Geld & Recht alle pijlers

Goede parkeer app

26-02-2024 10:10 17 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal,

Misschien niet de juiste rubriek.
Ik gebruik de parkeer app van Easy Park. Ik wil mijn nummer in de app wijzigen maar dat lukt niet en ze hebben geen klantenservice, alleen een chatbot.
Ik heb gegoogeld maar kan geen contactnummer of contactformulier vinden. Dus ik wil eigenlijk liever een andere parkeerapp. Wat is een fijne parkeerapp waar je ook, als het nodig is, eens contact mee kan opnemen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gaiyo of anwb
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan het zijn dat het wel lukt via die website? Ik had het probleem dat ik mijn nummerbord wilde veranderen, want nieuw auto. Via de app lukte dat totaal niet, via de website wel.
Maar snap je punt, totale frustratie toen ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan straatparkeren via de app van de Rabobank en ik heb de Q-park app voor de parkeergarages. Die zijn allemaal van Q-app waar ik kom en dan wordt het gewoon afgeschreven. Erg handig!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de app van Stadsparkeren erg handig. Kun je ook makkelijk kentekens aan toevoegen, waardoor je spontaan in kunt voeren als je eens met iemand mee rijdt bijv.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook Easy Park maar kan alles wijzigen in app account
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook Easy Park, werkt bij mij ook goed, maar daar heb jij niks aan natuurlijk.
Kun je niet mailen?
Alle reacties Link kopieren Quote
MrsDuck schreef:
26-02-2024 11:05
Ik kan straatparkeren via de app van de Rabobank en ik heb de Q-park app voor de parkeergarages. Die zijn allemaal van Q-app waar ik kom en dan wordt het gewoon afgeschreven. Erg handig!
Zo doe ik het ook helemaal top als je aankomt rijden bij Q-Park en het poortje gaat gelijk ineens open en zo ook bij het wegrijden .
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb nu via de website een mailadres gevonden en hen gemaild! Als het niet lukt, dan switch ik naar een ander. Dank voor alle tips!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat lukt er precies niet? Ik kan in de app eenvoudig bij de wijzig-optie komen. Welke melding krijg je?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb pas in de app van EasyPark een kenteken toegevoegd en een oude verwijderd. Kost een euro ofzo, kan gewoon in je account.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik parkeer ook via de Rabobank app, werkt prima als je toch al via de Rabo bankiert.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ik mijn nummer wijzigde kreeg ik de melding ‘nummer wijzigen nu niet mogelijk”, en dat al maanden.
Via website kreeg ik bij mijn gegevens het telefoonnr te zien in een grijs vlak waarin ik niks kon wijzigen. De klantenservice heeft het nu gedaan gelukkig!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gryla schreef:
26-02-2024 22:15
Ik heb pas in de app van EasyPark een kenteken toegevoegd en een oude verwijderd. Kost een euro ofzo, kan gewoon in je account.
Wat stom dat je daarvoor moet betalen! Die app zou ik dan sowieso overslaan
Alle reacties Link kopieren Quote
Gryla schreef:
26-02-2024 22:15
Ik heb pas in de app van EasyPark een kenteken toegevoegd en een oude verwijderd. Kost een euro ofzo, kan gewoon in je account.
Dat hoeft helemaal niet. Je kan het 'oude' kenteken gewoon wijzigen in het nieuwe. Alleen als je extra kentekens toe wilt voegen, dan moet je 1 of 2 euro betalen.
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
27-02-2024 08:49
Dat hoeft helemaal niet. Je kan het 'oude' kenteken gewoon wijzigen in het nieuwe. Alleen als je extra kentekens toe wilt voegen, dan moet je 1 of 2 euro betalen.
Dat dus inderdaad, ik vond het nutteloos om te betalen dus wilde ik het wijzigen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben overgestapt van Easypark naar Q-park ivm de transactiekosten. Die heb je bij Q-park niet.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven