Geld & Recht alle pijlers

KPN service nummer gebeld voor 6 euro maar ik belde niet.

01-02-2023 18:08 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie toevallig op mijn kpn net dat ik vandaag voor 6 euro naar een onbekend service nummer zou hebben gebeld. Staat niet in mijn telefoon bel historie en ik heb ook geen telefoontje gehad. Ik ben miss druk overdag maar niet zo seniel dat ik niet zou weten dat ik 20 minuten met een duur service nummer zou hebben gebeld. Er staat geen naam bij en geen tijd alleen het bedrag. Wat kan ik hier mee?
Niets
Nog een keer bellen
KPN bellen en om toelichting vragen is natuurlijk de slechtste en domste optie, dus dat zeker niet doen.
Nieuwe telefoon kopen.
kpn bellen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou de KPN even bellen :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook niet per ongeluk in een app op een aankoop gedrukt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb natuurlijk kpn gebeld maar die kan niks in hun scherm zien. Nee heb nergens op gedrukt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb je het servicenummer uit het overzicht gegoogled?
Alle reacties Link kopieren Quote
Er staat geen nummer in mijn overzicht.
er staat alleen bij mijn-kpn dat er voor 6 euro gebeld is naar een service nummer. Niet wanneer (moet vandaag of gisteren zijn want nieuwe maand) en niet welk nummer of wat dan ook. Alleen de mededeling. In mijn telefoon heb ik alleen 2 werktelefoontjes afgehandeld afgelopen 2 dagen en 1x mijn dochter gebeld meer niet. Ook niemand heeft mij verder gebeld.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als de KPN niet kan vertellen naar welk nummer je hebt gebeld zou ik het niet betalen. Ze moeten dat telefoontje toch echt hebben geregistreerd en dan moeten ze een nummer hebben. Nog een keer met ze bellen maar.
Alle reacties Link kopieren Quote
sambuca- schreef:
01-02-2023 20:57
Er staat geen nummer in mijn overzicht.
er staat alleen bij mijn-kpn dat er voor 6 euro gebeld is naar een service nummer. Niet wanneer (moet vandaag of gisteren zijn want nieuwe maand) en niet welk nummer of wat dan ook. Alleen de mededeling. In mijn telefoon heb ik alleen 2 werktelefoontjes afgehandeld afgelopen 2 dagen en 1x mijn dochter gebeld meer niet. Ook niemand heeft mij verder gebeld.
Dat lijkt mij raar, zie je in het complete overzicht niets raar staan aan bv sms, inapp aankopen oid? Ook service nummers staam namens ergens vermeld.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had ook zoiets, ik ben Vodafone klant. Drie telefoongesprekken van ongeveer tien minuten, gebeld via nummer informatie, wat de kosten verklaard.
Vodafone kon me precies vertellen wanneer en hoe laat en op dat moment was ik les aan het geven, dus zeker weten niet aan het bellen.
Maar er is niks aan te doen, ik moet gewoon betalen. Ze konden wel dat type service nummers voor me blokkeren dus dat heb ik gedaan.
Vervelend.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven