Geld & Recht alle pijlers

Geld bijverdienen vanuit huis (vragen, onderzoeken)

17-11-2019 13:41 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie ervaringen met bijverdienen door het invullen van enquêtes en online onderzoeken? Zoals Toluna, Opinieland etcetera? Ben een half jaartje geleden begonnen er mee en bij al die panels ben ik zo'n 10 minuten per dag per panel kwijt en nu ik de kwaden van de goeden gescheiden heb (er zitten ook wazige tussen, waar de lijsten weinig interessant zijn en de beloningen onduidelijk) heb ik nu een 7 a 8 tal panels waar ik een uur tot anderhalf per dag zoet mee ben. Meestal ga ik er even voor zitten tussen de werkdag en het koken in, soms als dat niet uitkomt vlak na het eten. Maar het is inmiddels een daily routine geworden en een leuke ook, want er wordt steeds meer werk gemaakt van de kwaliteit van de vragenlijsten.

Dit topic is bedoeld om tips uit te wisselen, wat is de juiste strategie het meeste voordeel er uit te halen? Welke panels zijn wel en welke niet betrouwbaar? Vragen over de panels, etcetera.

Ik heb geleerd dat de grootste onderzoekspanels niet voor niks de “grootsten zijn”. De gevestigde namen heb ik de beste ervaringen mee. Ik heb in het begin wat aangeklooid met panels als cycling stories, listwise, money miljonair en beloonjemening, niet aan beginnen. Zonde van je tijd. Het beste is de gevestigde orde. Ik ben dit lijstje https://www.testnugratis.nl/de-10-groot ... r-de-loep/ gaan afwerken op 'waardevolle mening' na. SAMSAM is de vreemde eend in de bijt. Geen verdiensten in de vorm van bonnen en geld, omdat het een jong bedrijf is maar wel heel leuke vragenlijsten en je dingt mee om allerlei prijzen zoals een ballonvaart. Vandaar dat ik zei dat ik er 7 of 8 doe iedere dag, net wanneer ik er tijd voor heb.

Meer tips?
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
24-03-2020 15:58
Vind het echt lullig voor je, hoop dat je je account terug krijgt! Lifepoints vind ik wel oke maar ik krijg dus regelmatig wel lange vragenlijsten en die sla ik de laatste tijd over...ook bij andere panels sla ik wat langere lijsten over.

Vandaag ga ik wat actiever vragenlijsten invullen. Doel is 10-12.
Maar als er staat 20 minuten bij hun, dan duurt het bij mij altijd korter hoor. Daarom vind ik het ook een fijn panel omdat je in principe niet zolang bezig bent met een vragenlijst.

Hopelijk lukt 10-12 vragenlijsten! Ik heb niet zoveel aanbod om er aan te komen.

Hoe gaat het met Jij Bent Belangrijk bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ja, vaak bij mij duurt die 20 min dus meer dan 30 min of zo. maar komt natuurlijk ook voor dat het korter duurt.

Er staan zat vragenlijsten maar ik vind surfen op het net momenteel veel leuker dan vragenlijsten invullen. :$
Hen er tot nu toe 3 voltooid. (Begonnen om 15:00)

Bij Jijbentbelangrijk.nl gaat het redelijk, die vragenlijsten vind ik het leuks eigenlijk. Heb daar nu 9550 punten.
En jullie??

(Ga nu ff weer wat vragenlijsten scoren)
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
30 minuten is echt te lang voor een vragenlijst hoor. Of je moet er wel heel veel punten voor krijgen, maar eigenlijk dan nog haha.

Ik heb 9400 punten op JijBentBelangrijk. Heb er dagen niks gehad, maar ze zijn wel lekker kort!

Ga jij gelijk laten uitbetalen of ga je verder sparen?
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik de doel van 10-12 vragenlijsten invullen niet bereikt.
Na de 5de had ik geen zin meer.

Shiver, ik twijfel nog of ik bij Jijbentbelangrijk gelijk bij 10,- laat uitbetalen of laten oplopen...en jij?

Heb net 12,50 cash aangevraagd bij Opiniemeters! :yes:
Mijn tweede bij Opiniemeters. De eerste was anderhalf maand geleden.

Hoe gaat het iedereen?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de afgelopen week niet zo gekeken naar die vragenlijsten; had er geen zin in (niet vanwege corona hoor, ik had er gewoon geen zin in).
Sinds gisteren weer wat actiever. Had gisteren bij opiniemeters een lijst van 125.000 punten waarna ik meteen weer een uitbetaling kon aanvragen.
Net bij Wvm 2 lijsten ingevuld; sta op 6.25 nu.
Qt gebeurt even niet zoveel op het moment.
Lifepoints account is weer actief en heb daar uitbetaling van 5 euro aangevraagd. Zit nu weer boven de 200 punten.
Gfk vragenlijst ingevuld vandaag maar de punten zijn niet direct zichtbaar op mijn account.
Van de fishpoint community heb ik de laatste opdracht ingevuld dus daar krijg ik binnenkort een bon van 15 euro :yes:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
25-03-2020 10:34
Gisteren heb ik de doel van 10-12 vragenlijsten invullen niet bereikt.
Na de 5de had ik geen zin meer.

Shiver, ik twijfel nog of ik bij Jijbentbelangrijk gelijk bij 10,- laat uitbetalen of laten oplopen...en jij?

Heb net 12,50 cash aangevraagd bij Opiniemeters! :yes:
Mijn tweede bij Opiniemeters. De eerste was anderhalf maand geleden.

Hoe gaat het iedereen?
Ik denk dat ik gelijk laat uitbetalen, zometeen is het niet zo'n betrouwbare site en is het geld in 1x weg ofzo. Dat zou ik dan ook zonde vinden.

Wel lekker 12,50 cash bij opiniemeters :cheer: . Ze zijn ook altijd snel met overmaken vind ik.

Gisteren 9 enquetes kunnen invullen en een bon van WM kunnen aanvragen :cheer2: Ik moest al 2 dagen lang 25 cent erbij hebben, dus was wel blij dat ik daar eindelijk een enquete had.
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
25-03-2020 11:05
Ik heb de afgelopen week niet zo gekeken naar die vragenlijsten; had er geen zin in (niet vanwege corona hoor, ik had er gewoon geen zin in).
Sinds gisteren weer wat actiever. Had gisteren bij opiniemeters een lijst van 125.000 punten waarna ik meteen weer een uitbetaling kon aanvragen.
Net bij Wvm 2 lijsten ingevuld; sta op 6.25 nu.
Qt gebeurt even niet zoveel op het moment.
Lifepoints account is weer actief en heb daar uitbetaling van 5 euro aangevraagd. Zit nu weer boven de 200 punten.
Gfk vragenlijst ingevuld vandaag maar de punten zijn niet direct zichtbaar op mijn account.
Van de fishpoint community heb ik de laatste opdracht ingevuld dus daar krijg ik binnenkort een bon van 15 euro :yes:
Die vragenlijsten van 125.000 punten zijn fijn he. En vaak ook nog maar 10 minuten. Dat tikt iig lekker aan.
Alle reacties Link kopieren
Jaa die vragenlijsten zijn echt chill bij opiniemeters! Jullie ook lekker bezig zo te lezen :yes:
Ik vond de vorige keer uitbetalen bij opiniemeters superlang duren (echt de volle 10 werkdagen). Hopelijk nu iets sneller, haha.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw 10 werkdagen. Ik heb 3x laten uitbetalen bij opiniemeters en ik moest nooit echt lang wachten. Paar werkdagen maar.

Heeft iemand wel eens een VVV bon bij WM besteld? Ik heb dat dus ong 4 weken geleden gedaan en nog niks gekregen. Al kon het tot 6 weken duren, maar toch ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mijn gedachten ook weer wat beter verzetten en doe nu ook weer wat meer vragenlijsten. Heb vorige week wel een hele hoop gemist, maar goed, dat is nou eenmaal zo.
Nu weer wat beter bij houden!
Alle reacties Link kopieren
Rainydays, hoe kwam je bij fishpoints? Is dat wat?

Shiver, gefeliciteerd met je WM bon!
Ik heb vandaag tot nu toe 7 vragenlijsten voltooid, er staan nog wel wat maar voor nu even weer geen zin. Gaat het lekker daar bij jou?

Hey Melon, gelukkig ben je met je gedachten beter bij...alles went.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2020 05:46
Reden: Trollen
98.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]

Ik weet niet meer precies wat ik moest invullen bij de aanmelding van de sites, want het is al een tijdje geleden.

Maar volgens mij moest je bij de app Quickthoughts geen adres gegevens invullen. Alleen daar kan je alleen bol.com bon of een bon voor de app store.

Bij opiniemeters weet ik het niet wat je moest invullen bij het aanmelden, maar daar kan je wel in geld laten uitbetalen. Al moet je daar wel je rekeningnummer geven.

Waardevollemening is een fijne site waar ik al veel heb verdiend. Maar daar moet je wel je adres opgeven.

Euroclix is ook wel een fijne site, maar daar weet ik ook niet wat je moet opgeven.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2020 05:45
Reden: Quote verwijderd
0.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
25-03-2020 19:13
Rainydays, hoe kwam je bij fishpoints? Is dat wat?

Shiver, gefeliciteerd met je WM bon!
Ik heb vandaag tot nu toe 7 vragenlijsten voltooid, er staan nog wel wat maar voor nu even weer geen zin. Gaat het lekker daar bij jou?

Hey Melon, gelukkig ben je met je gedachten beter bij...alles went.
7 is toch ook wel een mooi aantal! Ik zit nu op 6, maar vanaf 16.00 ook niet meer gezocht. Want ik ben nu druk kaarten aan het kleuren voor mensen in een verzorgingstehuis.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd naar de ervaring met Fish points.
Fijn dat de motivatie weer terug is hier komt het ook weer, helemaal na afgelopen maandag. Toen kreeg ik via het scanpanel een bonus van 9600 punten, kon voor €40 aan bol bonnen aanvragen :yes:

Al ben ik wel wat kritisch, zo had ik via opiniemeter een lijst van 25 min voor 15.000 punten, daar ben ik niet aan begonnen



@eveline dat ken met de app QuickThoughts
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
25-03-2020 14:25
Ik kan mijn gedachten ook weer wat beter verzetten en doe nu ook weer wat meer vragenlijsten. Heb vorige week wel een hele hoop gemist, maar goed, dat is nou eenmaal zo.
Nu weer wat beter bij houden!
Fijn dat je nu weer beetje gedachten kan verzetten. En een weekje missen moet kunnen he, je doet het voor de lol!
Alle reacties Link kopieren
Nnoa0901 schreef:
25-03-2020 21:32
Ik ben ook benieuwd naar de ervaring met Fish points.
Fijn dat de motivatie weer terug is hier komt het ook weer, helemaal na afgelopen maandag. Toen kreeg ik via het scanpanel een bonus van 9600 punten, kon voor €40 aan bol bonnen aanvragen :yes:

Al ben ik wel wat kritisch, zo had ik via opiniemeter een lijst van 25 min voor 15.000 punten, daar ben ik niet aan begonnen



@eveline dat ken met de app QuickThoughts
Wow wat moest je dan doen bij dat scan panel dat je zoveel punten kreeg dat je 40 eu aan bol.com bonnen kon aanvragen? En van welke site is dat? :proud:
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
25-03-2020 21:32
7 is toch ook wel een mooi aantal! Ik zit nu op 6, maar vanaf 16.00 ook niet meer gezocht. Want ik ben nu druk kaarten aan het kleuren voor mensen in een verzorgingstehuis.
Wat een mooi initiatief Shiver! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
25-03-2020 21:34
Wow wat moest je dan doen bij dat scan panel dat je zoveel punten kreeg dat je 40 eu aan bol.com bonnen kon aanvragen? En van welke site is dat? :proud:
Nee dat is met de boodschappen scan van gfk. Ik was erg verrast, maar in het bericht stond dat ze erg blij waren met de inbreng van mij als jong gezin. Het kost wel wat meer tijd met boodschappen opruimen, maar niet heel veel.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
25-03-2020 21:32
7 is toch ook wel een mooi aantal! Ik zit nu op 6, maar vanaf 16.00 ook niet meer gezocht. Want ik ben nu druk kaarten aan het kleuren voor mensen in een verzorgingstehuis.

7 is zeker een mooi getal! Mijn lieveling zelfs maar ik ging later moeiteloos door en heb een mooie 10 van gemaakt.

Wat ontzettend lief dat je kaarten maakt, doe je dit vaker?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Nnoa, wat een fijne verrassing zeg!
1 woord: LEKKER!
:cheer2:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
10 is ook een mooi aantal, hier net weer een muzieklijst gedaan en kon weer €12,50 bij opiniemeter iit laten betalen :yes:
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
26-03-2020 02:03
7 is zeker een mooi getal! Mijn lieveling zelfs maar ik ging later moeiteloos door en heb een mooie 10 van gemaakt.

Wat ontzettend lief dat je kaarten maakt, doe je dit vaker?
Dit is de 1e keer. Ik zag een oproep staan van een organisatie die dit deed in de regio. Dus leek het me wel leuk om mee te doen, ze hadden het liefste "creatieve" kaarten. En als ik nu toch kleur, kan ik net zo goed een ander er mee blij maken. Maakt het kleuren wel extra leuk eigenlijk. Kleuren voor een doel.
Alle reacties Link kopieren
Nnoa0901 schreef:
26-03-2020 14:11
10 is ook een mooi aantal, hier net weer een muzieklijst gedaan en kon weer €12,50 bij opiniemeter iit laten betalen :yes:
Lekker! :cheer2:
Ik had om half 2 uitnodiging gehad voor muzieklijst en wilde hem nu gaan invullen, zit hij vol :-(
Alle reacties Link kopieren
Bij JijBentBelangrijk wil ik laten uitbetalen, maar hij doet niks. Ik kan niet op de knop drukken, maar hij geeft wel aan dat ik nog maar 0 meter moet. Sta precies op 10.000 of zou je meer dan 10.000 moeten hebben dat hij het dan wel doet. Iemand ervaring?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven