Geld & Recht alle pijlers

je uitgaven van vandaag en je oordeel

30-09-2017 19:42 1674 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben iemand die aan het bezuinigen is miss vinden andere bezuinigers het leuk de uitgaven van die dag te delen en het oordeel gepland, te duur, niet slim, goedkoopste optie etc etc


ik trap af:
- € 5 voetbalkantine: koffie drankje en broodje bal voor zoon: luxe maar moet kunnen
- € 13: boodschappen oa spul om zelf iets lekkers te maken voor vanavond
Alle reacties Link kopieren
- 7 euro voor twee bossen tulpen voor mijzelf
- 27 euro aan boodschappen
Alle reacties Link kopieren
1,29 netje met uien.
Keurig met klein geld betaald.
Alle reacties Link kopieren
Grappig topic!
tientje op de markt voor groenten en fruit
20 euro aan boodschappen bij de Aldi voor vanavond en morgen
2 plantjes bij het tuincentrum (hip/retro hangplantje en een dracaena achtige) voor 8.45 euro
Echt nodig waren alleen de boodschappen.
Wel een rokje van 15 euro teruggebracht naar de HEMA dus vandaar dat de plantjes "mochten" :-)
Nothing happens for a reason
Cadeautje: 29,90 €.
Zeer tevreden met mijn uitgegeven 4,75 vandaag aan lunch (broodje bij de AH, moest werken vandaag en was veel onderweg en reed net rond lunchtijd langs de AH) en lekker klein taartje ook van de AH, voor toen ik 's middags thuiskwam van werk om met het gezin te vieren dat het weekend nu echt begonnen was.
Alle reacties Link kopieren
19,95 en erg tevreden!

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Heb 35 euro uitgegeven aan lekkere lunch met familielid, ik trakteerde
En 16,95 inclusief verzendkosten aan boeken van Lekturama over WO II, ben verzameling compleet aan het maken.

Verder boodschappen bij de Lidl en Jumbo. Het was een geslaagde dag.
anoniem_203610 wijzigde dit bericht op 30-09-2017 20:39
3.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic:)

- 11 euro voor ontbijt met verse jus bij de Ikea (2 volwassenen en 3 kinderen).
Half gepland, zeer tevreden over, want smaakte goed, prima gezond, leuk uitje én ik kreeg een voucher om €5 te besteden in de Food Market.
Kon daarom voor €1,50 extra een grote pot snoep kopen. Zet ik op mijn werk neer.
- €2,50 voor 5 ijsjes

- €2,25 voor een patatje voor stiefdochter bij De Intratuin. Ik had nog een social deal bon voor een 3-gangenlunch daar, dus dat was een luxe lunch voor heel weinig. Zeer tevreden.

- €3,00 voor drie lolly's bij de intratuin voor de kinderen. Ontevreden (want helemaal niet zo lekker natuurlijk en geeft vooral troep), maar we zijn er al 10 keer langs gelopen en ik had vorige keer beloofd dat ze er de eerstvolgende keer een zouden krijgen... Kijken wanneer ze verder gaan na de drie likjes van vandaag.

Allemaal eten dus. Maar voor nog geen 20 euro een lekker relaxed dagje met lekkers. Dus zeer tevreden.
vitamined wijzigde dit bericht op 30-09-2017 20:44
1.00% gewijzigd
Vandaag niks. Maar misschien koop ik wat dure wol zo online.

Gisteren 125 euro online. Niks voor mezelf. Werkbroeken man en wat herfstkleding voor de kinderen uit de sale. Denk sla alvast een stukje kb kapot.

Morgen gok ik 50 euro aan verse boodschappen voor een paar dagen.

Daarna weer een tijdje niks op de boodschappen en vaste lasten na. Ik koop nooit prullen of lekkers voor onderweg. Koop eigenlijk noodzakelijke dingen.
Wel noodzakelijke dingen die ik echt prettig, goed, lekker vind of van goede kwaliteit, duurzaam zijn. Is niet per se het goedkoopst. Soms dingen 2e hands.

En heel soms zoals nu, wil ik een mooie wol.
Omdat ik al een tijdje thuis lig ( soms ben ik buiten maar niet veel) te creperen met een hernia (en toch al nooit wat koop voor mezelf) en dan heb ik na de operatie, als ik eindelijk weer kan zitten iets om te doen tijdens eerste weekje bedherstel. ;-)
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 30-09-2017 20:46
1.71% gewijzigd
Enn schreef:
30-09-2017 20:35
19,95 en erg tevreden!

Afbeelding
Leuk. Mooie kleur.
€14 bij de bouwmarkt, waardoor ik ruim €100 bespaard heb op een loodgieter. Super fijn dus!
€18 cadeautje voor een vriendin
€30 boodschappen
Tevreden voor vandaag.
Leuk topic! 23€ aan boodschappen (slechts voor vandaag, ma, di, do) en 32€ voorgeschoten in een elektronicawinkel. Zeker tevreden dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 euro aan zoon meegegeven naar voetbal en 135 euro wekelijkse boodschappen besteld bij appie,voor dinsdag.
Ik heb vandaag voor € 51,- online besteld. Ik wilde alleen 2 notebooks bestellen (dure, maar o zo mooie), maar wilde geen verzendkosten betalen dus heb ik er ook wat pennen en inkt bij besteld. :facepalm:

Het is met name een troostaankoop. Heb een hele nare week achter de rug en ik weet zeker dat ik heel blij ben met de spulletjes die gaan komen. Ben namelijk dol op pennen en boekjes. :heart:
Boodschappen 23 euro lidl
Zeer tevreden want goedkoop, is vooral fruit / groente

Bij de action voor 20 euro leuke snuisterijen gekocht: oa een pierenpak plus baret voor mijn zoon. Hetfstversiering voor op z'n kamer (hij heeft een soort vitrinekast met herfsttafel) kerstversiering, sint versiering. Heel veel voor weinig, zeer tevreden.

Bij de bouwmarkg heeft mijn man 80 euro uitgegeven en bij Ikea 60. We gaan de Werkkast pimpen. Duur, maar het wordt het hopelijk wel waard.

Met man en kind gegeten in Ikea voor 20,-. Voucher voor foodmarkt: omgezet in gehaktballetjes. Tevreden.
anoniem_336977 wijzigde dit bericht op 30-09-2017 20:56
28.21% gewijzigd
20 euro voor een cadeautje.
85 euro voor boodschappen.
12 euro parkeergeld op Schiphol (familie ophalen).
6 euro voor ijsthee, koffie en 2 surprise eieren voor de kids op Schiphol.
400 euro zwemles dochter.

Niet heel tevreden vanwege de zwemles (maar ja, hoort erbij) en het parkeren op Schiphol. En ook het cadeautje viel duurder uit dan gewenst.
Alle reacties Link kopieren
8 euro gezichtscreme De enige creme waar ik tegen kan en niet super duur.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Bijna 26 euro bij de chinees. Na een drukke dag hadden we geen zin om te koken.
Verder niets.
Dagje apenheul. Kaartjes al eerder gekocht via dagje uit actie.

Benzine reken ik bij tanken (maar zal ong €10 zijn geweest).
€6,40 parkeergeld.

Jumbo €8,45 avond eten.

Mooi goedkoop dagje uit, ondanks de regen erg genoten. Dochter van 1,5 vond het leuk aapjes kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ojee, vandaag was echt héél duur. Wezen shoppen in de outlet, dus kan erger, maar door het slechte weer te lang geshopt....

4 seizoenen dekbed 350 euro (smak met geld, maar dan hebben we tenminste geen ruzie meer de komende 15 a 20 jaar)
Overdek 35 euro(viel reuze mee, hier heel erg tevreden over)
4 shirts 120 euro
Tas 50 euro (niet nodig maar o zo leuk)
Lunch 2 pers 25 euro
Parkeren 3 euro
Boodschappen 10 euro

En het plan om 2 nieuwe eetkamerstoelen en een eetkamerbank te kopen wat op ongeveer 500 euro gaat uitkomen. We moeten eerst nog even meten, anders hadden we ze waarschijnlijk al gekocht.

Duur dagje, geld moet rollen zullen we maar zeggen. Was wel heel gezellig!
Teveel :)

Meer dan 100 euro
Alle reacties Link kopieren
13 euro bij de Action: fietslampjes, wasmiddel, stickers voor dochter
20 euro bij Intersport: Nike sportshirt voor man (aanbieding)
32 euro AH: boodschappen voor vandaag inclusief wijn
3,50 euro boekwinkel: krant


Valt mee, maar kan natuurlijk veel zuiniger.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Oja en ik heb bij C&A nog twee 'tweede winterjassen' besteld met 20% korting.
Dat doe ik elke twee jaar, koop ze iets op de groei en verkoop ze daarna nog voor 7,50-10 euro ofzo. Ze blijven namelijk mooi en zijn ook lekker warm. En best heel budget.
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/door ... oduct-info

https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/jack ... ryId=15277
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
49 euro aan boodschappen bij de Lidl (tevreden, want hier kunnen we weer een groot deel van de week mee vooruit met z'n zessen)

20 euro voor koffie met lekkers bij Starbucks (we waren een ochtendje naar A'dam, verder - door museumkaart en leaseauto - een goedkoop dagje, dus dit kon er wel vanaf)

39 euro aan Nespressocups die maandag bezorgd worden (tevreden, want o zo lekker!)
Alle reacties Link kopieren
HasseSimonsdochter schreef:
30-09-2017 20:51
Boodschappen 23 euro lidl
Zeer tevreden want goedkoop, is vooral fruit / groente

Bij de action voor 20 euro leuke snuisterijen gekocht: oa een pierenpak plus baret voor mijn zoon. Hetfstversiering voor op z'n kamer (hij heeft een soort vitrinekast met herfsttafel) kerstversiering, sint versiering. Heel veel voor weinig, zeer tevreden.

Bij de bouwmarkg heeft mijn man 80 euro uitgegeven en bij Ikea 60. We gaan de Werkkast pimpen. Duur, maar het wordt het hopelijk wel waard.

Met man en kind gegeten in Ikea voor 20,-. Voucher voor foodmarkt: omgezet in gehaktballetjes. Tevreden.
De Action... altijd wel wat leuks te vinden. Dat is zo'n beetje de enige winkel waar ik impulsaankopen doe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven