Geld & Recht alle pijlers

Marktplaats ergernissen deel 5

08-11-2019 14:52 3582 berichten
We ergeren nog even lekker door aan alles wat we meemaken op marktplaats.

Het vorige topic; geld-recht/marktplaats-valt-er-nog-iets ... ges/393170 is door de moderator gesloten.


Mijn eigen ergernis;
Mijn man had een iPhone verkocht. Die is netjes opgehaald door een mevrouw die in de chat én aan de deur nog stevig onderhandelde. Uiteindelijk heeft ze de telefoon toch voor de afgesproken prijs meegenomen.
2 dagen later staat ze hier boos en tierend aan de deur omdat ze maar 3 sterren had gekregen.🙈
ModeratorViva schreef:
13-04-2021 07:18
Beste forummers,

Dit topic is al ruim over de 3000 postings heen dus ik wil jullie vragen om een nieuw topic te openen.


Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.

Iemand?
Alle reacties Link kopieren
ShaunTheSheep schreef:
13-04-2021 14:19
Bij gelijk oversteken is het toch zo dat de koper in de chat moet melden dat het pakket ontvangen is en dan krijg je je geld. Doet de koper dat niet, krijg je automatisch na 7 dagen je geld. Koper kan de betaling niet tegenhouden omdat het niet oke is, of product andere kleur of wat ook, volgens mij. Bovendien verzend je dan met Track&Trace en kun je zelf ook aantonen dat het pakket wel is aangekomen, mocht koper beweren van niet. Of zie ik een oplicht-mogelijkheid voor kopers over het hoofd?
Hm... er is wel weer iets veranderd. Nu staat er idd dat het na 7 dagen automatisch als ontvangen wordt gezet.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
13-04-2021 14:21
Iemand?
Kijken hoe lang we het kunnen rekken?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik wil wel een nieuwe maken?
dianaf schreef:
13-04-2021 14:23
Kijken hoe lang we het kunnen rekken?
:-D :-D :-D :-D


Ik ben niet zo actief op MP dus... anders zou ik het zo doen.
Alle reacties Link kopieren
Borrelhap schreef:
13-04-2021 15:57
Ik wil wel een nieuwe maken?
Ga je gang. :cheer2:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Nieuw topic:

geld-recht/marktplaats-ergernissen-deel ... ges/476425

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven