Geld & Recht alle pijlers

Ing punten

09-04-2024 22:06 46 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag dat mijn moeder 46.000 ing spaarpunten heeft maar wat kun je daar mee doen ?

Ik zag wel veel cadeaus waar je nog flink bij moet betalen is er ook iets wat je alleen met die punten kunt doen ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Meestal bijbetalen.
Al kan korting op bv fotoboek maken nog wel interessant zijn. En zo zijn er wel meer kortingen. Je kunt selecteren om dat te zoeken, waardebonnen of points only of zoiets. Korting op hun verzekering, dat soort dingen. Het is niet heel denderend allemaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kunt kadokaarten van Intratuin halen. Je koopt voor 50 en ontvangt een kaart van 75.
My illness is chronic but my tits are iconic
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ook wel benieuwd naar tips. Heb er nog nooit iets tussen gevonden waarvan ik dacht: ja, dit is een goede deal, hier schiet ik wat mee op.
Alle reacties Link kopieren Quote
2x per jaarrekening we een topic over de ING-punten. 2x per jaar is de conclusie: Waardeloos!

Ik heb er 120.000 😁
lila-linda wijzigde dit bericht op 10-04-2024 06:44
13.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er een keer met goede korting een Brabantia prullenbak gekocht en nu tijdschrift abonnementen voor de kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Soms zijn er tijdelijke acties, bijv cadeaukaart voor decathlon. Maar aanbod valt vaak tegen inderdaad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er ooit eens een Weber bbq van gekocht. Moest wel bijbetalen maar was toch nog ongeveer 100 euro goedkoper dan in een winkel. Van 325 naar 225 zoiets ongeveer. Op sommige dingen zaten/zitten best ruime kortingen.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een paar jaar geleden heb ik er eens een overnachting + diner in een heel goed hotel van gekocht. We hoefden alleen de drankjes zelf te betalen. Helaas zijn die tijden voorbij en is er nu nauwelijks wat leuks meer mee te doen. Ik snap niet dat ze het hele systeem niet opheffen en eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb laatst 2 samsonite koffers gekocht met punten (en bijbetaling) waar we erg blij mee zijn
Alle reacties Link kopieren Quote
Dik 45.000 punten, ik heb er nog nooit iets mee gedaan. Van mij mogen die punten op de schop en zou in plaats daarvan wat meer rente op mijn spaarrekening krijgen.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel enkel geeft het voordeel maar dan moet je wel goed zoeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er wel eens 2 wake-up lights voor de kinderen mee gekocht met veel korting. Verder gebruik ik ze vooral voor kortingsbonnen om bloemen te sturen (wat ik nogal vaak doe bij verjaardagen van vriendinnen en familie omdat ik niet meer in de buurt woon en dan langs kan gaan)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik koop er wel dingen mee voor Sinterklaas. Zo laat ik voor de kinderen een Sint Video maken. Ik koop er bioscoop bonnen mee en laatst een hele leuke actie van Rituals Spa voor massage en brain-ontspanning. Maar ik houd idd veel punten over omdat ik verder niet zo veel mee kan. Altijd bij betalen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik doe er nooit wat mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb 150.000 punten en koop best vaak iets. Namelijk: points only Hema korting, korting op krant/tijdschrift, bloemen-tegoed. Allemaal dingen die ik gebruik en goedkoper zijn dan rechtstreeks kopen. Ik koop nooit producten, die zijn bijna nooit goedkoper.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nu een horloge op het oog, is nu uitverkocht in de kleur die ik wil.
Is normaal 500 euro, kan hem op internet voor 430 euro vinden en is daar 354 euro.
Alle reacties Link kopieren Quote
Felidaez schreef:
10-04-2024 08:07
Ik heb laatst 2 samsonite koffers gekocht met punten (en bijbetaling) waar we erg blij mee zijn
Die heb ik pas ook gekocht. Was een hele goede deal. Bij Essent kreeg ik ook korting, maar bij de ING waren ze het goedkoopst.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nog een bon van Only, Nelson en Humphreys. Ik doe meestal de points only bonnen, bijbetalen ben ik niet zo van. Heb er ook een keer een kortingsbon voor een pretpark mee gekocht en tijdschriftenbon en een HEMA bon… verder niet spannend..
Alle reacties Link kopieren Quote
Iedere keer als dit topic opkomt ga ik weer kijken in de punten-shop en kom ik tot de conclusie dat ik niks van die dingen nodig heb en niks aan de punten heb.
Alle reacties Link kopieren Quote
ShaunTheSheep schreef:
10-04-2024 08:53
Iedere keer als dit topic opkomt ga ik weer kijken in de punten-shop en kom ik tot de conclusie dat ik niks van die dingen nodig heb en niks aan de punten heb.
jep, ik ook net weer
weer niks
Alle reacties Link kopieren Quote
ShaunTheSheep schreef:
10-04-2024 08:53
Iedere keer als dit topic opkomt ga ik weer kijken in de punten-shop en kom ik tot de conclusie dat ik niks van die dingen nodig heb en niks aan de punten heb.
Ik doe het juist andersom. Als ik iets nodig heb, of ik wil een dagje uit, kijk ik even in de shop. Soms hebben ze dan betere aanbiedingen dan elders.
Alle reacties Link kopieren Quote
ShaunTheSheep schreef:
10-04-2024 08:53
Iedere keer als dit topic opkomt ga ik weer kijken in de punten-shop en kom ik tot de conclusie dat ik niks van die dingen nodig heb en niks aan de punten heb.

idem dito. Aan een lief iemand die een bepaald tijdschrift graag leest, maar te duur, wilde ik een abonnement geven met zg. punten-korting.
Korting? Wel nee, bij de ING 2 x zo duur dan direct online bij het tijdschrift. En daar krijg je ook nog een "welkomsgeschenk".
Idd flauwe kul (behalve mss. de koffers) en liever rente zonder deze poespas.
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik koop er vaak pathévouchers. Scheelt toch weer.

Maarrr bij de Kruidvat is nu nog een betere deal: twee kaartjes voor de prijs van 1.
Alle reacties Link kopieren Quote
gewoon op de ing website of in de app kijken. er is heel veel mogelijk

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven