Geld & Recht alle pijlers

Hoeveel geld heb jij bijeengespaard?

03-04-2019 19:55 202 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Er bestaat al een topic over dit maar bij nader inzicht kijkt mij dit toch gedateerd.
Dus hier het nieuwe up to date topic. 🙂

Hoe oud ben je en hoeveel heb je bijeengesprokkeld?
Het maakt niet uit of je single, getrouwd, gescheiden of wat dan ook bent. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je met dit topic?
23 jaar, 40 euro. Ik ben student en heb niet geleend maar mijn collegegeld (4 keer 2000 euro) betaald van mijn spaargeld. Ik had dus bijna 10.000 euro wat ik veel vind voor iemand van 20. Alleen nu is het op helaas.

Niet citeren graag.
anoniem_367263 wijzigde dit bericht op 19-04-2019 00:01
11.53% gewijzigd
Brexit schreef:
06-04-2019 10:10
Dat zal iets van een 260.000€ zijn.
Brexit schreef:
06-04-2019 19:17
Ja, ik woon nog thuis. 40 jaar.
Nou ik heb liever 0 euro dan dat ik op mijn 40e nog thuis woon...
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
19-04-2019 00:00
Nou ik heb liever 0 euro dan dat ik op mijn 40e nog thuis woon...
Hier sluit deze student zich bij aan.
Alle reacties Link kopieren
@kopjechino Maar je begint zonder studieschuld en da's ook wat waard! Dat kan niet iedereen zeggen. Als ik het geld had gehad als student dan had ik het ook geïnvesteerd in mijn studie.
Alle reacties Link kopieren
lautje87 schreef:
18-04-2019 23:17
Ik sta -15.000 en lig er nog geen dag wakker van. [...] Ik ga volgende week op vakantie en neem het er lekker van.

O ja, lekker op vakantie van geleend geld. Hoe onverantwoordelijk kun je zijn? :facepalm:
Sparen is saai
Niet sparen is dom. En schulden maken nog veel dommer.
Alle reacties Link kopieren
Ja lautje morgen kun je idd zomaar een grote opdracht krijgen maar morgen kun je ook zomaar dood zijn he.. Jouw familie zal vast heel erg blij met je zijn als je morgen overlijdt en ze even 15000 euro mogen ophoesten naast de kosten voor je uitvaart :-|
Alle reacties Link kopieren