Geld & Recht alle pijlers

Geld bijverdienen vanuit huis (vragen, onderzoeken)

17-11-2019 13:41 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie ervaringen met bijverdienen door het invullen van enquêtes en online onderzoeken? Zoals Toluna, Opinieland etcetera? Ben een half jaartje geleden begonnen er mee en bij al die panels ben ik zo'n 10 minuten per dag per panel kwijt en nu ik de kwaden van de goeden gescheiden heb (er zitten ook wazige tussen, waar de lijsten weinig interessant zijn en de beloningen onduidelijk) heb ik nu een 7 a 8 tal panels waar ik een uur tot anderhalf per dag zoet mee ben. Meestal ga ik er even voor zitten tussen de werkdag en het koken in, soms als dat niet uitkomt vlak na het eten. Maar het is inmiddels een daily routine geworden en een leuke ook, want er wordt steeds meer werk gemaakt van de kwaliteit van de vragenlijsten.

Dit topic is bedoeld om tips uit te wisselen, wat is de juiste strategie het meeste voordeel er uit te halen? Welke panels zijn wel en welke niet betrouwbaar? Vragen over de panels, etcetera.

Ik heb geleerd dat de grootste onderzoekspanels niet voor niks de “grootsten zijn”. De gevestigde namen heb ik de beste ervaringen mee. Ik heb in het begin wat aangeklooid met panels als cycling stories, listwise, money miljonair en beloonjemening, niet aan beginnen. Zonde van je tijd. Het beste is de gevestigde orde. Ik ben dit lijstje https://www.testnugratis.nl/de-10-groot ... r-de-loep/ gaan afwerken op 'waardevolle mening' na. SAMSAM is de vreemde eend in de bijt. Geen verdiensten in de vorm van bonnen en geld, omdat het een jong bedrijf is maar wel heel leuke vragenlijsten en je dingt mee om allerlei prijzen zoals een ballonvaart. Vandaar dat ik zei dat ik er 7 of 8 doe iedere dag, net wanneer ik er tijd voor heb.

Meer tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg na 2,5 week niets ineens weer allerlei Life Points lijsten. Snap er niets van. Maar nu zijn mijn punten weer niet bijgeschreven, en ik heb geen enquête nummer genoteerd, dus kunnen ze me niet helpen.
Heeft iemand hier toevallig de enquête over fietsen gedaan? Ging met name over Batavus. En het nummer genoteerd?
Alle reacties Link kopieren
Tientje van Jijbentbelangrijk op 27ste aangevraagd en net ontvangen op mijn betaalrekening.
Supersnel! :yes:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
30-03-2020 11:23
Tientje van Jijbentbelangrijk op 27ste aangevraagd en net ontvangen op mijn betaalrekening.
Supersnel! :yes:
Fijn! :cheer2: Ik heb nog niks ontvangen en volgens mij iets eerder dan 27e aangevraagd. Nouja het zal vast nog wel komen! Is ook wel super snel dit.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
30-03-2020 11:41
Fijn! :cheer2: Ik heb nog niks ontvangen en volgens mij iets eerder dan 27e aangevraagd. Nouja het zal vast nog wel komen! Is ook wel super snel dit.

Die van jou komt ook snel hoor!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
suzy1977 schreef:
30-03-2020 10:51
Ik krijg na 2,5 week niets ineens weer allerlei Life Points lijsten. Snap er niets van. Maar nu zijn mijn punten weer niet bijgeschreven, en ik heb geen enquête nummer genoteerd, dus kunnen ze me niet helpen.
Heeft iemand hier toevallig de enquête over fietsen gedaan? Ging met name over Batavus. En het nummer genoteerd?

Wat vervelend voor je, ik krijg laatste tijd juist veel van Lifepoints.
Ik ben nu rustig vragenlijsten aan het maken als ik later bij Lifepoints zal ik erop letten of die vragenlijst erbij staat.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met iedereen?
Hier gaat het prima, afgelopen dagen gewerkt en nu een paar dagen vrij.
Blijf heerlijk thuis (deed ik voorheen al)
Boodschappendienst is net geweest en huis is redelijk aan de kant dus kom maar op met de vragenlijsten! :love:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
30-03-2020 20:38
Wat vervelend voor je, ik krijg laatste tijd juist veel van Lifepoints.
Ik ben nu rustig vragenlijsten aan het maken als ik later bij Lifepoints zal ik erop letten of die vragenlijst erbij staat.
Dank je! En als je een vragenlijst over bonbons hebt..dan wil ik daar ook graag het nummer van. Na beantwoorden laatste vraag kreeg ik de melding dat ik niet aan het profiel voldeed. En was nu net de enige vandaag waar ik het nummer niet van had genoteerd grrrr
Alle reacties Link kopieren
suzy1977 schreef:
30-03-2020 20:48
Dank je! En als je een vragenlijst over bonbons hebt..dan wil ik daar ook graag het nummer van. Na beantwoorden laatste vraag kreeg ik de melding dat ik niet aan het profiel voldeed. En was nu net de enige vandaag waar ik het nummer niet van had genoteerd grrrr

Ok, ik zal er op letten wanneer ik op Lifepoints kom want hun site werkt momenteel niet optimaal.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
30-03-2020 20:41
Hoe is het met iedereen?
Hier gaat het prima, afgelopen dagen gewerkt en nu een paar dagen vrij.
Blijf heerlijk thuis (deed ik voorheen al)
Boodschappendienst is net geweest en huis is redelijk aan de kant dus kom maar op met de vragenlijsten! :love:
Fijn dat het goed met je gaat!
Hier is het rustig qua vragenlijsten. Zaterdag 4, zondag 3 en gisteren 2 vragenlijsten kunnen invullen. Maar vandaag wel 5 eu bol.com bon van lifepoints kunnen aanvragen. Al voelt 10 eu toch leuker haha.

Hopelijk heb jij vandaag meer vragenlijsten!
Alle reacties Link kopieren
Ik had zaterdag 0, zondag 2 en gisteren
4 vragenlijsten voltooid. Er stonden een hoop maar ik had geen zin meer in.
Hebben jullie dat ook?

Toch leuk Shiver een 5 euro bon maar 10 euro idd nog leuker!
Thx en hopelijk krijg je ook veel vragenlijsten, succes en let me know!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
@Jame ik herken het wel een beetje. Maar veel lijsten heb ik ook voorbij zien komen. En de meeste hebben betrekking op het corona virus.
Lekker Shiver!

In ieder geval niks uit kunnen laten betalen
Alle reacties Link kopieren
Ooh ja herkenbaar Jane. Heb er vaak genoeg dagen tussen zitten dat ik er gewoon geen zin in heb en dan doe ik het ook niet. Het blijft juist leuk doordat ik de druk eraf haal om maar zoveel mogelijk lijsten in te vullen.

En ondanks dat ik er vaak geen zin in heb en relatief weinig panels doe gaat het nog best snel; het binnenhalen van beloningen.
rainydays wijzigde dit bericht op 31-03-2020 17:35
Reden: .
22.67% gewijzigd
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Ik merk ook wel dat ik wat minder fanatiek ben dan eerst. Maar toch vul ik nog wel elke dag enquetes in. Ik heb er ook genoeg tijd voor, dat scheelt wel. En het aanbod verschilt ook gewoon heel erg per periode/dag.

Vandaag zit ik op 5 en heb niet heel de dag "gezocht". Wel merk ik dat ik bijv. toluna een beetje links laat liggen want dat gaat zo traag. Terwijl ik lifepoints of WM veel leuker vind omdat ik daar sneller resultaat heb.

154 clix verdiend bij euroclix met vinden.nl. Ook wel leuk extraatje.
Alle reacties Link kopieren
Zo shiver dat is lekker, motiveert mij om vinden weer te grbuiken!

Trouwens voor degene die nog Hema bonnen hebben liggen, ik zou ze opmaken want ik las net op een nieuwssite dat ze het waarschijnlijk niet gaan redden de hema, hadden het financieel al zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Ja vinden.nl zou ik echt aanraden hoor! Die clix zijn erg makkelijk verdiend!

Ik heb 5 eu amazon.de bon kunnen laten uitbetalen bij whatyouexpect. Meer mensen die dat kunnen?

En weer 12,50 bij opiniemeters :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Gisteren 3 vragenlijsten voltooid en dat is goed want ik merk dat mijn geduld op was...

Ik zag het ook dat HEMA het moeilijk heeft, ik ga die bonnen dan wel besteden aan een wok en een koekenpan.
Ik weet eigenlijk niet wat we nodig hebben dus dan maar dit. :|

Wat veel Clix’s heb je verdiend met vinden.nl Shiver! Nice!
Ik heb er maar 20 of zo.
Kan je al uitbetalen bij Whatyouexpect?!
Dat is best snel! Trouwens ik ga die wegdoen denk ik want die vragenlijsten zijn helemaal niet leuk.
Gefeliciteerd met je bonnen!! :cheer2:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
01-04-2020 10:14
Ja vinden.nl zou ik echt aanraden hoor! Die clix zijn erg makkelijk verdiend!

Ik heb 5 eu amazon.de bon kunnen laten uitbetalen bij whatyouexpect. Meer mensen die dat kunnen?

En weer 12,50 bij opiniemeters :cheer2:
Ja, ik ook!
Alle reacties Link kopieren
@Jane: Wel slim idd om dan je hema bonnen te gaan besteden. Zou zonde zijn als het opeens niet meer kan.

Ja je kon bij 500 punten al uitbetalen voor een 5 euro bon en je kreeg nu 300 bonus punten. Maar de enquetes zijn idd wel heel stom en ik snap er ook niks van. Maar het is wel makkelijk verdiend.

@Melon: Gefeliciteerd! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Melon!

Shiver, wat ben je attent...zie net ook dat ik zomaar 300 punten hebt gekregen bij
Whatyouexpect. Gelijk 5,- bon laten uitbetalen natuurlijk. Bedankt anders had ik het niet door. Vandaag 4 vragenlijsten voltooid. Ik werd steeds uit gescreend. Pff.

Suzy, ik heb helemaal geen vragenlijsten meer gehad van Lifepoints dus heb tot nu toe geen nummer voor je.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
@Jane: Ik kreeg een mail dat ik bonus punten had gekregen, dus ik ging kijken. Anders wist ik het ook niet hoor! Heb jij geen mail ontvangen?

Oh wat irritant er elke keer uitgescreend worden. Vooral als het vaak gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Ik had net een heel raar onderzoek bij opiniemeters. Ze wilde dat ik oa nieuwe bank gegevens zou aanvragen en of ik andere dingen wat betreft mn app/bank wilde doen. Ik heb natuurlijk een aantal keer op nee geklikt en kwam niet in aanmerking. Een beetje apart hoor.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd shiver dat zou ik ook niet doen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mij aangemeld bij jij bent belangrijk en what you expect. Deze maand wil ik eens echt gaan bijhoudem hoeveel vragenlijsten ik doe en wat ik ermee verdien.
Alle reacties Link kopieren
han1987 schreef:
02-04-2020 13:05
Ik heb mij aangemeld bij jij bent belangrijk en what you expect. Deze maand wil ik eens echt gaan bijhoudem hoeveel vragenlijsten ik doe en wat ik ermee verdien.
What you expect vind ik echt geen aanrader. Elke maand dezelfde rare vragenlijst waar je niks van snapt.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
02-04-2020 09:13
Ik had net een heel raar onderzoek bij opiniemeters. Ze wilde dat ik oa nieuwe bank gegevens zou aanvragen en of ik andere dingen wat betreft mn app/bank wilde doen. Ik heb natuurlijk een aantal keer op nee geklikt en kwam niet in aanmerking. Een beetje apart hoor.

Hoeveel punten zou je ervoor krijgen?
Ik had het wel een keer gedaan bij een ander panel en heb 10 euro gekregen.
En nee ik krijg geen mail van Whatyouexpect, raar hoor.
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven