Geld & Recht alle pijlers

Prepaid creditkaart/ Viruele Visa

23-07-2024 18:52 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week ga ik enkele dagen naar Parijs in verband met de Olympische Spelen. Ik zou graag nog een ticket kopen voor de Olympische Spelen, en er zijn er nog best veel te koop. Helaas lukt betalen alleen met een creditcard of visa-kaart. En laat ik daar nu net niet aan gedacht hebben om die aan te vragen. De aanvraag duurt enkele werkdagen, en ik zou morgen of overmorgen graag online zo’n ticket willen kopen. Daarom vroeg ik me af of er zoiets bestaat als een prepaid creditcard of een virtuele creditcard die je dezelfde dag nog kunt gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Vraag het aan je bank. Misschien zijn er nog andere mogelijkheden.
Alle reacties Link kopieren Quote
vanille-ijs schreef:
23-07-2024 19:00
Vraag het aan je bank. Misschien zijn er nog andere mogelijkheden.
Ja, dat ga ik morgenochtend doen, maar ik dacht dat ik in de tussentijd misschien hier wat tips zou kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kan bij Revolut een rekening openen en dan krijg je een digitale kaart.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een Revolut genomen toen ik op mijn vakantiebestemming sommige dingen alleen met een creditcard kon betalen. Dat ging vrij snel. Je stort er zelf geld op vanaf je bankrekening en kunt dat dan meteen gebruiken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vroeger een Revolut voor erbij gehad.
Gebruik inmiddels alleen nog gewone CC maar je kan deze snel aanvragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt voor de reacties ivm Revolut. Ik ga eerst morgen mijn bank vragen voor een mogelijkheid van virtuele creditkaart en anders Revolut proberen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Met de tips i.v.m Revolut is het gelukt om tickets voor de Olympische spelen aan te kopen,bedankt!!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven