Geld & Recht alle pijlers

ING gaat nu ook all je browser bepalen.

09-01-2019 18:34 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf vandaag probeer ik in te loggen op ING en wat blijkt kan niet met opera.
ze vinden maar dat je andere web browser maar moet gebruiken.

Vind u dit ook belachelijk voor woorden bell klanten service en zeg hoe u er over denkt.
Ik heb het al gedaan en heb die persoon aardig de wind van voren gegeven.
anoniem_380865 wijzigde dit bericht op 09-01-2019 18:50
Reden: spelling etc
6.04% gewijzigd
Raflesia schreef:
09-01-2019 19:01
Ik weet de details verder niet, maar er zal vast een reden zijn waarom er geen Opera support (meer) is. Het zij dat een functionaliteit van hun niet werkt in Opera en ze geen zin hebben dit te fixe, of omdat er misschien iets serieus niet veilig is.
Welnee. Heeft met percentage gebruikers te maken.
Ach dit is nog niks in vergelijking met toen ik tig jaar geleden overstapte naar Mac ipv Windows. Kon soms onmogelijk bepaalde sites gebruiken waardoor ik noodgedwongen een Windows computer moest gebruiken want die sites had ik echt nodig voor belangrijke dingen. En dan hebben we het nog niet over de programma's waar geen Mac alternatief voor was...

Boot camp gebruiken dan.. Echt niet dat ik windows ga gebruiken op een Mac.
all? bell?

gaat het verder goed met je?
Stoer trouwens dat je een klantenservicemedewerker de wind van voren geeft.
Dat zal hem/haar leren :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het al gedaan en heb die persoon aardig de wind van voren gegeven.
[/quote]


Jij denkt dat de persoon die jij de wind van voren hebt gegeven hiervoor verantwoordelijk is?
Mijn gevoel zegt me dat dit een inschattingsfoutje is.

Hoe zou jij het vinden als je uitgekafferd wordt voor beslissingen die jouw baas neemt?
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
09-01-2019 20:12
Ik heb het al gedaan en heb die persoon aardig de wind van voren gegeven.

Jij denkt dat de persoon die jij de wind van voren hebt gegeven hiervoor verantwoordelijk is?
Mijn gevoel zegt me dat dit een inschattingsfoutje is.

Hoe zou jij het vinden als je uitgekafferd wordt voor beslissingen die jouw baas neemt?
[/quote]

ja zeker die persoon zal zich rottig voelen waardoor hij dit door zet naar zijn leiding gevende dus heeft altijd effect om uit te kafferen.
en mijn doel is daar mee bereikt dus zeker geen inschattingsfoutje.
Alsof zo'n callcentermedewerker daarvan onder de indruk is. Die krijgt de hele dag onbeschofte mensen aan de lijn.
En die gaat het al helemaal niet doorgeven aan haar leidinggevende.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk heeft de desbetreffende klantenservice medewerker even zijn earpiece afgezet en ja en amen gezegd.

Als je je mening wilt doorduwen kun je beter een klacht indienden dan een willekeurige medewerker lastigvallen.
abisha1980 schreef:
09-01-2019 20:26

ja zeker die persoon zal zich rottig voelen

Fijn hé dat je dat kunt doen. Iemand een rotgevoel geven. Kneuzig gedrag vind ik dat.

Btw, als iemand mij afkaffert aan de telefoon ga ik op standje weiger. Als iemand redelijk/aardig iets vraagt wil ik nog wel eens wat extra doen.
Alle reacties Link kopieren
abisha1980 schreef:
09-01-2019 20:26

ja zeker die persoon zal zich rottig voelen waardoor hij dit door zet naar zijn leiding gevende dus heeft altijd effect om uit te kafferen.
en mijn doel is daar mee bereikt dus zeker geen inschattingsfoutje.
Jij denkt serieus dat die persoon dit doorgeeft aan zijn/haar leidinggevende? :rofl:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
09-01-2019 20:41
Fijn hé dat je dat kunt doen. Iemand een rotgevoel geven. Kneuzig gedrag vind ik dat.

Btw, als iemand mij afkaffert aan de telefoon ga ik op standje weiger. Als iemand redelijk/aardig iets vraagt wil ik nog wel eens wat extra doen.
Het is beter dan als schaap door het leven te gaan
misschien bereik je er niks mee maar heb iedere geval wel iets geprobeerd dat is 100% meer dan de meeste hier.
Alle reacties Link kopieren
abisha1980 schreef:
09-01-2019 20:26
Jij denkt dat de persoon die jij de wind van voren hebt gegeven hiervoor verantwoordelijk is?
Mijn gevoel zegt me dat dit een inschattingsfoutje is.

Hoe zou jij het vinden als je uitgekafferd wordt voor beslissingen die jouw baas neemt?
ja zeker die persoon zal zich rottig voelen waardoor hij dit door zet naar zijn leiding gevende dus heeft altijd effect om uit te kafferen.
en mijn doel is daar mee bereikt dus zeker geen inschattingsfoutje.
[/quote]

Nee hoor, er wordt smakelijk om je gelachen en over je gediscussiëerd inclusief oogrollen of gewoon genegeerd want af en toe ja och wat vervelend mevrouw zeggen en ondertussen rustig je mail doorwerken zonder gebeld te worden. De empathie van de klantenservice medewerker zal je altijd krijgen (want professionaliteit) maar die is 99% van de tijd gewoon toneel gespeeld hoor.

En inderdaad, hoe groter de bek hoe kleiner de kans dat er ook maar één vinger extra voor je wordt uitgestoken.
abisha1980 schreef:
09-01-2019 21:02
Het is beter dan als schaap door het leven te gaan
misschien bereik je er niks mee maar heb iedere geval wel iets geprobeerd dat is 100% meer dan de meeste hier.

Je bent vast nog heel jong. Ooit kom je er nog wel een keer achter dat je met stroop smeren meer bereikt dan met om je heen schoppen.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
09-01-2019 21:04
Je bent vast nog heel jong. Ooit kom je er nog wel een keer achter dat je met stroop smeren meer bereikt dan met om je heen schoppen.
Nee hoor ben redelijk op leeftijd heb geleerd in mijn leven dat als je het niet met geweld kan oplossen lukt het met niks.
Kijk maar TV hoe efficiënt geweld is en hoe veel er mee bereikt is in de geschiedenis.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
09-01-2019 21:04
Je bent vast nog heel jong. Ooit kom je er nog wel een keer achter dat je met stroop smeren meer bereikt dan met om je heen schoppen.

Ik vermoed dat ze uit 1980 komt, gezien haar naam. Maakt het eigenlijk nog erger.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
09-01-2019 21:10
Ik vermoed dat ze uit 1980 komt, gezien haar naam. Maakt het eigenlijk nog erger.

Dan laag IQ én EQ.

Kansloos in ieder geval :hello:
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
09-01-2019 21:14
Dan laag IQ én EQ.

Kansloos in ieder geval :hello:
Of misschien iets hoger dan je kan beseffen en waarom het van belang is.
alleen dommen mensen accepteren wat voor hun bepaald word
Alle reacties Link kopieren
Nou ik denk dat ik ergens je punt wel snap. Maar wat ik dan niet begrijp is waarom je dan niet meteen Tor gebruikt als je echt zo paranoïde bent? Zo veel veiliger is Opera namelijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
09-01-2019 21:22
Nou ik denk dat ik ergens je punt wel snap. Maar wat ik dan niet begrijp is waarom je dan niet meteen Tor gebruikt als je echt zo paranoïde bent? Zo veel veiliger is Opera namelijk niet.
Omdat de persoon waarvoor dit is, niet zo goed tegen verandering kan als ineens de webbrowser veranderd dingen verkeerd kan gaan doen.
of gewoon niet voor elkaar krijgt.
Ook is er erg aannemelijk dat TOR ook niet werkt gezien er maar 3 browsers waren in de lijst van ING. (chrome, Edge en firefox)
Alle reacties Link kopieren
abisha1980 schreef:
09-01-2019 21:31
Omdat de persoon waarvoor dit is, niet zo goed tegen verandering kan als ineens de webbrowser veranderd dingen verkeerd kan gaan doen.
of gewoon niet voor elkaar krijgt.
Ook is er erg aannemelijk dat TOR ook niet werkt gezien er maar 3 browsers waren in de lijst van ING. (chrome, Edge en firefox)
Vier. Vijf zelfs, als je de goede versie van Internet Explorer gebruikt. Verder ondersteunen ze ook nog Safari.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
09-01-2019 20:47
Jij denkt serieus dat die persoon dit doorgeeft aan zijn/haar leidinggevende? :rofl:
Ja ‘tuurlijk! Samen keihard om lachen bij het koffie-apparaat.

Als het praten net zo gaat als het schrijven heeft die medewerker het wel gehad over die beller die bij de opera niet meer kon inloggen.
Gelukkig werk ik niet in een callcenter zeg. Wordt je verrot gescholden enzo voor iets waar je geen invloed op hebt en waar je niks aan kan doen.

Heb wel een keer gehad dat een klant een direct nummer van een afdeling had weten te achterhalen waar ik werkte. Ik nam op en klant helemaal boos over A. terwijl bij naar afdeling B. belde. Afdeling A. zat op een andere locatie en doorverbinden ging niet en doorverbinden naar de klantenservice ging ook niet want ander systeem. Ik leg het rustig uit en geef het nummer door van de klantenservice wat gratis was. Maar klant zat op skype en daarmee kon hij dat nummer niet draaien blablabla. Klant wordt steeds bozer en begint te schelden en dreigen dat hij nu op de fiets stapt om persoonlijk verhaal te gaan halen en gooit de hoorn erop. Ik had vanaf mijn werkplek uitzicht op de hal met de receptie. Hij kwam toch niet... En al was hij wel gekomen dan ging de receptie echt niet mij bellen, als hij mijn naam al had onthouden, dat er een boze klant op me wacht... :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Echt waar gaat dit over?

Sowieso het uitkafferen van support-desk medewerkers... ga je maar diep schamen met je "al op leeftijd".
Alle reacties Link kopieren
kale62 schreef:
09-01-2019 19:16
And the best web browser is…

Having evaluated these browsers, here’s how they rank:

9. Opera (8.5/15)
8. EPIC Privacy Browser (9/15)
8. Apple Safari (9/15)
6. Internet Explorer (10/15)
6. Google Chrome (10/15)
4. Chromium (11/15)
3. Brave (13.5/15)
2. Firefox (14/15)
1. Tor Browser (14.5/15)

Bron VPN Express

Test is gebaseerd op security en privacy.
En nu eenzelfde lijstje met het percentage gebruikers. Het is zonde van het geld om alles te testen met vrijwel niet gebruikte browsers.
Alle reacties Link kopieren
abisha1980 schreef:
09-01-2019 21:18
Of misschien iets hoger dan je kan beseffen en waarom het van belang is.
alleen dommen mensen accepteren wat voor hun bepaald word
Domme en wordt

Echt slim kom je hier niet over in elk geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven