Geld & Recht alle pijlers

producten die tegenvallen

26-02-2020 07:22 217 berichten
Welke dingen hebben jullie aangeschaft die tegenvielen?

TO begint:

Ik heb laatst een deostick gekocht van Rituals in de geur Rituals of Dao (mijn favoriet in body-cream).
Ik heb er een tientje voor betaald (duur voor een deo voor mijn doen) maar hij valt erg tegen.
De geur is nauwelijks waarneembaar en de werking is ook niet goed. Na een dag dragen ruikt mijn shirtje onder de oksels niet naar Dao maar onfris.
Jammer.

Jullie ook dergelijke ervaringen? Ik bedoel niet alleen toiletspullen maar alles van gereedschap tot keukenmachines en een nagelschaartje.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 07:27
10.30% gewijzigd
MinkeDeWit schreef:
26-02-2020 08:10
Ik heb nog nooit een normale deo gehad die langer dan 3 uur werkt.

Ik had hiervoor een deostick van Nonchalance en als ik dan gesport had rook ik nog geen transpiratiegeur in mijn shirt. Met deze Rituals deo wel.
Dan vind ik een tientje duur betaald.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook van die plakhaakjes, eentje bleef maar naar beneden donderen. Uiteindelijk de muur goed ontvet en hetzelfde haakje weer terug geplakt. Nu blijft hij gelukkig prima hangen :) had ik niet meer verwacht eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Quincy2 schreef:
26-02-2020 07:54
Tweezijdige tape waar zoveel kilo aan zou blijven hangen. Een kleine droge handdoek valt al naar beneden met het haakje.
Sowieso alle plakhaakjes vallen naar beneden. Ik heb al verschillende geprobeerd.
Zelfs een strook behang die ik even aan de muur had vastgemaakt met vier stukken dubbelzijdig tape viel meteen naar beneden toen ik een stap achteruit deed om het effect te beoordelen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb tot nog toe geen enkele kattenhengel gevonden die langer dan 24 uur heel blijft.

Laatste keer gevraagd om de stevigste die ze hadden, het was er eentje met een houten stok, juten touw en een juten knuffel aan het touw. Zag er superstevig uit, maar helaas...

Ik begin er nu dus niet meer aan, ze gaan maar lekker muizen vangen ;)
Alle reacties Link kopieren
GreenLadyFern schreef:
26-02-2020 08:31
Ik heb tot nog toe geen enkele kattenhengel gevonden die langer dan 24 uur heel blijft.

Laatste keer gevraagd om de stevigste die ze hadden, het was er eentje met een houten stok, juten touw en een juten knuffel aan het touw. Zag er superstevig uit, maar helaas...

Ik begin er nu dus niet meer aan, ze gaan maar lekker muizen vangen ;)
Deze hengel is echt heel goed https://www.zooplus.nl/shop/katten/spee ... ls/293378
Low back bra straps voor een jurk met blote rug. Wat een ondingen. Ziet er ook echt niet uit. Ik ben niet dik, maar hierin lijk ik een rollade.

https://www.hunkemoller.nl/low-back-str ... 12790.html
Alle reacties Link kopieren
De laatste twee minder goede aankopen zijn een rolletje diepvrieszakken 1,5 l die inscheuren als je er één af wil scheuren en vochtige glasdoekjes die de spiegels juist wazig maken. Overigens werken de laatste goed zodra je ze hergebruikt na het afspoelen onder de kraan. Eigenlijk is het euvel dat ze vuil op de spiegels juist uitsmeren. Maar misschien was het wel de bedoeling dat je ze zou naspoelen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Pauwenveer schreef:
26-02-2020 08:11
Ik heb die grote zilveren van Ikea, per drie, kan met gemak een badjas aan hangen! En in de klas die van Tesa, van de 5 is er maar 1 weer afgedonderd.
Twee mensen zeggen al Ikea. Ga het onthouden voor als ik er weer eens ben.

Zelfs die van de bouwmarkt bleven hier niet hangen.
Alle reacties Link kopieren
Blikopener gekocht bij de Action, 2 keer gebruikt daarna werkte die niet meer. Ligt in de prullenbak.
Alle reacties Link kopieren
Mijn handdoekhaakjes (ex plakhaakjes) blijven overigens prima hangen met bisonkit. Ik weet niet meer of ik de tape er eerst vanaf heb geschraapt.

dat hangt ook af van je ondergrond.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Student2020 schreef:
26-02-2020 08:47
Blikopener gekocht bij de Action, 2 keer gebruikt daarna werkte die niet meer. Ligt in de prullenbak.
Een doodenkele keer heb je die nog nodig maar dan moet hij wel werken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Een bladzuiger / blazer. Maakt herrie als een opstijgend vliegtuig en je mag er alleen maar droge blaadjes mee opzuigen en geen takjes of eikeltjes en ander boomafval. Alsof je dat even kan sorteren. Ik vind het zo'n onding dat ik hem niet eens op Marktplaats wil zetten omdat ik me dan een oplichter voel.

Heb in de badkamer overal haakjes met tape, zelfs in de douchecabine voor rekje met shampoo etc en dat blijft goed hangen. Maar die komen niet van Ali of Action en ze waren ook niet goedkoop.
impala wijzigde dit bericht op 26-02-2020 09:33
29.36% gewijzigd
.
De make up reiniger doekjes van Kruidvat. Lekker goedkoop, maar ik krijg er mijn waterproof mascara niet mee af (wat wel op de verpakking staat). Volgende keer weer gewoon de 4x zo dure niveau doekjes.
Alle reacties Link kopieren
Quincy2 schreef:
26-02-2020 07:54
Tweezijdige tape waar zoveel kilo aan zou blijven hangen. Een kleine droge handdoek valt al naar beneden met het haakje.
Sowieso alle plakhaakjes vallen naar beneden. Ik heb al verschillende geprobeerd.
Dat tape wat je zonder resten los kan trekken? ik heb daar ooit een vol stekkerblok mee opgehangen aan een kast en dat heeft wel 3 jaar gehangen, tot ik ging verhuizen. ik vond het topspul!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Herbruikbare wattenstaafjes. Het leek zo'n mooi milieuvriendelijk alternatief voor make-up wattenstaafjes, maar omdat het materiaal totaal anders is werkt het helemaal niet. Helaas vooral meer plastic in de wereld gebracht met die aankoop, niet erg milieuvriendelijk gebleken dus.
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
26-02-2020 09:20
Volgende keer weer gewoon de 4x zo dure niveau doekjes.
Tip: als je eens in Duitsland bent, koop die Nivea doekjes bij de DM :)
attribuutje schreef:
26-02-2020 08:12
Een keukenhulp om bv wortel in slierten te snijden bij de Etos, reepjes vinger lukte dan weer wel😅

:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend wou ook van die haakjes met plakstrips die geen schade achterlaten als je ze weghaalt gebruiken, boven een grote lijst mee opgehangen (met 2) en die bleef prima hangen, beneden in de keuken een kleine lijst en die donderde na een uur naar beneden.
Ik denk wel dat hij de muur beter eerst vetvrij had kunnen maken. Heb gevraagd om gewoon te boren indien mogelijk, dit is ons eigen huis, dus gaatje lijkt me geen kwaad kunnen. Tenzij het op een plek is waar leidingen zitten uiteraard, maar die hebben we allemaal zelf gelegd, dus we weten waar die liggen.

@stokbootje: ik was nog aan het overwegen om die herbruikbare wattenstokjes te kopen. geen aanrader dus?
rumforviva schreef:
26-02-2020 08:40
Low back bra straps voor een jurk met blote rug. Wat een ondingen. Ziet er ook echt niet uit. Ik ben niet dik, maar hierin lijk ik een rollade.

https://www.hunkemoller.nl/low-back-str ... 12790.html

Zo heb ik eens een "corrigerend hemdje" gekocht bij de Hema voor de sporadische keer dat ik een jurk aan moest. Nou het effect was een vreselijk verstikkend gevoel en qua figuur schoot ik er niets mee op.
Ligt nog steeds ongebruikt in een la.
impala schreef:
26-02-2020 09:11
Een bladzuiger / blazer. Maakt herrie als een opstijgend vliegtuig en je mag er alleen maar droge blaadjes mee opzuigen en geen takjes of eikeltjes en ander boomafval. Alsof je dat even kan sorteren. Ik vind het zo'n onding dat ik hem niet eens op Marktplaats wil zetten omdat ik me dan een oplichter voel.

Heb in de badkamer overal haakjes met tape, zelf in de douchecabine voor rekje met shampoo etc en dat blijft goed hangen. Maar die komen niet van Ali of Action en ze waren ook niet goedkoop.

Geen takjes en eikeltjes? Hoe dan? Wat stom zeg.
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
26-02-2020 09:20
De make up reiniger doekjes van Kruidvat. Lekker goedkoop, maar ik krijg er mijn waterproof mascara niet mee af (wat wel op de verpakking staat). Volgende keer weer gewoon de 4x zo dure niveau doekjes.
De oliepads voor waterproof mascara van het Kruidvat zijn ook de enigen die niét werken.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een klok gekocht bij de Kruidvat; het is zo'n houten kubusje waar dan magischerwijs gekleurde lichtgevende cijfers op verschijnen (die Aliexpress ook verkoopt) maar hij heeft twee euvels: de batterijen zijn binnen een dag leeg, en hij loopt niet helemaal goed: voor of achter.

Voordat ik dat doorhad was ik enthousiast en toen heb ik er meer van gekocht die nu allen wel op het lichtnet lopen en eens per zoveel tijd een minuut voor of achteruit moeten worden gezet.

Omdat ze echt leuk en handig zijn vind ik het niet echt een miskoop maar een klok met minpuntjes zegmaar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Een trui van Esprit. Hij was heel mooi, tot ik hem heb uitgewassen. Nu is het een grote pluizenbol. Zo zonde van mijn geld :-(
Alle reacties Link kopieren
Een op maat gemaakt rolgordijn via een dure woonwinkel uit mijn woonplaats.
13 weken op moeten wachten.. en toen hij eindelijk hing sprongen de tranen letterlijk in mijn ogen.
Als een nat laken aan een waslijntje, zo hing het erbij.
Ik had niets vooraf betaald.. gelukkig. Want het hele rolgordijn ging dezelfde dag nog terug naar de winkel.
Alle reacties Link kopieren
Had een keer een mini parfum van Rituals gekocht.
Kom bij de kassa, reken 10, - af, vraagt de medewerkster of het een cadeautje is.
Ik zeg “nee het is een cadeautje voor mijzelf!!”
Bleek dat het een mannengeurtje te zijn......
Stond er niet bij in de winkel, had ze wel even kunnen zeggen vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven