Geld & Recht alle pijlers

Online geld verdienen.

10-05-2018 19:01 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is laats iet bij mij thuis gestolen en dat was best wel duur (rond de 1300 euro). Nu wil ik dat graag terugverdienen, maar omdat ik nog geen baan heb is dat super lastig. Ik wil graag online en gratis geld verdienen. Iets zoals enquetes invullen. Weten jullie iets?
Je moet 50 jaar enquêtes invullen wil je aan dat bedrag komen..... als je er een paar tientjes per jaar aan kadobonnen mee verdient, is het al veel.

Waarom zoek je niet een gewone bijbaan?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns
Dat wilde ik ook proberen, maar ik zit nu druk in mijn studie en weet eigenlijk niet of ik daar dan genoeg tijd voor heb…
Zal dat zo zijn?
Denk dat je lang enquêtes mag invullen voordat je 1300 euro bij elkaar hebt.
LovelyGirl808 schreef:
10-05-2018 19:06
gizzmo-returns
Dat wilde ik ook proberen, maar ik zit nu druk in mijn studie en weet eigenlijk niet of ik daar dan genoeg tijd voor heb…
Zal dat zo zijn?
Er zijn zoveel studenten die naast hun studie werken. Waarom zou jij dat niet kunnen. Hoe oud ben je?
Waarom vergoedt de verzekering het gestolene niet?

En ja, tav die enquêtes is dat zeker zo, ik vul zo al jaren in omdat ik het leuk vind, maar voor de opbrengst hoef je het niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt alsof je nog geen 16 bent, klopt dat?
Alle reacties Link kopieren
Leuk achter de webcam!
makkelijk en gratis geld verdienen bestaat niet.
webcam of telefoon seks iets voor je? dat kun je wel thuis doen. maar ook dat is niet makkelijk volgens mij... of misschien wel..
Alle reacties Link kopieren
Gaat dat om die fiets? Dat kan toch goedkoper.
En wat is gratis geld?
Alle reacties Link kopieren
De verzekering vergoedt het niet (het is een fiets) omdat ik mijn fiets vergeten ben op slot te zetten!
Alle reacties Link kopieren
LadyMadonna schreef:
10-05-2018 19:17
Gaat dat om die fiets? Dat kan toch goedkoper.
En wat is gratis geld?
Ik bedoel met gratis geld dat je geen geld hoeft te betalen om je in te schrijven voor iets!
Met Euroclix verdien ik ongeveer € 150 per 2 jaar. Dat zal m dus niet gaan worden hoewel ik er toch blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Een fiets van 1300 euro kan toch ook vervangen worden door een tweedehandsje van 200 euro?
Iemand vroeg nog hoe oud je bent?
Heb je hier al gekeken of iemand toevallig je fiets gevonden heeft en vermissing fiets gemeld? https://www.verlorenofgevonden.nl/ Misschien heeft de dief je fiets inmiddels gedumpt en iemand anders de vondst van de fiets gemeld.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 10-05-2018 19:35
0.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LovelyGirl808 schreef:
10-05-2018 19:18
De verzekering vergoedt het niet (het is een fiets) omdat ik mijn fiets vergeten ben op slot te zetten!
Oh, jij bent van dat topic. Tja, sorry hoor, maar je fiets niet op slot zetten is gewoon niet zo slim.

Overigens werk ik ook gewoon naast m’n studie. Heb je echt elke dag school?
Tja als je geen geld hebt kun je geen fiets van 1300 euro kopen. Als je geen werk hebt kun je niet snel 1300 euro verdienen. Als je geen tijd hebt kun je niet werken.

Heb je wel tijd dan kun je werken tegen 3,50 per uur als je zestien bent. Dan hoef je maar 372 uur te werken om die fiets te verdienen. Dat is ongeveer een jaar lang één dag per week werken.
LovelyGirl808 schreef:
10-05-2018 19:19
Ik bedoel met gratis geld dat je geen geld hoeft te betalen om je in te schrijven voor iets!

:zzz:

Hee zeg vrouwke ben jij het? Nog altijd aan de roll? Is je zus nog altijd bozig, ben je nog steeds maagd behalve aan je hol?
Alle reacties Link kopieren
Ipsos postonderzoek(10/20 euro per maand), afhankelijk van of je alleen pakketjes ontvangt of ook verstuurt.
Zo snel makkelijk 1300 euro verdienen gaat niet. Maar wat maakt dat je beslist een fiets van die prijs moet hebben, kan het geen goedkopere tweedehands zijn? Of heb je mot met je ouders over die gestolen fiets?
Alle reacties Link kopieren
online enquêtes leveren niet veel op.
Dan kun je beter een bijbaantje nemen, ben je minder tijd aan kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou af en toe ergens gaan oppassen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft een fiets van 50 euro van marktplaats. Fietst ze al jaren op.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Heb je al aangifte gedaan?

Ben je verzekerd voor diefstal? Of je ouders, zijn die verzekerd?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Fluithaas schreef:
10-05-2018 19:54
Zo snel makkelijk 1300 euro verdienen gaat niet. Maar wat maakt dat je beslist een fiets van die prijs moet hebben, kan het geen goedkopere tweedehands zijn? Of heb je mot met je ouders over die gestolen fiets?

:lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-05-2018 06:12
Heb je al aangifte gedaan?

Ben je verzekerd voor diefstal? Of je ouders, zijn die verzekerd?
Mijn fiets is verzekerd ja!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven