op kantoor werken. Op kantoor kom ik echt tot rust, zo thuis niet haha.
Alle reacties Link kopieren
@Jane: En veel vragenlijsten gevonden?

@Melon: Ah ja dat is idd wel anders, thuis met een kind werken of ongestoord op kantoor zitten. Lijkt mij wel heel vermoeiend.

Net weer een 10 eu bol.com bon bij lifepoints verdiend :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
19-03-2020 13:09
Ja door de hele situatie. Thuiswerken met een kind is heel anders dan lekker op kantoor werken. Op kantoor kom ik echt tot rust, zo thuis niet haha.

Zeker vermoeiend, spreekt uit ervaring.
Maar hey dochter is zeker superblij dat mama thuis werkt!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
19-03-2020 13:17
@Jane: En veel vragenlijsten gevonden?

@Melon: Ah ja dat is idd wel anders, thuis met een kind werken of ongestoord op kantoor zitten. Lijkt mij wel heel vermoeiend.

Net weer een 10 eu bol.com bon bij lifepoints verdiend :cheer2:

Lekker! Gefeliciteerd! :yes:
Ik heb tot nu toe 7 vragenlijsten voltooid. Er staan nog een aantal maar geen haast...
En jij?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
19-03-2020 13:47
Lekker! Gefeliciteerd! :yes:
Ik heb tot nu toe 7 vragenlijsten voltooid. Er staan nog een aantal maar geen haast...
En jij?
7 is wel netjes!
Ik heb er tot nu toe 6 kunnen doen.

Opiniemeters is bij mij erg rustig vanaf zaterdag al heel rustig. Elke dag geen of 1 enquete te doen.
Alle reacties Link kopieren
Opiniemeters is bij mij nooit veel. Van Life Points nu al 6 dagen niets.

Vandaag 5 enquêtes, scrollde alleen net te snel naar beneden bij de salarisvraag, en toen vinkte ie zelf een huishoudinkomen van 25.000 aan en hop, meteen was de enquête afgesloten. Dat strookt niet met wat ik in alle andere enquêtes heb ingevuld, dus nu maar hopen dat mijn account niet weer afgesloten wordt :(
Alle reacties Link kopieren
@ Jane, gelukkig kan hij dan gamen bij zn vader, maar in huis/tuin trainen geen optie.

@ melon, heerlijk. Hier de ouste van 4 vermaakt zich de komende weken wel, heeft veel fantasie dus speelt heerlijk. En baby die wordt wel eenkennig, ik ben er nu voordurent, als mn man hem beet heeft en hoort/ziet mij brult hij net zolang tot ik hem pak :bonk:

@ suzy succes met de jongens en ik duim met je mee voor het behoud van je account.

@shiver :yes: ik net een €5 bon bij lifepoints.

Ook ik heb een aantal lijsten ovrr Corona ingevuld. Zelf word ik er ook moe van, maar vind ik het ook steeds enger worden. 1ste besmetting bekend in mn woonplaats. Vandaag even toch boodschappen ingeslagen, gelukkig hebben wij een grote diepvriezer, besloten om tot 6 april nergens echt meer heen te gaan, daarna kijken we wel weer.
Alle reacties Link kopieren
@Suzy: Ze zullen je heus niet op 1 "fout" antwoord afrekenen hoor. Want ze kunnen toch nooit bij iedereen controleren of het klopt ja of nee.

@Noa: Ja eng he als er iemand in je woonplaats besmet is, dan komt het opeens heel dichtbij. Hier is er ook 1 besmet.

Een 5 euro bon is vast slimmer om aan te vragen bij lifepoints, nu was ik elke keer bang dat ze mn account zouden blokkeren, want ik zat dagenlang op 1080 punten en je moet er 1100 hebben voor 10 eu bon.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even iedereen sterkte wensen in deze bijzondere tijden!

Ik heb dagelijks veel vragenlijsten en ik probeer wel wat in te vullen maar ik heb moeite om me erin te focussen...

Toch net een Bol-bon aangevraagd bij Lifepoints.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook hoor, heb er moeite mee.

Maar ik heb wel mijn €12,50 van Opiniemeters binnen, dus dat is weer mooi. WVM let ik ookw eer wat beter op, want heb bijna €10 weer.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is een moeilijke tijd.
De wereld ziet er in een week heel anders uit.

Ik heb vandaag weer een QT bon aangevraagd. In precies een maand nu 80 euro aan bonnen. Lekker!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat we nog bonnen kunnen scoren ook al gaat het niet meer zo hard.
Suzy, 80,- aan bonnen in 1 maand is zeker lekker!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een hele lastige tijd. Ik ben weer terug aan het glijden in een zware depressie. Vul nog wel enquetes in als afleiding, maar merk wel dat ik er minder plezier in heb. Het enige motiverende is het geld wat je eruit eindelijk voor krijgt. En dan kan je weer iets kopen wat je normaal minder snel doet :)

Zelfs gisteren nog 6 enquetes kunnen invullen terwijl ik in het weekend vaak bijna niks heb. Dus dat wel bijzonder.

Heb wel kleurkaarten gekocht die ik ga kleuren en die bij een verzorgingstehuis ga afgeven. Er was daarvoor een actie. Dus dat geeft me misschien ook nog een beter gevoel. Was super lastig om kaarten te krijgen die leuk waren. Want de mandala kaarten waren nergens meer te koop. Heb uiteindelijk van johanna basford world of flowers kaarten besteld. Dus ben heel benieuwd of dat wat is. En voor 7 euro zonder verzendkosten kan het amper een miskoop zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven